Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän kuvat instassa ja uusi suhde?

Nyxä
05.03.2019 |

Olen seurustellut nyt pari kuukautta miehen kanssa, jolla on instagramissa aika paljon vanhoja kuvia exästään ja yhteiskuvia hänen kanssaan. On pussailukuvia ja joissakin tekstinä tosi romanttisia ja rakkautta todistavia kirjoituksia. Erosta on jo yli vuosi. Ei taida olla valmis vielä uuteen suhteeseen tämä mies? Sanoo että on päässyt exästä yli, mutta miksi pitää noita kuvia näytillä vielä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOillekin on tärkeää saada päivittää elämänsä tapahtumat someen ja myös jättää ne sinne, vaikka juttu ei olisi enää akuutti. Etenkin parisuhteet ovat toisille aivan pakkotiedotettavia  ja sitten ne unohtuvat. KUinka helposti osaat sanoa asiasta mieskaverillesi? Vai oletko aikuinen ja ymmärrät, miten elämää on ollut ennen sinuakin? Itsetuntosi on nyt koetuksella, joten vahvista sitä unohtamalla koko juttu. Mies on nyt sinun kanssasi ja onnellinen. 

Vierailija
2/4 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisen pitäisi pyyhkiä historiansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kukaan historiaa ole ollut pois pyyhkimässä, mutta pitäisitkö itse olohuoneen seinällä pussailukuvia itsestäsi ja exästä?

Vierailija
4/4 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kukaan historiaa ole ollut pois pyyhkimässä, mutta pitäisitkö itse olohuoneen seinällä pussailukuvia itsestäsi ja exästä?

Miksi ei? Varsinkin jos se on onnistunut kuva. Kyllähän monilla on vihki-ja perheeni iskin esillä. Ei ero pyyhi mennyttä pois.

Tässä tapauksessa, miksi kytätä toisen somea?