Saimme hääkutsun, jossa oli kirjoitusvirhe!
Joko olemme b-ryhmää eli "Ei väliä, vaikka nuo saa tuon virheellisen kutsun."
Tai he eivät oikeasti oikolukeneet kutsun tekstiä. Kutsu tosin näyttää painossa (?) painetulta, mutta sitä suuremmalla syyllä olisi luullut heidän olevan huolellisia.
Kivittäkää vain minut, mutta kyllä itseäni kirjoitusvirheet kutsussa ärsyttäisivät!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Onko se edes hauska kirjoitusvirhe?
Ei. "Toissillemme".
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. "Toissillemme".
ap
No ei kauheen vakavaa, tuon takia ette mene väärään paikkaan väärään aikaan väärässä asussa väärässä seurassa. Mutta ehkä väärässä mielentilassa, kun oli noin paha kirjoitusvirhe.
Kuinka moni säilyttää hääkutsunsa häiden jälkeen? Jos siellä nyt virhe sattuu olemaan niin en kyllä rahaa heittäisi hukkaan tilaamalla uusia, jos ne on painettu.
Mistä tiedät, ettei samaa kirjoitusvirhettä ole muissa kutsuissa? Kuinka yliherkkä lumihiutale pitää olla, että tuollaisessa asiassa ensireaktio on: "olemme b-ryhmää eli "Ei väliä, vaikka nuo saa tuon virheellisen kutsun."
Ja näin lievästä lukihäiriöstä kärsivänä voin kertoa, että vaikka kuinka itse oikoluen tekstejäni, sinne voi aivan hyvin jäädä tuollainen virhe. Onneksi oma lähipiirini ei moisesta piittaa. Ja sen verran, mitä olen asialle itse naureskellut, niin aika moni lukihäiriötönkin on todennut, että sille omalle tekstilleen sokaistuu: kun tietää, mitä siinä pitäisi lukea, sen lukee niin kuin kuvittelee sen olevan, ei niinkuin siinä oikeasti lukee. Että voin kuvitella, kun noita kortteja on väsätty ja tekstiä mietitty ja kirjoiteltu uusiksi, niin eipä siinä loppuvaiheessa enää ole oikoluvutkaan auttaneet, kun tuota virhettä eivät vain ole huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tämä nyt vakava asia :D
On. Mulla flippasi kun mieheni nimi oli kirjoitettu väärin paikkakorttiin. Meni häät ihan pilalle. En pääse yli, häistä on 15 vuotta😫
Älkää menkö! Ylimääräinen s-kirjain on silkkaa vttuilua.
Itse olen vegaani, enkä kyllä menisi lìhapäìden häihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. "Toissillemme
Onko se kutsu ns. Iso D;ltä
Menemme naimisiin , sanoimme tahdon toisillenne,
tuletteko juhlimaan kanssanne
hääpäivää ------/--------
(kyseinen kutsu ei mennyt uudestaan painoon, roimaa alennusta tuli sekä ---------> kaikki kutsutut saapuivat ookoo paikalle)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vegaani, enkä kyllä menisi lìhapäìden häihin.
Kiva, kun kerroit.
Voihan ne kyllä olla vegaanihäät.