Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kylla arsytti aamulla hoitolapsen aiti!!!!!

Vierailija
21.07.2008 |

Poika on hoidossa kolme paivaa viikossa ja syo siis ateriat meilla. Poika on TODELLA huono syomaan ja ainut mita syo aina ja varmasti on kalapuikot.

NO, niita pojalle saisi sitten aidin mukaan tarjota aina jos ei muuta halua syoda, esim. jos teen jotain ruokaa ja se ei pojalle maita niin minun pitaisi varalle tehda kalapuikkoja. Minulla on kaksi omaa ja toinenkin vieras lapsi ja heille kaikille maistuu mika ruoka vain, joten en ole eri ruokia alkanut tekemaan vaan yrittanyt tarjota kaikkein perusmaista ruokaa mita olen kuvitellut pojan suostuvan syomaan. Mikaan ei saa olla ruoissa sekaisin, eika suostu ollenkaan syomaan spaghettia eika mitaan jauhelihasta tehtya.

Ovat lahdossa keskiviikkona suoraan hoidon jalkeen ajamaan pitkaa matkaa ja aiti yhdess apojan kanssa pyysivat etta keskiviikkona olisi iltaruoalla kalapuikkoja, ettei poika olisi sitten nalissaan!!!! No totta voin laittaa kalapuikkoja, ettei ihan naanny... Tuli vaan paha mieli, etta onko lapsi siis valittanut muina kuin kalapuikkopaivina etta on nalkakuoleman partaalla, koska kuitenkin jalkkarin jaksaa syoda vaikkei paaruokaa jaksaisikaan...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.työkseen näiden lasten kanssa oleva ja se lukeminen vielä vahvisti käsitystäni,kun esim. arperger lapset ovat jollain osa alueella paljon normaalia älykkäämpiä.

Joku lapsi voi olla nirso. Oikeesti, eikä sille tarvi iskee mitään diagnoosia otsaan.

Mun lapsi on tutkittu ja hutkittu, mutta lastenlääkärin mielestä se on vaan nirso ja tempperamenttinen. Hitaasti hyvä tulee ja toiset ei syö aikuisenakaan kun niitä kalapuikkoja.

Vierailija
22/22 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakottamalla ei saa mitään aikaiseksi. oma lapseni on ollut kokopäivän tarhassa syömättä. kotona on saanut syödä mitä haluaa, jotta edes jotain söisi.

nyt syö jo ihan hyvin, mutta pakottamalla ei tähän päästy.

voitte uskoa, että lapsi oli kiukkuinen, kuin hain pojan tarhasta, kun palaakaan ei ollut tarhassa syönyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi