Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua älypuhelinten vastustajia

Vierailija
04.03.2019 |

Ne on aivan hemmetin käteviä. Miksi jotkut änkyröi uutta teknologiaa vastaan ja tekee tarkoituksella elämästään vaikeampaa?

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään just kattelin kun kävelin pankin ohi että siellä ne tyhmät jonottaa että pääsee maksamaan 5 euroa per lasku kun maksat sen tiskillä.

Verkkopankin käyttöön ei tarvitse älypuhelinta, vaan tavallinen kotikonekin riittää.

Hmm, minusta yksi kunnollisen älypuhelimen hyvä puoli on, ettei tarvi ollenkaan erillistä tietokonetta.

Kyllä moneen asiaan tarvitsee isompaa laitetta :)

Töissä tarvin kyllä, kun koodaan työkseni. Mutta kotiini en halua minkäänlaista läppäriä saati pöytäkonetta. Älykännykkä ja iPad riittävät hyvin kaikkiin tarpeisiini. 

Vierailija
22/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikuna kirjoitti:

Sanokaa pankeille yms laitoksille viimeiseen asti, että ette omista älypuhelinta, niin pallveujen siirtäyminen mobiiliimuotoon lykkääntyy.

Erilaiset sovellukset ovat monet hankalampia kuin paperiversio ja vaativat sähköä! Esim. onneton moovit. 

Miksi ihmeessä?Minä ainakin haluen että kaikki palvelut on vaan ja ainoastaan netissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerän näköistä, katsot mihin tahansa, ihmiset istuu, seisoo ja kävelee päät painuksissa kuin hautajaisissa.

Minusta taas hlvetin idiootin näköistä kun istuvat esim lääkärin odotushuoneessa ja tuijottavat seinään moni potilas jopa tunnin. Mahtaa olla tylsää.

Vierailija
24/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaavat niitä kun eivät osaa käyttää niitä. Vanhoja ihmisiä ne on.

Olet niin väärässä.

Fiksuimmat ihmiset joihin olen törmännyt , niin tadaa! mikä yhdistää ? -- kaikilla peruskänny ja ei facea. Otantaan kuuluu ihan terävistä 16-20-vuotiaista sinne mainitsemaasi "vanhoihin ihmisiin".

Vierailija
25/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään just kattelin kun kävelin pankin ohi että siellä ne tyhmät jonottaa että pääsee maksamaan 5 euroa per lasku kun maksat sen tiskillä.

Verkkopankin käyttöön ei tarvitse älypuhelinta, vaan tavallinen kotikonekin riittää.

Hmm, minusta yksi kunnollisen älypuhelimen hyvä puoli on, ettei tarvi ollenkaan erillistä tietokonetta.

Kyllä moneen asiaan tarvitsee isompaa laitetta :)

Töissä tarvin kyllä, kun koodaan työkseni. Mutta kotiini en halua minkäänlaista läppäriä saati pöytäkonetta. Älykännykkä ja iPad riittävät hyvin kaikkiin tarpeisiini. 

Ja se on sinun valintasi. Minä taas tarvitsen konkreettisen näppäimistön, enkä varmasti aijo luopua siitä ikinä.

Vierailija
26/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPad mini on vielä kätevämpi, miksi kukaan haluaa tihrustaa nettiä siltä pieneltä luurin näytöltä?

Vierailija
27/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole älypuhelimia vastaan, vaan sitä, että nykyisin aivan kaikki suunnitellaan puhelimella käytettäväksi. Itse käytän puhelinta pelkästään viestittelyyn yms, kaiken muun teen tietokoneella. Yritäppä siinä sitten käyttää esim. nettisivuja, jotka on suunniteltu mobiiliksi.

Vierailija
28/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen älypuhelinten vastustaja, mutta kuten monella muullakin, mieleni muuttui heti kun hankin älyluurin. Aiemmin sen peruspuhelimen lisäksi oli mukana navigaattori ja mm. aukioloaikoja piti tarkistella etukäteen, muutamaa päivää pidemmillä reissuilla mukana kulki läppärikin. Nyt ei tarvitse kodin ulkopuolella kuin sen yhden laitteen.

Vierailija
29/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaavat niitä kun eivät osaa käyttää niitä. Vanhoja ihmisiä ne on.

Olet niin väärässä.

Fiksuimmat ihmiset joihin olen törmännyt , niin tadaa! mikä yhdistää ? -- kaikilla peruskänny ja ei facea. Otantaan kuuluu ihan terävistä 16-20-vuotiaista sinne mainitsemaasi "vanhoihin ihmisiin".

Amisheja :D

Vierailija
30/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastustan" ihan siitä yksinkertaisesta syystä, etten pysty itse käyttämään sitä. Muut saavat minun puolestani käyttää, jos haluavat, mutta ihmisillä on myös oikeus olla käyttämättä niitä

Vierailija
31/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa niiden vastustaa vaan, ei ole multa pois. Jokainen tekee niin kuin parhaimmaksi katsoo. Mä jatkan älypuhelimellani nyt pelaamista.

