Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällä ja hänen uudella miehellään on yhteinen puhelin, en enää uskalla laittaa henkilökohtaisia asioita

Vierailija
04.03.2019 |

Tai muutenkaan kertoa mitään tärkeää, koska he ovat nyt tällainen pariskunta, jotka "jakavat kaiken"

Heillä on myös yhteinen facebook, se ei auta asiassa. Jos kutsun ystäväni jonnekin niin mies on 90% kerroista mukana. Ovat työttömiä eikä mitään harrastuksiakaan ole, joten ystävääni säälittää jättää mies "yksin kotiin"

Kenelläkään samantapaista tilannetta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan normaalilta. Jommalla kummalla tai mikä pahinta; molemmilla sairaalloista mustasukkaisuutta.

Vierailija
2/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän oksennusta suuhun.

Joltain 60+ pariskunnalta tuon vielä jollain tasolla ymmärtäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäisistä kyse?

Vierailija
4/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sais jo hyvän sketsin aikaan.

Vierailija
5/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lakkasin kirjoittamasta viestejä ystävälleni kun kävi ilmi että hän antaa miehensä lukea viestinsä.

Vierailija
6/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, jossa ei oo yhtään omaa aikaa ei oo terve.

Vierailija
7/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin hiljattain yhdelle ystävälleni vakavasta sairaudestani ja vannotin että kukaan muu ei saa tietää. Kuulin seuraavalla viikolla työpaikallani säälittelyä ja osaanottoja. En kerro enää kenellekään, jos tästä selviän.

Vierailija
8/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lakkasin kirjoittamasta viestejä ystävälleni kun kävi ilmi että hän antaa miehensä lukea viestinsä.

Samoin.

Ärsyttää, miten monen av-mammankin mielestä on ok lukea toisen viestit (”meillä ei ole salaisuuksia”). Voit kyllä kertoa, jos toisella on kiinnostusta kuunnella, mutta ei, pääsääntöisesti en halua, että mun viestejä lukee muut kuin ne, joille mä olen ne lähettänyt.

Vierailija
9/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ylipäänsä pitää viestillä toisille kertoa. Minä ainakin tapaan ystävää mielummin kasvotusten ja juttelen asioista.

Vierailija
10/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varsinkin naiset juoruavat miehillensä ystävättärien asiat?! Tähän on turha lässyttää kuinka "meillä ei ole salaisuuksia".

Vierailija
11/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin saatetaan toisillemme kertoa muiden viestejä tms., mutta eipä siitä muut tiedä.

Vierailija
12/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki ylipäänsä pitää viestillä toisille kertoa. Minä ainakin tapaan ystävää mielummin kasvotusten ja juttelen asioista.

Et osaa lukea? Johan tuolla sanottiin että mies tulee tapaamisiinkin mukaan.

Vierailija
13/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri ja sen äijä lukee kaikki viestit facebookista watsapista. Se on niiden tapa. En kovin useasti laita viestiä enää, kun tietää että se äijä lukee varmaan eka sen. Mun mies sano mulle kun kiroilin sitä niiden tapaa, että laita siihen viestiin onks se urpo kyttäämässä tätä sun luurias.

Vierailija
14/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, hyppäänpä tästä pyörän selkään ja lähden polkemaan 9 km kertoakseni, että vinkkaamansa käsirasva toimi tosi hyvin.

Vierailija
15/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, hyppäänpä tästä pyörän selkään ja lähden polkemaan 9 km kertoakseni, että vinkkaamansa käsirasva toimi tosi hyvin.

Jaa, no kaikki ei varmaan ymmärrä että tämmöiset asiat on niin henkilökohtaisia ettei toiselle voi kertoa :D

Vierailija
16/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mekin saatetaan toisillemme kertoa muiden viestejä tms., mutta eipä siitä muut tiedä.

Se onkin ihan ok, mutta se ei, että jokainen viesti näytetään kännykästä. Mikä noita ihmisiä vaivaa, mustasukkaisuusko? Että tää nyt oikeesti tuli Minnalta tää viesti ja ei mitään vaarallista, ihan vain valitteli, että e-pillerit aiheuttaa hänelle haluttomuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan