Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yleensa kuolemantuomiota vastaan, mutta kylla esim mies, joka raiskaa 4-v pojan joutaa kuollakin. Kunhan ensin raiskaavat sen jollakin kokoon suhteutetulla parisataa kertaa.

Vierailija
18.05.2006 |

Miten joku voikin tehdä lapselle niin pahaa?! Ajatuskin siitä, että jollain edes seisoo pikkupojan tuskanhuudon ja itkun edessä, yököttää.

Kuuntelin (taas kerran) radiosta vastaavasta tapauksesta, ja tuli todella paha mieli. Itsellä on pojat 6 ja 3.5v, enkä voinut olla samaistumatta tuon tuntemattoman äitiin. Kauhea ajatus, lapsen viimeisten hetkien helvetti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itsepuolustuksekseen tappava pitää myös tappaa

Vierailija
2/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ei vertaa itsepuolustusta lapsenraiskaukseen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida omia lapsia olla. Tuon ikäinen lapsi on niin viaton, luottavainen, että ihan oksettaa ajatella, miten jotkut heitä käyttävät hyväkseen, satuttavat ja lopuksi tappavat. Tappaisivat edes heti ensimmäiseksi ja raiskaisi sitten. Mutta siitä ei kai saa yhtä mahtavaa panoa.

ap

Vierailija
4/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kanssa tajua. sadistinen pedofilia on jotain.. aivan koko mun inhimillisen käsityskyvyn ulkopuolella. tekis mieli ottaa oma lapsi ja muuttaa sen kanssa tyhjiöön asumaan.

Vierailija
5/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kuullut enemmän espanjan tapauksesta. belgialainen mies yritti moottoritiellä tappaa 8v. tytön joka oli ollut miehen kyytissä. ei ollu sukua tytölle.

Vierailija
6/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kamalaa miten noin sairaita ihmisiä voi edes olla!

Kuolema on liian armelias rangaistus näille sairaille sadisteille. Kidutuskammiot pitäisi ottaa käyttöön taas ehdottomasti! Tulisia tikkuja kynsien alle ja elimen venytystä ja mitä vaan, kunhan sitä perkelettä sattuu ja pahasti!

Vierailija
7/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyä missään tapauksessa, rikoksen karmeudesta huolimatta. Muutoinhan löytyisi aina hyvä syy kuolemantuomion hyväksynnälle (uhri oli lapsi / vammainen /puolustuskyvytön vanhus / sukulainen /tuttu / työkaveri....). Yksittäistapausten perusteella ei voi oikeuttaa kuolemantuomiota.

Sitäpaitsi elinkautinen on joskus paljon rankempi tuomio. Kuolemalla pääsee helpommalla.

Vierailija
8/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en itse kannata kuolemantuomiota, mutta olen kuitenkin sitä mieltä että tietyt ihmiset pitäis tappaa pois.

mun mielestä on hirvittävää ja surullista ajatella että yhteiskunta ottaa ja tappaa jäseniään. en ikinä haluaisi sellaista meininkiä suomeen, en edes lastenraiskaajille.

toisaalta mun mielestä on ihan ookoo tappaa koston vuoksi. ja jos joku raiskais mun lapsen niin tappaisin kyselemättä. silloinkaan en tietty odottais että yhteiskunta hyväksyis minun tekoni,

yhteiskunnan kuuluu mun mielestä toimia tunteilematta ja järkevästi, myös ihan niiden kauheimpien tapausten edessä. yksittäisen ihmisen elämässä sattaa sitten tulla eteen vähän yhtä ja toista.

Vierailija
9/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä jos kyse on lapsen raiskaajasta ja tappajasta olen myös kuolemantuomion kannattaja harkinnan mukaan. Eri asia mikä on teloitustapa. Niistä kaikkia en hyväksy. Kyse voi olla niin törkeästä rikoksesta. Siis voi olla vaikka emme sitä toivokaan. Poikkeuksetta aina jos uhrina on lapsi tuomion on oltava mielestäni hieman tiukempi kuin aikuisille uhreille. Lapsia ei voi verrata muihin ryhmiin esim. vammaisiin/vanhuksiin jne. Siinä katoaa yksi ihmiselämä heti alkuvaiheissaan pyyhkäistynä karmealla tavalla pois ja murentaa monien muiden elämän liian pysyvästi. Tavallaan voi ajatella, että mitä nuorempi ikäinen uhri on, sitä pidemmän ajan hänen läheisensä joutuvat kärsimään elämästään. Kärsimys on pidempi kuin jos uhri olisi vanhempi.

Vierailija
10/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla voisi sitten alkaa arvottamaan kuolemia, että lääkärin murhasta ankarampi tuomio. Työttämän murhaaja voisi saada vaikka yhden vuoden vankeustuomion, kun uhri oli vain rahaa vievä työtön.

