Suomen seksikkäin kisa - törähuuli kakaroita mukana!
Kommentit (29)
On tämä aika kissa kuitenkin miesten mielestä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 14:32"]
On tämä aika kissa kuitenkin miesten mielestä.
http://www.tavikset.info/2013/02/paulina-kaksonen.html
[/quote]
Olipa karkea yleistys,on kyllä miehiä jotka arvostaa luonnonkauneutta. Tai yleensäki haluaa naisen näyttävän ihmiseltä,en tiedä mitä lajia tuo kuvan olento edustaa,yök!
Yes. Oikein. Ihan pakko muuten: Satutko käymään imgurissa? Tuli meinaan Jenniferiin kohdistuneesta girl crushista mieleen.:D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 14:29"]
Miesten mielestä tuo on seksikästä. He eivät näe kauneutta, näkevät pelkän pantavuusasteen. Olen muuten samaa mieltä Jenniferistä, minulla on suuri girl crush häneen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 13:57"]
As a woman: Mulla on täysin eri käsitys naisen seksikkyydestä kuin tämän kilpailun järjestäjillä.O.o Toki voi näyttää seksikkäältä poseeratessaan alusvaatteissa, mutta kun nämä tekevät sen niin mauttomasti (osa jopa duckfacen kera), että hyhhyi.-.-'' Mistä lähtien hiuslisäkkeet, airbrush ja bedroom-eyes-fail on tehneet tytöstä seksikkään?
Terveisin 22v tyttönen, jonka mielestä Jennifer Lawrence on kaikessa raikkaudessaan ja itsevarmuudessaan yksi maailman seksikkäimpiä ilmestyksiä, jos naisista puhutaan.
[/quote]
[/quote]
http://www.shokki.fi/2009/05/25-seksikkainta-naisurheilijaa.html
Nuo linkissä olevat hakkaavat mennen tullen tuon seksikkäin nainen kisan osallistujat!
Tässä on kyllä tosi seksikäs naisurheilija!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 14:54"]
http://www.shokki.fi/2009/05/25-seksikkainta-naisurheilijaa.html
Nuo linkissä olevat hakkaavat mennen tullen tuon seksikkäin nainen kisan osallistujat!
[/quote]
Todellakin!Tuo on OIKEAA seksikkyyttä,kai ny kuka vaan voi laittaa silareita ja hiuslisäkkeitä.
No mun mielestä toi ei ole seksikästä, ja olen mies. Jennifer Lawrence kyllä on seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 14:29"]
Miesten mielestä tuo on seksikästä. He eivät näe kauneutta, näkevät pelkän pantavuusasteen. Olen muuten samaa mieltä Jenniferistä, minulla on suuri girl crush häneen.
As a woman: Mulla on täysin eri käsitys naisen seksikkyydestä kuin tämän kilpailun järjestäjillä.O.o Toki voi näyttää seksikkäältä poseeratessaan alusvaatteissa, mutta kun nämä tekevät sen niin mauttomasti (osa jopa duckfacen kera), että hyhhyi.-.-'' Mistä lähtien hiuslisäkkeet, airbrush ja bedroom-eyes-fail on tehneet tytöstä seksikkään?
Terveisin 22v tyttönen, jonka mielestä Jennifer Lawrence on kaikessa raikkaudessaan ja itsevarmuudessaan yksi maailman seksikkäimpiä ilmestyksiä, jos naisista puhutaan.
[/quote]
[/quote]
Minustakin Jennifer Lawrence on superihana!
[/quote]