Muita, joilla on miehenä entinen ns. sitoutumiskammoinen?
Olen nyt seurustellut pari vuotta miehen kanssa, jolla ei ole ollut aiempia seurustelusuhteita. Syynä on ollut sitoutumiskammo, eli mies on aina viimeistään parin kuukauden hengailun jälkeen ilmoittanut naiselle, että ohi on. Syyksi mies on sanonut minulle sen, että ei ole halunnut sitoutua. Kuitenkaan meidän suhteessamme hänellä ei ole ollut kuulemma kuin yhden kerran sellaista oloa, että pelottaa sitoutua. Ja siis muutimme yhteen jo vajaan 6kk seurustelun jälkeen.. Nykyisin suhteemme voi mainiosti niin ikään, vaikka arkikin on kuvioissa jo.
Mikä sinussa/suhteessanne oli sellaista, että mies halusikin/uskalsi sitoutua? Voiko suhteenne hyvin, vai onko miehellä vieläkin sellaisia ' sitoutumiskammo' -kohtauksia?
Kommentit (4)
Enkä tiedä mikä mussa on, en ole erityisen kaunis, enkä aina kivakaan. Kaikenlisäksi olin yh, ja mies ei erityisen lapsirakas. Kai kemiat vaan hänen mielestä osui, mutta vaikka hän muuta väittää, ei mussa mitään erikoista ole. Nyt ollaan jo naimisissa, edettiin nopeasti.
Kyllästyin siihen typerään jahkailuun ja höpinään.
Annoin miehen muhia n. vuoden ja sitten yritettiin uudestaan.
Nyt jo kolme vuotta yhdessä ja lapsikin on.
Tuossa tuo on reilut pari vuotta pyörinyt, mies joka kertoi olevansa " poikamies jo kolmannessa polvessa" kihlasi minut alkuvuodesta..
Eikä lähde pois kulumallakaan..
Vaan hienoa kuulla, jos nuokin miehet joskus onnensa löytävät....