Vierailija:

Käytännössä jos kyse on lapsen raiskaajasta ja tappajasta olen myös kuolemantuomion kannattaja harkinnan mukaan. Eri asia mikä on teloitustapa. Niistä kaikkia en hyväksy. Kyse voi olla niin törkeästä rikoksesta. Siis voi olla vaikka emme sitä toivokaan. Poikkeuksetta aina jos uhrina on lapsi tuomion on oltava mielestäni hieman tiukempi kuin aikuisille uhreille. Lapsia ei voi verrata muihin ryhmiin esim. vammaisiin/vanhuksiin jne. Siinä katoaa yksi ihmiselämä heti alkuvaiheissaan pyyhkäistynä karmealla tavalla pois ja murentaa monien muiden elämän liian pysyvästi. Tavallaan voi ajatella, että mitä nuorempi ikäinen uhri on, sitä pidemmän ajan hänen läheisensä joutuvat kärsimään elämästään. Kärsimys on pidempi kuin jos uhri olisi vanhempi.

Vierailija
11/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa tietysti vastuun teostaan yhteiskunnan edessä. Se on jokaisen itse päätettävissä oleva asia. Mutta kyse oli nimenomaan yhteiskunnan langettamista tuomiosta:kuolemantuomion täyttöönpano asettaa yhteiskunnan rikoksentekijän kanssa samalle viivalle - murha murhaa vastaan.

Vierailija
12/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elinkautinen vankeus on paljon julmempi rangaistus)

Vierailija:

Miten joku voikin tehdä lapselle niin pahaa?! Ajatuskin siitä, että jollain edes seisoo pikkupojan tuskanhuudon ja itkun edessä, yököttää.

Kuuntelin (taas kerran) radiosta vastaavasta tapauksesta, ja tuli todella paha mieli. Itsellä on pojat 6 ja 3.5v, enkä voinut olla samaistumatta tuon tuntemattoman äitiin. Kauhea ajatus, lapsen viimeisten hetkien helvetti.

Vierailija
13/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samalla lailla voisi sitten alkaa arvottamaan kuolemia, että lääkärin murhasta ankarampi tuomio. Työttämän murhaaja voisi saada vaikka yhden vuoden vankeustuomion, kun uhri oli vain rahaa vievä työtön.

Niin ja terveen lapsen tappaminen olisi vakavampi rikos kuin vammaisen... Laaditaanpa lista ihmisten " arvoista" heidän ikänsä, ammattinsa, sosiaalisen statuksensa, terveydentilan yms. mukaan....

By the way, jos minulta kysytään, MINä olen se arvokkain!

Vierailija
14/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myös minä. Mikä siinä eniten raastaa, on se, että se sadistipedofiili voi hyvin päästä vapaalle jalalle kärsittyään vasta murto-osan tuomiostaan. Minusta tiettyjen rikosten suhteen pitäisi ehdottomasti kieltää armahdukset. Loppuikä eli vaikkapa 50 vuotta vankilaa pedofiilille on minusta paljon sopivampi ranagaistus kuin nopea kuolema. Mieluiten sellaisella osastolla, jossa on isoja ja himokkaita miehiä sellikavereina.

Vierailija
15/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näin myös minä. Mikä siinä eniten raastaa, on se, että se sadistipedofiili voi hyvin päästä vapaalle jalalle kärsittyään vasta murto-osan tuomiostaan. Minusta tiettyjen rikosten suhteen pitäisi ehdottomasti kieltää armahdukset. Loppuikä eli vaikkapa 50 vuotta vankilaa pedofiilille on minusta paljon sopivampi ranagaistus kuin nopea kuolema. Mieluiten sellaisella osastolla, jossa on isoja ja himokkaita miehiä sellikavereina.

Vierailija
16/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vuoksi pedofiili ei pysty hallitsemaan viettejään. Eikö kastraatio olisi paras ratkaisu pedofiileille ja raiskaajille? heidän itsensäkin kannalta. ei nyt luulisi että se niin iso juttu on kun pallit leikataan. esim. USA:ssa sallitaan kuolemantuomio, muttei kastraatiota....

Vierailija
17/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten kuolemantuomio sallitaan, mutta jonkun pallien poisleikkaaminen ei.

Vierailija
18/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan ei tule alentua samalle tasolle kuin tappajat.

Vierailija
19/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esim halu? Toteuttaa halujansa ei tietty sitten enää voi omilla peleillään, mutta kai sitä muitakin keinoja on.

Kuinka monesti elinkautinen on todella elinkautinen? Vastaavien tyyppien ei todellakaan pitäisi enää IKINÄ päästä vapaalle jalalle toisia lapsia raiskaamaan ja tappamaan. Ja millä muulla siitä voi saada täydellisen varmuuden kuin tappamalla?

Ja kyllä minusta uhreja voi laittaa jonkinlaiseen kauheus järjestykseen. Lapseen ja mieleltään kehitysvammaiseen kohdistuva väkivalta on mielestäni kyllä pahempaa kuin aikuiseen tai vanhukseen. Mutta ei siis minkään älyn tai ammatin mukaan.

Ja joku sanoi että se kaikkein tärkein on hän itse : minulle kyllä lapseni menevät itseni edelle, kuten varmaan useimmille täällä.

Vierailija
20/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua verorahoilla ylläpitää sarjamurhaajien hyvinvointia saamalla ilmaiset ateriat, kirjastopalvelut ja tietokoneet. Psykopaatti ei koskaan " parannu" .

Raiskaajille tosin riittäisi tuo kastraatiokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän