Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyssairaalan vaihtaminen

Vierailija
27.02.2013 |

Olen valinnut toisen kaupungin synnytyssairaaloista aikoinaan, jossa kävin ultrissa. Selvisi, että toisessa sairaalassa olisi ollut mahdollisuus luonnonmukaisempaan synnytykseen. Nyt selvisi ,että se osasto menee remonttiin ja sain todella huonoa hoitoa käydessäni siellä päivystyksessä. Miten voin vaihtaa takaisin ensimmäiseen vaihtoehtoon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan

Vierailija
2/4 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat neuvolaan,joka lähettää tiedon eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
4/4 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Halusitko Kättärille mutta Haikaranpesä kiinni ja palvelu huonoa? Mäkin olisin nyt toisessa raskaudessa halunnut kättärille jonne siis lähete lähtenyt. Kuulin kuitenkin, että naikkarille pääsee nopeammin ja tarvin ekstrapoliseurantaa eli taisin olla aika hullu halutessani kättärille kun Haikaranpesäkään ei ole auki.

Ekan raskauden polit ja synnytys mulla oli naikkarilla. Polilla oli vaihteleva palvelu, perussairauttani, joka puhkesi eka raskaudessa pääsääntöisesti hoitava lääkäri oli kuitenkin hyvä. Synnytyksen yhteydessä sain hyvää palvelua päivystyksessä ja perheosastolla muuten sanoisin, että naikkarissa ei juuri ollut kehuttavaa, jopa aika paljon tökeröitä juttuja (esim. kätilön tehdessä ultran ja lääkärin ohjastaessa mut turhaan naikkarille aivan väärään aikaan labrakokeisiin tai oudon lääkärin täräyttäessä puhelimessa diagnoosin mulle, joka kaikenlisäksi ei vieläkään ole saanut vahvistusta...), joista mun olisi pitänyt antaa palautetta mutta en jaksanut siinä tilassa missä olin kun sairastuin fyysisesti raskausaikana eikä synnytyskään ollut ihan helppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme