Miten te asutte? Neliöt, kaupunginosa, perhekoko?
Meillä 192 m2, Ullanlinna Hki. Minä, mies, lapsi 9 vuotta, kaksi koiraa.
Kommentit (57)
210m2, Eira Helsingfors, minä, mies och två barn. Hund och kultakala.
Solveig från Eira
Omakotitalo 168 neliötä, kolmikerroksinen (täyskorkeat kellari ja ullakko sekä asuinkerros) tuhannen neliön tontilla, vain minä ja pari kissaa. Pian ostan viereisen tontin, kunhan sillä oleva homehtunut kaupungin tönö laitetaan myyntiin.
Vantaalla velaton 106 neliötä. Kaksi henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonks teillä on hehtaareja?
Mulla reilut tuhat, vahvaa metsääkin paljon.
Tosta tulee about 10 000 000 neliöö.
WAU! Sä olet Suomen suurimpia metsänomistajia! Asut varmaan jossain lukaalissa, kun on massia omistaa noin paljon metsää! Tää lista on vuodelta 2017, mutta tuskin tuossa on suuria heittoja tapahtunut. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005454146.html
Sä toki tiedät, mutta ne ketkä ei tiedä, niin hehtaari on 10 000m2, ei 1000m2...
28,5 neliöö, asun yksin vuokralla :)
M 28
Vierailija kirjoitti:
Linna, n. 800 m2, Itävalta, mies ja minä, kaksi koiraa.
Henkilökuntaa 5, asuvat tilan alueella.
Nyt Suomessa käymässä, heti sain hirveän flunssan, kuumeessa makaan.
Tutuille terkut!
No eikä, bongaan tutun täältä, kaverin, outo sattuma. Koitas toipua perjantaiksi, pöytävarausta ei peruta!
Puss och kram änd siijuu!
Noin 60 neliötä, Trevisossa Italiassa. Minä, mies, kissa ja lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällaisia neliöitä saa tänne laittaa. Tulee perus-av-mammoille paha mieli.
Älä valita, laita säkin et Pariisi, 400 neliöö, sinä, mies ja kaksi rakastajaa 😂
Tämä olisi jo kadehdittavaa!
~ 80 neliötä lähiössä pääkaupunkiseudulla. Minä, mies, lapsi ja kissa.
Turussa 48 neliötä, minä yksin. Ollaan miehen kanssa kateltu Portsasta puutaloa, johon mahtuisi kaksi suuren tilan ihmistä, mutta vielä ei oo tärpännyt. Tatvitaan keittiö, kylppäri, iso yhteinen olkkari ja makkari ja lisäksi 1 huone/hlö kummankin omille töille ja harrastuksille.
49 neliön asunto Kalliossa ja asukkaita 1 kpl.
Vaasa, keskusta, pienkerrostalo, 91 neliötä, 4h+keittiö+kylppäri+sauna+vieraswc+terassi. 2+1
Kolmio 64 m2, minä, mies, lapsi. HKI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linna, n. 800 m2, Itävalta, mies ja minä, kaksi koiraa.
Henkilökuntaa 5, asuvat tilan alueella.
Nyt Suomessa käymässä, heti sain hirveän flunssan, kuumeessa makaan.
Tutuille terkut!No eikä, bongaan tutun täältä, kaverin, outo sattuma. Koitas toipua perjantaiksi, pöytävarausta ei peruta!
Puss och kram änd siijuu!
ja ei muuta tekemistä kun täällä rehvastella, kännissä? Joo ei tarvi peruu, eivät päästä vaik varaus :D
Satakunta, noin 100m2 (asuinpinta-ala), okt. Kaksi aikuista ja kaksi lasta, kissa.
Asuinkerros: Oh, k, s, kh, pukuhuone, wc, 3 mh ja vaatehuone.
Alusta: pannuhuone, kellari, puuvarasto, maalihuone (kylmä varasto), baari/askartelutila.
Lämmin autotalli, kylmä pihavaja, lasitettu terassi jonne kulku kylpyhuoneesta. Pihalla omenapuu, marjapensaita ja syksyllä vedettiin vielä perunapelto. Pitäähän tuonne kellariin omasta takaa täytettä saada :). Kukkapenkkejä, pensaita ja puita, pieni lampi. Mulle näkymä ikkunasta on melkein tärkeämpi kuin miltä sisällä näyttää, joten kerrostalo ja lähiö olisi minulle kamala vaihtoehto.
Mielenkiintoinen fakta:
Kävin uusimassa henkkaria ja koska edellinen ei ollut voimassa minulta kysyttiin muutama tarkistuskysymys.
Yksi kysymyksistä oli meidän asunnon koko, myös vanhempien asuntojen sijainnit kysyttiin.
En olettanut asunnon koon kuuluvan poliisille.
Vajaa 100m2, maaseutua Uudenmaan perukoilla, 2 lapsetonta aikuista, 4 pienehköä koiraa