Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin kuukupin numeroa pienempään ja voi taivas mikä ero!

Vierailija
27.02.2013 |

Turhaan oon kärsinyt ison kupin kanssa jo kaksi vuotta. Meinasin jo lopettaakin koko kupin käytön, kun isompi koko oli liian suuri ja välillä kovin kivuliaskin, paikoillaan ja laitettaessa.

Tässä pienemmässä on HUOMATTAVASTI pehmeämpi materiaali ja laittaminen oli paljon sujuvampaa. 

Ihmettelen vain, että miksei sitä isompaa kuppiakin tehdä pehmeämmästä materiaalista niin ne jotka kärsivät kovista vuodoista saisivat mukavemman käyttökokemuksen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman totesin.

Ei se iso kuppi mulle mitenkään kipeää tehnyt eikä ollut epämukava muuten, kuin että jäi osittain ulos.

Ostin siis kokeiluksi pienemmän, kun kuppi muuten toimi niin ihanasti. Ja todella, ero on ihan mieletön! Kun se ekakaan ei epämukava ollut, niin huh miten loistavan helppo on tää pienempi ja pehmeämpi! Tosin tämäkään kuppi ei poistanut alkuperäistä ongelmaani, kupin pohja on siis edelleen "tavaran" ulkopuolella. Mutta ei se tässä koossa häiritse kuten isommassa. Kyseessä siis vaan mun fysiologia. :)

Vierailija
2/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas synnytyksen jälkeen on kursittu tuo alapää vähän sinnepäin ja tuo iso kuppi teki todella kipeää joskus, jos vahingossa livahti sormista ja aukesi liian aikaisin. Myöskin painoi välillä tosi inhottavasti kohdunkaulaa ja aiheutti vihlonnan tunnetta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijaa.... Mulla on isompi Lunette ja ei ole ollut ongelmia sen kanssa, mutta mulla on myös käyttämätön pikku-Lunette (virheostos, piti ostaa isompi) jonka olen ajatellut myydä tarpeettomana. Mutta ehkä tuon pienenkin voisi ottaa käyttöön, voisi olla ihan hyvä menkkojen loppupäivinä. Toisaalta pelottaa että senkin kanssa joutuu ensin pitää varuiksi sidettä jos se ei toimikaan yhtä hyvin. Parina ekana päivänä pieni koko kyllä olisi mulle ihan liian pieni mutta loppuvaiheessa voisi toimiakin..

Vierailija
4/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä siis on sun hyvä, uuden kuukupin nimi ja koko (tms). Aion kokeilla samaa eli vaihtoa pienempään. En vain tiedä, mikä on nykyisen koko...se on kuitenkin jo ainakin 3 vuotta vanha. 

Vierailija
5/5 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunetten kuppi nro 1. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä