En tajua älypuhelinten vastustajia
Ne on aivan hemmetin käteviä. Miksi jotkut änkyröi uutta teknologiaa vastaan ja tekee tarkoituksella elämästään vaikeampaa?
Kommentit (165)
Tänään just kattelin kun kävelin pankin ohi että siellä ne tyhmät jonottaa että pääsee maksamaan 5 euroa per lasku kun maksat sen tiskillä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään just kattelin kun kävelin pankin ohi että siellä ne tyhmät jonottaa että pääsee maksamaan 5 euroa per lasku kun maksat sen tiskillä.
Miten se liittyy älypuhelimiin?
Vierailija kirjoitti:
Etämaksuun ei tarvita älyluuria, tietokone riittää.
Vierailija kirjoitti:
Verkkopankin käyttöön ei tarvitse älypuhelinta, vaan tavallinen kotikonekin riittää.
Niinpä. Tosin mä jo haaveilen siitä ajasta, jolloin vastaava teknologia voidaan suoraan kytkeä keskushermostoon niin, ettei semmoista kapulaa tarvitse erikseen kanniskella mukana. Saisi esim. navigaatio-ohjeet suoraan silmissään näkyväksi, Augmented Reality tyyliin, samoin sinne voisi välillä pompata ilmoitus Instagram viestistä tai uudesta sähköpostista.
Mulla on yksityisnumerot pikkupuhelimessa, joka mahtuu pieneenkin taskuun.
On myös älypuhelin joka on kamera ja tietokone. Mutta kun en someta, päinvastoin ahdistavaa jos joku muu kuin itse valitsemani ihmiset lukis mun juttuja.
Peruspuhelin on kätevä. Yritän kirjoittaa tekstiviesteissä vaan asian. Netti on täynnä turhaa sontaa ja usein miettii luuleeko ihmiset että laadun voi korvata määrällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkopankin käyttöön ei tarvitse älypuhelinta, vaan tavallinen kotikonekin riittää.
Hmm, minusta yksi kunnollisen älypuhelimen hyvä puoli on, ettei tarvi ollenkaan erillistä tietokonetta.
Minä tarvitsen puhelinta, jolla voi soittaa ja lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä. Some-elämän ehdin hyvin hoitaa kotona läppärillä.
Sanokaa pankeille yms laitoksille viimeiseen asti, että ette omista älypuhelinta, niin pallveujen siirtäyminen mobiiliimuotoon lykkääntyy.
Erilaiset sovellukset ovat monet hankalampia kuin paperiversio ja vaativat sähköä! Esim. onneton moovit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksityisnumerot pikkupuhelimessa, joka mahtuu pieneenkin taskuun.
On myös älypuhelin joka on kamera ja tietokone. Mutta kun en someta, päinvastoin ahdistavaa jos joku muu kuin itse valitsemani ihmiset lukis mun juttuja.
Peruspuhelin on kätevä. Yritän kirjoittaa tekstiviesteissä vaan asian. Netti on täynnä turhaa sontaa ja usein miettii luuleeko ihmiset että laadun voi korvata määrällä.
Av on osa somea, ja kaikki me juuri luemme sinun juttuasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, minusta yksi kunnollisen älypuhelimen hyvä puoli on, ettei tarvi ollenkaan erillistä tietokonetta.
Kyllä moneen asiaan tarvitsee isompaa laitetta :)
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen puhelinta, jolla voi soittaa ja lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä. Some-elämän ehdin hyvin hoitaa kotona läppärillä.
Whatsapp on paljon edullisempi ja käytännöllisempi kuin tekstiviestit.
Vihaavat niitä kun eivät osaa käyttää niitä. Vanhoja ihmisiä ne on.
En todellakaan pärjäisi jonkun puhelimen varassa. Ei paljon kiinnosta tihrustaa.
Kyllä nettihommat toimii paljon helpommin kunnollisen kokoisella tietokoneella.
Typerän näköistä, katsot mihin tahansa, ihmiset istuu, seisoo ja kävelee päät painuksissa kuin hautajaisissa.
Älypuhelinteknologiaan siirtyminen oli ihmiskunnalta paha strateginen virhe