Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lynkkausmieliala työttömiä kohtaan. Onko tää **Eliitti** foorumi

Vierailija
04.03.2019 |

Lueskeltuani useita topikkeja huomaan että täällä on lynkkausmieliala työttömiä kohtaan.
Toisaalta sehän saattais toimiakin. Kerralla kaikki pois viemästä TEIDÄN tienaamia veroeuroja.
Voisitte veroillanne tehdä tästä maasta näköisenne.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pyöritellyt ajatusta, että jos ihme tapahtuisi ja Suomeen siunaantuisi yht´äkkiä tuhansia vapaita työpaikkoja, joissa palkkaus kohdallaan ja työ ihan mielekästäkin, niin kuinkahan monelle tulisi paniikki!

Kuikahan moni työtön OIKEASTI olisi valmis menemään töihin? Ihan mukisematta, ilman tekosytiä?

Huomaatko kirjoituksessasi hyvin ilkeän ja syyllistävän sävyn?

Miksi? Etkö parempaan häijyn luonteesi vuoksi kykene?

Oli kyllä aika rajua. "Mukisematta, oikeesti ja ilman tekosyitä" :o

Mä kuulun noihin "pää jo kainalossa kuntoutettavien" nääntyneeseen ryhmään, joka tällä hetkellä lilluu sellaisessa välimaastossa, missä saa koko ajan olla varuillaan. TE sanoo näin ja lääkärintodistukset noin, juoksutellaan sinne ja pistetään konttaamaan tänne.

Kovasti päättäjät kovilla liksoillaan vouhkaa jos mistä, mutta sairaita ei osata/haluta? erotella työkykyisestä joukosta jollekin "toivottomuuseläkkeelle" viemästä yhteiskunnan resursseja ja mahdollisuuksia oikeasti aktivointia kaipaavilta.

No, ihan sama, se on sitten saikkua, jos tämä lonksuva ja nariseva hapero johonkin yritetään työntää. Miksi ei nuoria ja terveitä juoksuteta näin? Rahaa palaa meikäläiseen, joten näyttää sitä kuitenkin olevan...

Vierailija
22/35 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole työpaikkaa, mutta tällä hetkellä kuulun työvoiman ulkopuolella oleviin, koska hoidan kotona alle 1-v lasta. Minulla on maisterintutkinto ja omistusasunto Helsingissä. En ole kiinnostunut muiden mielipiteistä. Oma elämä on paljon kiinnostavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työttömät avautuu tällä palstalla tai edes kukaan muukaan.

Mulle on sama mitä muut sanoi, ei hetkauta.

En puhu omista asioistani mitään.

Ei tällä palstalla ole eliittiä vaan valkoista roskaa.

Sellaista taas ei ole olemassa, joten palstalla on vain hyvää väkeä :)

Vierailija
24/35 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pyöritellyt ajatusta, että jos ihme tapahtuisi ja Suomeen siunaantuisi yht´äkkiä tuhansia vapaita työpaikkoja, joissa palkkaus kohdallaan ja työ ihan mielekästäkin, niin kuinkahan monelle tulisi paniikki!

Kuikahan moni työtön OIKEASTI olisi valmis menemään töihin? Ihan mukisematta, ilman tekosytiä?

No mitäköhän tapahtuisi? Mitäköhän ne kaikki tuhannet ihmiset tekisivät, jotka jatkuvasti saavat vastauksia työhakemuksiinsa, valitettavasti valintamme ei 300 hakijan joukosta tällä kertaa osunut sinuun? 

Vierailija
25/35 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastoissa työttömiksi lasketaan kaikki työpajoilla, työkokeilussa jne. olevat.

Katsoin tämän päivän tilastosta ja luku on 240 284 henkilöä. Heistä 29 844 on ollut työttömänä alle 2 vko.

Kiitos. Vielä olisi mukava tietää montako työikäistä ja työhön kykenevää on.

Sitten voisi suhteuttaa tämän laajan ongelman joka vie kaikkien työtä tekevien verorahat.

Vierailija
26/35 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha käyttää energiaa paskan jauhantaan. Käytetään mieluummin työpaikkojen keksimiseen.

Kovin kirjotat asiaa mutta miten niitä työpaikkoja keksitään? Eihän tyhjästä voi nyhjästä? Palkkaa sä mut niin taas on yksi työtön onnellinen ja onnellisesti pois työttömyystilastoista.

Vierailija
27/35 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työttömät avautuu tällä palstalla tai edes kukaan muukaan.

Mulle on sama mitä muut sanoi, ei hetkauta.

En puhu omista asioistani mitään.

Ei tällä palstalla ole eliittiä vaan valkoista roskaa.

Oi voi voi. Eliittimammojahan tää foorumi pullistelee.

Vierailija
28/35 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä pa - zkaa äänestää. Jonku elämä paranee, muttei niiden jotba tässä maassa kuluttaa ja pitää rahaa kiertämässä.

Vierailija
29/35 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuleva työtön, iltaa!

Vierailija
30/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tuleva työtön, iltaa!

Shhh. Aiheella on verenpainetta nostattava vaikutus.

Vierailija
31/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o vai työttömiin menee rahat????

Mitä helv....????

Miksei täällä raivota niistä

M I L J A R D E I S T A

mitkä kuluu ... tiedätte kyllä mihin!!!!

Vierailija
32/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on perussuomalaisten kannattajien vallassa ollut pitkään. PS on kova oikeistopuolue.

Vierailija
33/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutama kokoomusnuori ole koko palsta.

Vaikkakin kokkaripas'iaisten määrä onkin ehkä lisääntynyt nyt kun puoluetoimistonsa on jo tuttuun tyyliinsä lähettänyt näitä nilviäisiä spämmäämään vaalipropagandaa ympäri nettiä.

Vierailija
34/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä että miten se on niin vaikeaa terveille työttömille mennä sinne töihin...sairaat on sitten erikseen, mutta loisijoille potku persaukseen ja töihin, tai ulos suomesta.

Vierailija
35/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä että miten se on niin vaikeaa terveille työttömille mennä sinne töihin...sairaat on sitten erikseen, mutta loisijoille potku persaukseen ja töihin, tai ulos suomesta.

Jaahas. Sä se kaikessa vallanhimossasi taidat olla läheistäkin sukua Pipilälle?

Miten te vähä-älyiset ette vaan ymmärrä mistä on kyse?

Miksi ekana kohdentaa työttömiin? Ettekö oikeasti uskalla kohdentaa toiseen ryhmään joka vie jokusen MILJARDIN joka vuosi?

Aika mu na tonta touhua. Mutta kun ei uskalla niin ei uskalla.