Vierailija
32/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vastustan" ihan siitä yksinkertaisesta syystä, etten pysty itse käyttämään sitä. Muut saavat minun puolestani käyttää, jos haluavat, mutta ihmisillä on myös oikeus olla käyttämättä niitä

Mä en maksa veroja kun mä en halua. :DDD

Vierailija
33/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerän näköistä, katsot mihin tahansa, ihmiset istuu, seisoo ja kävelee päät painuksissa kuin hautajaisissa.

Minusta taas hlvetin idiootin näköistä kun istuvat esim lääkärin odotushuoneessa ja tuijottavat seinään moni potilas jopa tunnin. Mahtaa olla tylsää.

Niin. On se pelottava ajatus olla hetki hiljaa omien ajatustensa kanssa, tai seurata ympäristöään. Tietysti jos pää kumisee tyhjyyttään, niin varmaan se hirvittääkin...

Vierailija
34/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koske ne ovat myös samalla vakoilulaitteita, jotka raportoivat kaiken tekemisesi ja olemuksesi servereille, josta tietosi myydään yrityksille, jotka voivat sitten ohjata sinulle mainoksia tai profiloida muuten vain. Minä en ole yhtä äkkiä niin vähä-älyiseksi muuttunut, että tarvitsisin kauppareissullani älylelua. Muistan kyllä kaiken mitä pitää ostaa.

Jos sitten taas mietitään tietojenkäsittelyn kannalta niin näppäimistö, hiiri ja 3 x 22" tai isompaa näyttöä kuten minulla on hakkaa kyllä tietojenhaun ja opiskelun 100-0 verrattuna siihen tulitikkurasiaan, jota raplataan pakaisilla sormilla niskat vinossa. Pthui!

Älypuhelin ei ole edistystä vaan turruttavaa jarruttamista. Sitten kun pystyn pitämään virtuaalilaseja päässäni ja ohjailemaan mykiöideni liikkeillä ja luomien räpsäytyksellä internettiä, niin voidaan puhua edistymisestä.

METSIEN KARVAINEN MIES

Vierailija
35/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koske ne ovat myös samalla vakoilulaitteita, jotka raportoivat kaiken tekemisesi ja olemuksesi servereille, josta tietosi myydään yrityksille, jotka voivat sitten ohjata sinulle mainoksia tai profiloida muuten vain. Minä en ole yhtä äkkiä niin vähä-älyiseksi muuttunut, että tarvitsisin kauppareissullani älylelua. Muistan kyllä kaiken mitä pitää ostaa.

Jos sitten taas mietitään tietojenkäsittelyn kannalta niin näppäimistö, hiiri ja 3 x 22" tai isompaa näyttöä kuten minulla on hakkaa kyllä tietojenhaun ja opiskelun 100-0 verrattuna siihen tulitikkurasiaan, jota raplataan pakaisilla sormilla niskat vinossa. Pthui!

Älypuhelin ei ole edistystä vaan turruttavaa jarruttamista. Sitten kun pystyn pitämään virtuaalilaseja päässäni ja ohjailemaan mykiöideni liikkeillä ja luomien räpsäytyksellä internettiä, niin voidaan puhua edistymisestä.

METSIEN KARVAINEN MIES

Mulla ei ole mitään salattavaa, siitä vaan.

Vierailija
36/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ollakaan että täällä Suomessa vastustetaan kaikkea. Minä vastustan siilejä.

Vierailija
37/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en maksa veroja kun mä en halua. :DDD

Miten tuo liittyy minun kommenttiini?

Vierailija
38/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelin ei ole edistystä vaan turruttavaa jarruttamista.

Sitten kun pystyn pitämään virtuaalilaseja päässäni ja

ohjailemaan mykiöideni liikkeillä ja luomien räpsäytyksellä internettiä, niin voidaan puhua edistymisestä.

METSIEN KARVAINEN MIES

Asiaa.

Vierailija
39/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

METSIEN KARVAINEN MIES

Mulla ei ole mitään salattavaa, siitä vaan.

Eli haluat olla systeemin orja ja sua ei haittaa, että sun yksityiselämällä ja olemuksellasi tekee joku tuntematon taho rahaa? Ole hyvä vain. Teitähän riittää.

Vierailija
40/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilulaitteita, ymmärrän jos ihminen on poliisi tai jossain salassapitojuttujen kanssa tekemisissä. Mitä vakoiltavaa tavallisella ihmisellä olis, telkkariohjelmat ja päivän syömiset. :D Niin ja mainoskiellon voi hommata myös siihen kännyyn jos pelkäätte jotain markkinointijuttuja verkkotapahtumien perusteella.