Lue keskustelun säännöt.
Ella ei sovi puoli seiskaan... voi ei
26.02.2013 |
En ole voinut katsoa tanssii tähtien kanssa ohjelmaakaan Ellan takia.. huh. En vaan voi kuunnella hänen puhettaan. Hyvin vaikea seurata. Jotenkin teennäinen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla