Supernanny Suomi - OFFICIAL
Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.
Kommentit (2250)
Omituista, että 'ongelmista' puhuttiin Eelin läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Missä paikkakunnalla Eeli ja äiti Sara ovat?
Oulussa.
4-vuotiasta voi ' harhauttaa' esim kääntämällä kiinnostus muihin asioihin, ja kortin olisi saanut pois ilman itkua.
Vierailija kirjoitti:
4-vuotiasta voi ' harhauttaa' esim kääntämällä kiinnostus muihin asioihin, ja kortin olisi saanut pois ilman itkua.
Tässä oli tarkoitus äidin harjoitella pettymyksen tuottamista
En ymmärrä tätä nykyajan kasvatustyyliä missä vanhemmat ei saa tai osaa näyttää omia tunteitaan. Lapsi pieksää äitiään hulluna ja äiti vaan ilmeettömänä ei tee tai sano mitään. Vaikuttaa siltä että lapsi yrittää väkisin saada äidistä jonkin reaktion.
Eikö olisi normaalia suuttua ja myös näyttää se?? Vaikka karjaista oikein kunnolla! Tulisi lapsellekin selväksi rajat joita ei ylitetä.
Eeli ja Nanny katsoivat ikkunasta ulos ja Nanny kysyi: onko tuo naapurin talo?....
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä nykyajan kasvatustyyliä missä vanhemmat ei saa tai osaa näyttää omia tunteitaan. Lapsi pieksää äitiään hulluna ja äiti vaan ilmeettömänä ei tee tai sano mitään. Vaikuttaa siltä että lapsi yrittää väkisin saada äidistä jonkin reaktion.
Eikö olisi normaalia suuttua ja myös näyttää se?? Vaikka karjaista oikein kunnolla! Tulisi lapsellekin selväksi rajat joita ei ylitetä.
Joo mä en kanssa mitenkään käsitä! Mun lapset on jo lähes aikuisia, omia haasteita heidänkin kanssaan on ollut, mutta mua ei kyllä tasan ole mätkitty! Ihan reippaasti ole karjassut kiellon ja suuttunut siitä jos on alkanut nyrkki heilumaan. Ilmeisesti ei tullut lapsille traumoja kun vaikuttavat ihan tasapainoisilta.
Vierailija kirjoitti:
Typerää pakottaa lapsi omaan huoneeseen leikkimään. Älytöntä!
No en mäkään tavallaan ymmärrä. Mutta esim. tämän Eeli-jakson lopussa kyllä näkyi ihan positiivinen tulos tästä: Lapsi ei vaella eikä hyöri ja pyöri ympäriinsä, vaan osaa siellä omassa tilassaan keskittyä leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Eeli ja Nanny katsoivat ikkunasta ulos ja Nanny kysyi: onko tuo naapurin talo?....
Minusta sanoi naapuritalo eikä naapurin talo.
Se omassa huoneessa leikkiminen auttaa keskittymään kun ei ole kaikkia muita virikkeitä koko ajan ympärillä. Äitikin saa olla hetken rauhassa.
Tässä perheessä, ja monissa muissakin perheissä on telkkari aina päällä (tai oli). Jos itse käyn kylässä tämmöisessä tv-taloudessa, minusta tulee ärtynyt, levoton ja väsynyt. Olen kuitenkin aikuinen ja reaktio on tämä, miten se vaikuttaa pieniin lapsiin? Jatkuvaa melua ja virikettä, eikä kukaan keskity yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sanoi naapuritalo eikä naapurin talo.
Yhtä typerää joka tapauksessa.
Kokonaisuudessaan tasapainoinen äiti, ihana koti ja hyvää ruokaa. Yksi pieni miinus kyllä oli: Muovilautanen... Jos elämänjärjestys olisi aina ollut tuo, niin olisiko tullut edes mieleen että lapsella voi olla adhd?
Ruoka oli jotain tacoa jauhelihatäytteellä. Ei siis kunnon ruokaa.
Yhdessä syöminen ei liioin toteutunut, joka olisi ensiarvoisen tärkeää. Nannykin olisi voinut syödä yhdessä perheen kanssa vai onko laihiksella.
Kirjat tuli mukaan, mikä hyvin rauhoittaa lasta. Iltasatu tabletilla aivan älytön idea.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä siitä?
Typerää pakottaa lapsi omaan huoneeseen leikkimään. Älytöntä!