Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua älypuhelinten vastustajia

Vierailija
04.03.2019 |

Ne on aivan hemmetin käteviä. Miksi jotkut änkyröi uutta teknologiaa vastaan ja tekee tarkoituksella elämästään vaikeampaa?

Kommentit (165)

Vierailija
1/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelinteknologiaan siirtyminen oli ihmiskunnalta paha strateginen virhe

Vierailija
2/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli valvoo.

G. Orwell.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just kattelin kun kävelin pankin ohi että siellä ne tyhmät jonottaa että pääsee maksamaan 5 euroa per lasku kun maksat sen tiskillä.

Vierailija
4/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tarvitse moista.

Vierailija
5/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään just kattelin kun kävelin pankin ohi että siellä ne tyhmät jonottaa että pääsee maksamaan 5 euroa per lasku kun maksat sen tiskillä.

Miten se  liittyy älypuhelimiin?

Vierailija
6/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etämaksuun ei tarvita älyluuria, tietokone riittää.

Vierailija
7/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkopankin käyttöön ei tarvitse älypuhelinta, vaan tavallinen kotikonekin riittää.

Vierailija
8/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tosin mä jo haaveilen siitä ajasta, jolloin vastaava teknologia voidaan suoraan kytkeä keskushermostoon niin, ettei semmoista kapulaa tarvitse erikseen kanniskella mukana. Saisi esim. navigaatio-ohjeet suoraan silmissään näkyväksi, Augmented Reality tyyliin, samoin sinne voisi välillä pompata ilmoitus Instagram viestistä tai uudesta sähköpostista.

Vierailija
9/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksityisnumerot pikkupuhelimessa, joka mahtuu pieneenkin taskuun.

On myös älypuhelin joka on kamera ja tietokone. Mutta kun en someta, päinvastoin ahdistavaa jos joku muu kuin itse valitsemani ihmiset lukis mun juttuja.

Peruspuhelin on kätevä. Yritän kirjoittaa tekstiviesteissä vaan asian. Netti on täynnä turhaa sontaa ja usein miettii luuleeko ihmiset että laadun voi korvata määrällä.

Vierailija
10/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkkopankin käyttöön ei tarvitse älypuhelinta, vaan tavallinen kotikonekin riittää.

Hmm, minusta yksi kunnollisen älypuhelimen hyvä puoli on, ettei tarvi ollenkaan erillistä tietokonetta.

Vierailija
11/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen puhelinta, jolla voi soittaa ja lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä. Some-elämän ehdin hyvin hoitaa kotona läppärillä.

Vierailija
12/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa pankeille yms laitoksille viimeiseen asti, että ette omista älypuhelinta, niin pallveujen siirtäyminen mobiiliimuotoon lykkääntyy.

Erilaiset sovellukset ovat monet hankalampia kuin paperiversio ja vaativat sähköä! Esim. onneton moovit. 

Vierailija
13/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksityisnumerot pikkupuhelimessa, joka mahtuu pieneenkin taskuun.

On myös älypuhelin joka on kamera ja tietokone. Mutta kun en someta, päinvastoin ahdistavaa jos joku muu kuin itse valitsemani ihmiset lukis mun juttuja.

Peruspuhelin on kätevä. Yritän kirjoittaa tekstiviesteissä vaan asian. Netti on täynnä turhaa sontaa ja usein miettii luuleeko ihmiset että laadun voi korvata määrällä.

Av on osa somea, ja kaikki me juuri luemme sinun juttuasi ;)

Vierailija
14/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minusta yksi kunnollisen älypuhelimen hyvä puoli on, ettei tarvi ollenkaan erillistä tietokonetta.

Kyllä moneen asiaan tarvitsee isompaa laitetta :)

Vierailija
16/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarvitsen puhelinta, jolla voi soittaa ja lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä. Some-elämän ehdin hyvin hoitaa kotona läppärillä.

Whatsapp on paljon edullisempi ja käytännöllisempi kuin tekstiviestit.

Vierailija
17/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaavat niitä kun eivät osaa käyttää niitä. Vanhoja ihmisiä ne on.

Vierailija
18/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenjääneet vihaavat mitä vaan.

Vierailija
19/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pärjäisi jonkun puhelimen varassa. Ei paljon kiinnosta tihrustaa.

Kyllä nettihommat toimii paljon helpommin kunnollisen kokoisella tietokoneella.

Vierailija
20/165 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän näköistä, katsot mihin tahansa, ihmiset istuu, seisoo ja kävelee päät painuksissa kuin hautajaisissa.