mies paljon vanhempi
No nytpä kävikin oudosti, oon ihastunut mieheen joka on mua 14.v. vanhempi. En tätä edes ensin osannut aatellakkaan. Olen aina ollut sitä mieltä etten ikänä vois olla vanhemman kanssa, mutta nyt on pakko olla eri mieltä... nyt vaan pitääs saada tää ihana mies itelleen :) Onneks hän on sinkku. Itse oon 40.v. ja tää mies sit 54.v. tuskin tässä iässä ihan kauheesti asiat menee ristiin, vai? onko muilla kokemuksia täläsestä ikäerosta
Kommentit (7)
Mulla on 12v vanhempi mies. Oltiin 30 ja 42 kun suhteemme alkoi, nyt liki 10v enemmän. Uskoisin, että teillä on vielä helpompaa. Meillä vähän vaikeutti alkua, että mies oli naimisissa (ja kahden teinin isä). Ei tosi rakkautta silti mikään estä vaikka vähän hidastaisikin. :-)
Sielunkumppanilla ja minulla ikäeroa 15 vuotta. Enkä vois kuvitellakaan ketään toista siihen. Ikä on numeroita ja rakkaus on tärkeämpää. Onnea!
Mä en huolisi alle 10 v vanhempaa miestä. Olin ikäiseni miehen kanssa naimisissa 5 vuotta ja huhhahhei mikä KAKARA tuo poika oli. Mieluiten ottaisin 10-15 v vanhemman MIEHEN. Mistähän sellaisen voi tilata :)
T- Nainen30v
Juu tuo tuossa ylempänä on muuten totta ;). Tai siis yksilöllistähän se on, mutta jummi miten tuo vanhempi mies osaakaan koskettaa just oikealla tavalla, ei kukaan koskaan aikaisemmin ole saanu minuu tuolla tavalla syttymään... Hmm, omani tilasin netistä, ei tosin ollu deittipalsta vaan yhteisen harrastuksen kautta yhdeltä foorumilta. Vai lienenkö tullut itse tilatuksi, hän se kyllä aloitteen teki. Terv. 4
Mulla oli 15 vuotta vanhempi mies. Oltiin yhdessä sama 15 vuotta. Ei se ikä missään tuntunut kuin loppumetreillä leskeksi kun jäin. Nykyinen on oman ikäinen, ihan pentu.
Mulla oli kanssa joskus ihanan kypsä mies,itse tuolloin 20v. ja mies 36v.
HEP! :)
Mulla on itseäni 15 vuotta vanhempi mies. Ollaan onnellisesti kihloissa ja asutaan yhdessä.
Mieheni on nuorekas. Meidän ystäväpiiriin kuuluu muitakin pareja joilla on isompi ikäero mitä normaalisti on totuttu :)
Meitä ei ikäero haittaa. Anna mennä vaan, jos hyvältä tuntuu :)