Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernanny Suomi - OFFICIAL

Vierailija
05.03.2019 |

Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.

Kommentit (2250)

Vierailija
1881/2250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin, pitääkö olla aina diagnoosi??

Vapauttaa kummasti vastuusta 🙄 voi heittäytyä sen taakse, että lapsella olisi joku vaikeus ottamatta itse vastuuta siitä että olisi rajoja asettava ja aikaa antava aikuinen. Nykyään meno on tätä, diagnooseja haetaan enemmän kuin koskaan. Jos julkinen sektori ei suostu tutkimaan, mennään yksityiselle.

Vierailija
1882/2250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli siisti koti, mutta äiti oli kyllä ihan vässykkä. Eeli vei äitiä 6-0 ja vie jatkossakin. Teini-ikää odotellen. Eeli tarvitsee kuria ja sääntöjä, eikä äidin kuulu olla kaveri. Voi näitä nykyajan vanhempia. Onnea vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1883/2250 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelenko vai onko tosiaan joka jakson ongelmaperheet tai ainakin vanhemmat ylipainoisia?

Eivät ole kaikku vanhemmat ylipainoisia. C Morella näkyy jo seuraava jakso, eikä ylipainosta tietoakaan, mutta ongelmia senkin edestä.

1884/2250 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka oli jotain tacoa jauhelihatäytteellä. Ei siis kunnon ruokaa.

Vai ei kunnon ruokaa :D Eihän tuo eroa ravitsemuksellisesti juurikaan makaronilaatikosta tms. 

Aikaisemmin täällä jo tuomittiin makaronilaatikkokin. 🙈😂

Vierailija
1885/2250 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ihan kädetön eikä osaa pitää rajoja ja sitten pitäis adhd-diagnoosi saada.

Perus esimerkki siitä että juuri rakenteilla, rytmillä ja rajoilla saadaan paljon muutoksia.

Ihan perusasioita.

Vierailija
1886/2250 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/laskut-ulosoton-kautta-supernanny-suomi-o…

Kuka auttaisi nannyä, kun ei pysty omia raha-asioita hoitamaan.

Vierailija
1887/2250 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työntekijöiden arvostus nolla, kun täytyy oma elintaso pitää. Lihavuusleikkauksen kulut oli liian suuret Eiran sairaalassa ja seuraavaksi kasvojen kohotus.

Vierailija
1888/2250 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin pieni lapsi ei saannut leikkiä olkkarissa ? Oliko niin ,että jatkossa leikkiin vain omassa huoneessa ? Mulla lapset saanneet leikkiä ,mutta sitten lelut kerätty pois.Ei titenkään kaikkia leluja kärrätty olkkariin.

Mä en ymmärrä Nannyn pakkomiellettä "lukita" lapset huoneisiinsa. Paremminhan niitä saa vahdittuakin, kun ovat näkösällä. 

Nanny pitäisi itse lukita huoneeseen ja pitää siellä niin ei tarvitsisi katsella tuommoista teeskentelyä perheiden kanssa.

Vierailija
1889/2250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän Nanny-tädin täytyy nyt keskittyä työntekijöiden palkoista huolehtimiseen ja laskujen maksuun.

Ohjelman voi lopettaa, sillä jaksot toistaa itseään. 

Vierailija
1890/2250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mä luulin, että tällä palstalla on meno jotenkin vähän muuttunut suvaitsevaisemmaksi, mutta tätä ketjua lukiessa huomasin että ihan sama eka kiven heittomeininki täällä vallallaan yhä on. 

Vierailija
1891/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonut uusinta jaksoa vasta 12 min ja olen kyllä ekaa kertaa järkyttynyt supernanny suomea katsoessa.. Perheessä on tässä vaiheessa ainakin todella kylmä tunnelma. huh.

Vierailija
1892/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin pieni lapsi ei saannut leikkiä olkkarissa ? Oliko niin ,että jatkossa leikkiin vain omassa huoneessa ? Mulla lapset saanneet leikkiä ,mutta sitten lelut kerätty pois.Ei titenkään kaikkia leluja kärrätty olkkariin.

Idea kai oli, että lapsen psyyke vahvistuu kun leikkii hetken omassa huoneessaan. Ja äiti voi hetken tehdä kotitöitä rauhassa.

Muuten lapsi kyllä saa olla kotona äitinsä lähellä, niin kuin pitääkin kun heillä on yhteistä aikaa varsin rajallisesti.

Vierailija
1893/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia sanoo aina joka perheessä kun tulee ekan kerran eteiseen, että "hei mä otan tän takin ensin pois, niin jutellaan sitten" tms :D

Vierailija
1894/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää väkivalta perhe on kans kyllä ihan järkyttävä. Vanhemmat katsoo vierestä ja toi Niki lällättelee ja näyttää keskaria. Siis Omg. Onneksi ei ollut eläimiä rääkättävänä. Ihan pimee perhe.

Vierailija
1895/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niki vaikuttaa yhteiskuntakelvolliselta kaverilta.

Vierailija
1896/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä perheessä ei puututtu pelaamiseen? Poika pelasi paljon isommille tarkoitettuja väkivaltapelejä (varmaan yhdessä isukin kanssa). Muutenkin huokui toksinen maskuliinisuus tuosta perheestä.

Vierailija
1897/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä mua ihmetyttää, on se että osaako toi äiti puhua.

Vierailija
1898/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ihan flegmaattisia. Tuo isukki jostain tuttu, aivan kuin olisi tullut vastaan Tinderissä joskus. Tai sitten vaan joku saman näkönen tyyppi oli:D

Vierailija
1899/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä semmoset vibat tulee Nikin isästä tässä kohtaa, että kun poika sanoi "iskä sano et saa tehdä", niin uskon ennemmin poikaa. Kasvun paikka isällä myös.

Vierailija
1900/2250 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä mua ihmetyttää, on se että osaako toi äiti puhua.

tyypillinen virolainen/venäläinen nainen. samanlainen oli se yks virolainen äiti viime kaudella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan