Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leukosyytit yli 2000 virtsassa

Vierailija
28.02.2013 |

Mulla ollut nyt viikon verran virtsaamisen kanssa ongelmia. Kirvelyä ei ole, mutta pissalla joudun käymään välillä puolen tunninkin välein. Virtsaamisen loppuvaiheessa rakossa tuntuu painetta ja kipua muutaman minuutin ajan, sekä tuntuu, että olisi kova pissahätä vaikka juuri olisin pytyltä noussut.

Mulla kaksi isohkoa munuaiskiveä ja ensi maanantaina olen menossa ESW_-hoitoon jossa kivet murskataan. Eilen kävin labrassa veri- ja virtsanäytteissä ja tänään soitin tosta pissanäytteestä hoitajalle´. Pissassa siis leukosyytit reilusti koholla, samoin verta virtsassa +++. Tota verivirtsaisuutta mulla ollut jo useamman vuoden johtuen luultavasti munuaiskivistä.

Hoitaja ei osannut sanoa vielä onko tulehdusta vai mistä noi korkeat leukosyyttiarvot johtuvat koska bakteeriviljelyn vastaus ei ole vielä tullut. Tietääkö kukaan, paljonko noi raja-arvot on leukosyyteille? Mulla ollut myös ajoittain pientä alaselkä- ja alavatsakipua ja välillä aina pientä jomotusta munuaisten kohdalla.

m

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottikuuri ja äkkiä. Tietysti se on tulehdus!

Vierailija
2/9 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun se hoitaja sanoi että pitää vielä odottaa begteeriviljelyn tulosta. Noi oireet pisti enimmäkseen munuaiskivien piikkiin, eli epäili että kivistä murenee pieniä murusia ja ne ärsyttävät virtsateitä ja siitä oireet. Mitään kirvelyä ei siis ole, eikös virtsatietulehduksessa aina kirvely kuulu "asiaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin niin asia selviää.

Vierailija
4/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:32"]Bagteeri?
[/quote]
Begteeri.

Vierailija
5/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

testiviesti

Vierailija
6/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alustavat bakteeriviljely vastaukset tulevat huomenna, joiden perusteella lääkäri voi todennäköisesti määrätä antibiootteja, jos niitä tarvitset.

Vierailija
7/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu

Vierailija
8/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosoluja ei normaalisti ole virtsassa muulloin kuin tulehduksessa.

Vierailija
9/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bagteeri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan