Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi suurimpia ihmetyksen aiheita tämän palstan myötä

Vierailija
26.02.2013 |

Miten voi olla että, pariskunta tekee lapsen, ja asuvat yhdessä, siis perheenä, mutta isä ei maksa lapsen kuluista mitään?

Äiti maksaa kotihoidontuesta ja työttömyyskorvauksesta kaikki lasten menot, ja äiti ja lapset kituuttaa köyhänä, kun työssä oleva isä nauttii makeasta elämästä kaikin tavoin.

Enkä sitäkään oikein tajua että naiset säästävät omista työtuloistaan tai  jopa työttömyyskorvauksistaan rahaa että on varaa tehdä lapsi, jos lasten tekoa varten pitää säästää rahaa, miksi siihen ei säästä molemmat vanhemmat?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan varsinaisesti kiinnosta lasten vaatteet, ruokaostokset tai hoitovapaalla olo. Mutta kun lapsen hankkii, jonkun on lapsi myös hoidettava ja hankittava myös hänelle ravinto, vaatteet, tarvikkeet jne, kiinnosti tai ei. Jos meillä mies keksisi, että lapsen vaatehankinnat kuuluvat minun maksettavikseni, saisi itse kiinnostua lapsen vaatteista ja niiden hankinnasta.

Vierailija
22/22 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 11:11"]

Kohtua voi käyttää aseena ja käytetäähän sitä. Olen kuullut miesten puheita, joissa heidän vaimonsa vain tulla tupsahti raskaaksi, vaikka he eivät itse sitä olisi oikein halunneet. Ja nyt en halua mitään biologiantuntia...

Jos nainen haluaa lapsen ja mies ei...nainen voi tehdä laskelmoidun raskaaksihankkiutumispäätösken yksinään ja auttaa vähän kohtaloa esim. jättää vauvakuumeessaan pillereitä ottamatta. Ja velvollisuuden tuntenteesta hyvä jätkä voi jäädä suhteeseen, mutta todellinen vastuu voi jäädä yksin äidille.

[/quote]

Saat sen biologian tunnin kumminkin. Seksistä voi seurata lapsi. Käytä kondomia ja teetä vasektomia, jos et halua lasta. Voi myös harrastaa seksiä muullakin tavalla kuin vaginaalisella yhdynnällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän