Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilauma, uusioperheet ja konkurssi...

avautuminen
04.03.2019 |

Olen tulossa isäksi neljättä kertaa ja toista kertaa vastoin tahtoani. Edellisestä liitosta kaksi teiniä ja yksi taapero. Vanhin asuu kanssani ja nuoremmat exän kanssa. Nyt naisystävä raskaana, vaikka piti olla selvää ettei näin pääse käymään. (Abortti ei vakaumuksellisista syistä ole vaihtoehto.)
Nyt on vain aivan umpikuja, että miten selviän tästä rikkomatta välejä exään ja vanhempiin lapsiin. Taloudellisesti tämä on aivan katastrofi, koska maksan aika avokätiset elarit ja lisäksi exä ja lapset asuvat talossa, josta omistan 50% ja exän kanssa sopimus, että hän maksaa minut ulos 2023 tai talo myydään. Mulla jää tällä hetkellä, asumismenojen, lasten harrastusten ja elatusmaksujen jälkeen käteen 1200€, josta maksan omat ja vanhimman menot ja välillä jää satanen pari säästöönkin.
Nyt tästä pitäisi sitten alkaa nipistämään 300-400€ elarit uudelle. Exä ei ole kiinnostunut muuttamaan nykyistä sopimusta eli pitäisi lähteä käräjille ja sen tietää mikä sota siitä syttyy. Naisystävä haluaisi muuttaa yhteen, minä oikeastaan en ja vanhin tyrmää ajatuksen täysin samoin ajatuksen äidilleen muutosta. Nyt asutaan pienessä kolmiossa, eli tänne ei sovi kahta lisää ja naisystävä vuokra kaksiossa.
Hauskinta tässä on se, että mulla on kuunlopussa aika sterilisaatioon, on vain 4kk liian myöhään....
Pitäisi varmaan vetää ranteet auki.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Olet tossu mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi