Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-lääkärit/hoitajat, auttakaa! Kiitos!

Vierailija
27.02.2013 |

Olen perusterve kolmekymppinen kolmen lapsen äiti, enkä ollenkaan luulotautisuuteen taipuvainen. Viime syksy meni sairastellessa koko ajan, lähinnä flunssia. That's life. Nyt alkaa kuitenkin voimat loppua. Tammikuussa alkoi sairasteluputki, jonka aikana en ole ollut yli 2 päivää terve. Ensin flunssa, sitten oksennustauti, kaksi uutta flunssaa, rintatulehdus, antibioottikuuri, uusi oksennustauti. Parin päivän välein ripulia, sitten taas pari tervettä päivää jne.

Yleiskunto alkaa olla ihan nollassa, ja olen laihtunut reilusti alipainoiseksi. Lasten kanssa kotona olo alkaa olla todella rankkaa, eikä vessan läheltä voi poistua, kun ei tiedä, milloin taas alkaa ripuli. Koti on kaaoksessa.

Terveyskeskus on tietysti aivan ylibuukattu influenssan ja muiden epidemioiden takia, yritän kyllä huomenna soittaa jos saisin ajan, mutta epäilen, että se menee monen viikon päähän.

Neuvokaa, miten saan itseni kuntoon? Olen yrittänyt syödä terveellisesti ja napsinut maitohappobakteereja, tuloksetta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Yksityisiäkin on, ei tarvitse sinne arvauskeskuskseen jonottaa.

Vierailija
2/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tilanteesi on niin akuutti, että aika on saatava nopeammin. Ainakin ulostenäyte ja verikokeet pitää ottaa jos vatsaoireet ovat jatkuneet jo pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Yritän valittaa kovasti aikaa varatessa. Yksityiselle ei ole varaa mennä kotihoidontuella...

ap

Vierailija
4/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa huomiselle aikaa, mene päivystykseen. Sulla on tod. näk. kaikki veriarvot ihan päin helkuttia, voi olla että tiputuksessa käynti korjaisi tuota olotilaa.

Vierailija
5/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki veriarvot päin helkuttia"

Nojoo. Olisi mielenkiintoista nähdä sellainen tapaus.

T: yli 20v. ensiapupolilla työskennellyt sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi