Oletko ostanut mekon pojallesi?
Nelivuotias poikani näki kaupassa mekon, ja haluaisi että se ostetaan hänelle. Oletteko te muut ostaneet pojalle mekon jos tämä on sitä halunnut? Pitikö hän mekkoa? Miten muut lapset suhtautuivat?
Kommentit (8)
Ostin korean kuninkaanviitan, liehuu kuin mekko pyöriessä.
Olen ostanut. Poika halusi pari vuotta sitten itselleen ns. prinsessamekon joten ostin sen hänelle.
Lapsi on pitänyt mekkoa vain kotona kun kavereita ei ole ollut paikalla joten en tiedä, mikä kavereiden reaktio olisi ollut.
Jos minulla olisi poika, joka haluaisi mekkoa, niin en ostaisi. Tekisin selväksi, että se on tyttöjen vaate. Mieluummin vaikka joku sankariviitta, että voi opetella miesten tavoille.
Onhan noita homoja ja kaiken maailman transsuja, jotka sanovat, että heillä on ollut sellaisia fiiliksiä lapsesta asti. Ei sellaisia fiiliksiä pidä kannustaa. Uskon, että suuri osa noista born-to-be-gay-tyypeistä olisi kasvanut oikeanlaisessa ympäristössä ja oikeanlaisella kasvatuksella tavallisiksi heteroiksi. Vastustan myös kouluissa sellaista sukupuolivalistusta, joka antaa ymmärtää, että tuollaiset asiat ovat jotain normaalia, koska ne eivät ole sitä. Ihmisillä saattaa olla kaikenlaisia mielihaluja, mutta kaikkea ei pidä toteuttaa.
Olen ostanut pari prinsessamekkoa. Poika leikki niillä joskus 4-6 vuotiaana, nyt vanhempi ja leikkii ihan poikien leikkejä vaan. Ei siinä nyt mitään niin kummallista ollut, kyllähän lapset leikkiessään esim. päiväkodissa pukeutuu vaikka mihin asuihin.
En ole ostanut pojilleni tyttöjen vaatteita. Eivät ole moisia tosin halunneetkaan.
Kirpparilta ostin roolileikkejä varten mekot pojilleni
Olen, pinkin tyllihamern kolmevuotiaalle kun sitä pitkään toivoi. On käyttänyt kotona ja käyttää yhä välillä (on nyt 4v)
Ostin mekon, tosin en tiennyt että syntyy poika. Jos poika olisi tahtonut, olisin ostanut mekon, ja saatoin mä joskus tyrkyttääkin kun oli joku nätti :-) Nykyään se on niin anti-tyttömäinen, etten usko kohtaavani mekkokysymystä.