Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä outo opettaja?

Vierailija
26.02.2013 |

Olen yläkoululaisten opettaja. Mä en haluaisi puuttua poikien nahisteluun. Musta on upeaa katsottavaa kun ne riehuu ja painii testosteronihuuruissaan. Olin just työjaksolla koulussa, jossa kaikki sellainen on kiellettyä. Tuntui jotenkin kamalan lattealta ja munattomalta touhulta. Hirvee haloo jos joku vähän kuristaa toista tms. Ja karmean hienostelevaa - oppilaat järkytty kun mä käskin niitten olla turpa kiinni.

Onneksi joka koulussa ei ole tuollaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajilla ei ole mitään työjaksoja. Ollaan virassa, tuntiopettajia tai sijaisia.

Vierailija
2/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 22:48"]

Opettajilla ei ole mitään työjaksoja. Ollaan virassa, tuntiopettajia tai sijaisia.

[/quote]

Hyh, pilkunnussija.

Olin siis sijaisena muutaman kuukauden. Minusta se on "työjakso".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö opetusharjoittelu ole "työjakso"? Muutenhan tämä aloitus on täyttä kukkua.

Vierailija
4/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annan poikien nahistella. Antaisin tyttöjenkin jos painisivat. Toki puutun, jos sellainen tilanne tulee, että näyttää menevän yli. Useimmiten ei mene. Nämä ovat tosin vielä pieniä, 2-7vuotiaita, päiväkodissa.

t. neitihoitajatar

Vierailija
5/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ajattelit toteuttaa opetussuunnitelmaa siellä painiotteluiden lomassa? Sehän on kuitenkin se sun päätehtävä.

Vierailija
6/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ei nyt tunnilla tarvi kamalasti painia. Eikä ne kamalasti painikaan kun ne pääsääntösesti tykkää mun tunneista. Mutta välkällä siis. Pitäähän niiden saada höyryjä päästää että jaksavat taas. Ja kyllähän noi tytötkin nujakoi, mutta niiden riehumista ei ole niin nautinto katsoa kuin poikien. Eivät osaa tapella reilusti vaan läpsivät ja kirkuvat.

Ja tommoset sanoista nipottajat pysykööt poissa mun ketjusta. Mulla on oikeus käyttää sanoja ihan niin kuin mua itteäni huvittaa.

Vierailija
7/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painia, koulussa. Lol. Missä vitun suomessa asut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme