Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ulkonäkö ja pukeutuminen on alkanut kyrpimään ihan kunnolla

Vierailija
27.02.2013 |

Ollaan siis aika nuoria, ja välillä tuntuu että mies on parisuhteen takia luovuttanut ulkonäkönsä suhteen. Siis tuntuu olevan vähän sillä mielellä että kun ollaan yhdessä ni kyllähän mä sitä kattelen vaikka miltä näyttäis.

Mutta oikeesti välillä ahdistaa ja hävettää sen ulkonäkö. Painoa miehelle on tullut nelivuotisen suhteen aikana ainakin 10 kiloa, ja viikset ja parta rehottaa. Parran sentää ajaa ehkä kerran kuussa jos tarpeeksi nalkutan, mutta viiksiään ei ole suostunut ajamaan kahteen vuoteen. Ja välillä tuntuu oikeen provosoivan mua sillä ettei tee niille mitään.

Pukeutuminen on myös vähän niin ja näin. Kun tavattiin, mies käytti ns. tavallisia vaatteita; farkkuja, t-paitoja, huppareita, kaluspaitoja. Nykyään tyyli on enemmänkin sellanen miesten pappahousut, fleecepaita tungettuna niihin ja joku nahkatakki sopis sekin paremmin 70-vuotiaalle.

Tuntuu tosi naurettavalta valittaa toisen ulkonäöstä, mutta mä oon tosissani miettiny välillä eroa tän takia. Ei oo kiva kävellä toisen kanssa kaupungilla kun hävettää melkeen aina ja itse koittaa kuitenkin huolehtia ulkonäöstään. Oli pakko avautua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrsimään, aapee, kyrsimään.

Vierailija
2/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin omaa tekstiä lukisi, oleN aivan samanlaisessa tilanteessa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolles, että jos tahti ei muutu, niin lyyti lähtee kirjottaa ja nosta kytkintä!

Vierailija
4/5 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 22:07"]

[/quote]

Kyrpimään on vissiin vähän vahvempi ilmaisu.

Vierailija
5/5 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 22:07"]

[/quote]

Kyrpimään on vissiin vähän vahvempi ilmaisu.

[/quote]

Molemmat ovat lisäksi väärin. Oikea muoto on "alkaa kyrpiä" tai "rupeaa kyrpimään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi