Tapailemani mies ihmetteli työkalupakkiani "ai sulla on tollanen äijäpakki"
Näki eteisessä olleen, ihan perusmallin työkalupakin (ei se pinkki naisten työkalusarja)
Ihmetteli kovin mihin minä muka moista tarvitsen. Kyllähän nyt kuulemma "joku remppamies" aina auttaa naista hädässä.
Kommentit (19)
Pitää naisia avuttomina prinsessoina jotka tarvitsevat miehen apua jonkun ruuvin kiristämisessä tai lampun vaihtamisessa. Ei jatkoon.
Moni mies on juntti ja suhtautuu aggressiivisen vihamielisesti naisen remppataiyoihin. Olen nainen ja rakentanut ok-talon. Tämä herättää ihme raivoa miehisdä. En leuhki enkä kehu tietenkään asialla mutta jos joskus jossain keskustelussa se tulee ilmi, miehille tulee hirveä tarve mitätöidä tämä teko. Alkaa hirvee inttäminen, esim
- en kyllä usko, oliko kuitenkin valmistalo? (Ei ollut)
- et kyllä varmasti väliseiniä ja runkoja tehnyt (tein)
- niin no iv-hommat varmaan teki joku mies (tein itse)
- tarkoitat varmaan että sun mies rakensi ja sinä autoit? (Ei, minä rakensin)
Tulee ihan tunne että heikkoitsetuntoisten ukkojen maailmankuva järkkyy kun nainen ”tunkeutuu” heidän reviirilleen.
Talonrakennus ei ole mitään helvetin salatiedettä mihin vain MIES pystyy. Mutta miehet toki haluaa näin uskotella.
Apn mies varmaan on just tällänen herkkähipiä joille tormakka nainen on uhka.
Juntteja on PALJON, tiedän mistä puhun, olen koko ikäni tehnyt "miesten töitä" ja teen niitä paremmin kuin moni mies.... voi jessus kun se on näiden junttimiesten mielestä kamala vääryys..... en vain ole kertonut että tämä nainen myös tienaa enemmän kuin junttimies =))
7, älä väheksy ihmisiä heidän koulutuksen perusteella, kertoo sinusta hiukan enemmän kuin mitä haluaisit.
Kunnon peltipakki naisen eteisessä olisi kiihottavaa.
Jos hän vielä osaa hyvin käyttää sisältöä niin kosisin heti.
t. maalaisjuntti
Kun muutettiin miehen kanssa yhteen, niin mies toi sinne jonkun sarjan kiintoavainsarjan, ja ruuvimeisselin, mä toin sirkkeliä myöten kaiken mitä nyt voi keksiä :p
Ja joo kyllä, olen värkkääjä. Mieskin on huomannut miten kätevää on, kun kotoa löytyy kaikki nippusiteistä kymmeniin erilaisiin ruuveihin, ja pihteihin. Ei tarvitse joka kerta kun jotain pitää laittaa, ajella autolla kauppaan hakemaan.
Olin remppatyömaalla pyörimässä, vähän vaan siivoilin ja maalailin, kiinnitin jotain kaihtimia ja listaa tms. Vuokraisäntä, semmonen vanhempi herra, kävi kommentoimassa "kylläpä sä tottuneen näköisesti käyt ottamassa tuolta pakista työkaluja" ja "taidat pitää työkaluista" ja "tuommoinen työkalusarja olis varmaan sulle mieluinen joululahja". Niin, ja kauhea justiina kuulemma olen, että kaulin vaan puuttuu. Että tälleen.
Joo, ne naisten pinkit työkalusarjat on muutenkin ihan huonoja, jakoavainkin hajosi heti ku on niin pehmeää seospaskaa että ei kestä oikeita töitä!
Vierailija kirjoitti:
Kunnon peltipakki naisen eteisessä olisi kiihottavaa.
Jos hän vielä osaa hyvin käyttää sisältöä niin kosisin heti.
t. maalaisjuntti
niin jos meisseli pysyy hyvin kädessä ja osaa sitä käyttää, ni mikäs sen kiihottavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun muutettiin miehen kanssa yhteen, niin mies toi sinne jonkun sarjan kiintoavainsarjan, ja ruuvimeisselin, mä toin sirkkeliä myöten kaiken mitä nyt voi keksiä :p
Ja joo kyllä, olen värkkääjä. Mieskin on huomannut miten kätevää on, kun kotoa löytyy kaikki nippusiteistä kymmeniin erilaisiin ruuveihin, ja pihteihin. Ei tarvitse joka kerta kun jotain pitää laittaa, ajella autolla kauppaan hakemaan.
Nuohan nyt kuuluvat jokakodin perusseksivälineistöön.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan nyt kuuluvat jokakodin perusseksivälineistöön.
M
En maininnut, mutta myös ompelen. Nippusiteitä meillä ei sängyssä käytetä, vaan mun ompelemia vermeitä.
Vierailija kirjoitti:
Olin remppatyömaalla pyörimässä, vähän vaan siivoilin ja maalailin, kiinnitin jotain kaihtimia ja listaa tms. Vuokraisäntä, semmonen vanhempi herra, kävi kommentoimassa "kylläpä sä tottuneen näköisesti käyt ottamassa tuolta pakista työkaluja" ja "taidat pitää työkaluista" ja "tuommoinen työkalusarja olis varmaan sulle mieluinen joululahja". Niin, ja kauhea justiina kuulemma olen, että kaulin vaan puuttuu. Että tälleen.
Vaihdoin autooni taakse polttimoa entisen kt-asuntoni kadun varrella. 3 miestä kävi jututtamassa sinä aikana. "mitä sinä hyvä tyttö teet! eikö sulla ole miestä joka tuon tekisi?" "Tietääkö tytteli nyt ihan varmasti mitä on tekemässä, vähän näyttäis että ei se noin aukea, pitäisikö viedä jollekin joka osaa?" "Eikö kannattaisi viedä auto isällesi, niin hän vaihtaisi lampun?"
Kukaan ei kuitenkaan tarjoutunut tekemän puolestani, ehkä vähän jännitti jos ei olisikaan itse sitten osannut ;)
Mullakin työkalupakki ammattikouluajoilta. Kauhea asenne ap:n miesystävällä, itse en tykkäisi. Miksi teettää miehellä sellaista jonka voi tehdä itsekin?!
Kukaan ei ole koskaan ihmetellyt mun työkalupakkia. Muutaman satasen edestä löytyy työkaluja. Akkukone mun pitäis ostaa uus.
N28
Uutta matoa koukkuun. Ei vissiin etsi omillaan toimeentulevaa kumppania, vaan jonkun kotitalouskoneeksi.