Liukuvärjäys on IHAN KAUHEAN NÄKÖISTÄ!
Siis toihan on ihan samaa luokkaa sen ysärin tummat alta, vaaleat päältä -värjäyksen kanssa.
Ihan järkyttävän näköistä, varsinkin kotikonstein tai huonon kampaajan tekemänä. Näyttää monesti että tukka on huonossa kunnossa ja tulee likainen ja sotkuinen vaikutelma. Tulee sellainen amispissi-luukki!
Ei aina tarvitse lähteä jokaiseen muotivillitykseen ja roikkua siinä sitten vuosikausia!
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 15:11"]
Tässä on kaksi erittäin onnistunutta ombre-värjäystä
http://www4.pictures.stylebistro.com/gi/Lauren+Conrad+Long+Hairstyles+Ombre+Hair+NiulZ1Rpj1Bl.jpg
http://www.awkwardandbeautiful.com/wp-content/uploads/2013/01/blonde-ombre-hair-beauty.jpg
[/quote]
Noilla julkuilla on se liukuvärjäys itseasiassa hiuslisäkkeet. Ei ne nyt omia hiuksiaan pilaa tuommoisella julmetulla vaalennuksella.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 12:47"]
Mua ei häiritse mitä kukakin hiuksilleen tekee tai ylipäätään ulkonäölleen. Mutta olen tasan samaa mieltä ap. Karseen näköstä, itse en koskaan ottaisi.
[/quote]
Komppaan !
Ne on kivat jos on tehty hyvin, eli sävyero ei saa olla liian kova. Tyyliin ihan tumma tyvestä ja blondi latvasta. Tosin likuvärjäys alkaa kohta olemaan jo menneen talven lumia...
Muistuttaa mun hiuksia kesäisin: aurinko vaalentaa niitä latvoista ja ne tummenevat tasaisesti tyveä kohti. Näyttää kyllä minusta enemmän värivirheeltä kuin hyvännäköiseltä värjäystyöltä...
Naureskelin miehelle, että mähän olen tuon tuosta niin muodikas, kun tyvikasvulla on uusi hieno nimikin: liukuvärjäys. ;)
Mitkäs mummelit ne täällä kauhistelee? Eikö silmä enää totu uusiin muoteihin? Liukuvärjäykset on ihan jees, tuo vähän piristystä av-mammojen moniväriraidallisiin kananpersetukkiin. Ja liukuvärjäys näyttää kuitenkin pikkasen erilaiselta kuin perinteinen juurikasvu, siinä kun on just se LIUKU, eli ei mitään jyrkkää värjäysrajaa, kuten juurikasvussa.
Ja ei, mulla ei ole liukuvärjätyt eikä edes raidalliset hiukset.
Porissa päin ei paljon liukuvärjäystä näe, mutta täällä varsinkin teineillä on nyt villitys: muu pää vedetään ihan blondiksi mutta latvat pinkiksi. Se se vasta karseaa on!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 17:19"]
Mitkäs mummelit ne täällä kauhistelee? Eikö silmä enää totu uusiin muoteihin? Liukuvärjäykset on ihan jees, tuo vähän piristystä av-mammojen moniväriraidallisiin kananpersetukkiin. Ja liukuvärjäys näyttää kuitenkin pikkasen erilaiselta kuin perinteinen juurikasvu, siinä kun on just se LIUKU, eli ei mitään jyrkkää värjäysrajaa, kuten juurikasvussa.
[/quote]
En ole pkseudullakaan onnistunut vielä yhtäkään onnistunut liukuvärjäystä näkemään, vaan todellakin ne näyttää pahalta tyvikasvulta. Sori.
Kattelin paljon kampaajien linkkejä ja yhtä surkeita joka paikassa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 17:19"]
[/quote]
Liukuvärjäys on samaa kategoriaa niiden kananperseiden kanssa. Ap:n ikä alkaa kakkosella ja silmä on nimenomaan KYLLÄSTYNYT liukuvärjäykseen. Se on jo menneen talven lumia ja näyttää jo pelkältä lähiöprinsessan perustukalta. Yhtä juntilta kuin legendaarinen "haisunäätävärjäys"!
ap
Juu, kyllä se vaan saa latvat näyttämään haperoilta ja huonokuntoisilta. Ei näytä hyvältä ei. Ei yksikään näistä tänne linkitetyistäkään. No ok, ehkä e viimenen oli ihan siedettävä. Sillä nyrpeen näkösellä naikkosella.
Sehän siinä onkin kun tosi pitkät hiukset harvoin muutenkaan on hyvännäköset. Kun ne latvat tahtoo olla ohutta hamppua. Nyt sitä oikein korostetaan. Tai jollei ne oikeesti ole, niin tehdään niistä sen näköiset. En tajua. Ehkä oon sit kalkkis.
No, onneks kaikesta ei tarvii tykätä. :)
No mikäs se nyt on sitten in tällä hetkellä, ettei olisi ihan WT? Tietääkö kukaan?
Olemmkin miettinyt, että miten nykyisiin edes julkisuuden henkilöt eivät pidä tukkaansa siistinä ja käy kmapaajalla riittävän usein. Mutta hei, ne _on_ käyneet kampaajalla ja _haluavat_ olla ton näkösiä... Herra jeesus...