Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näin 5-kyppisenä naisena voisin löytää loppuelämän kumppanin?

Vierailija
04.03.2019 |

Miehelle ei oikeastaan olisi muita vaatimuksia kuin normi siisteys ja tervepäisyys. Tietenkin ulkonäön tulisi vähän miellyttää myös.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

gambia

Vierailija
22/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta.

Sitäkin voisi kyllä harkita, mutta ei mitä tahansa ukomaita toki. Nämä etelän maat jättäisin kyllä väliin, ainakin ne tietyt. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gambia

Ei tässä elämässä kiitos! :D ap.

Vierailija
24/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilavat on kuulemma kova sana. niin ainakin minulle sanottiin

Vierailija
25/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti 60v löysi itselleen oikein mainion ja sopivan miehen oisko ollut suomi24-deittipalstalta. Asuvat vielä eri kaupungeissa mutta näkevät viikottain ja kummatkin tuntuu olevan tosi tyytyväisiä ja ovat ehdottomasti täydellinen pari toisilleen, heillä on aina hauskaa ja tekevät paljon yhdessä. Semmosia arjen pieniä seikkailuja.

Joskus oon vähän kade kun itsellä 30v ei ole menekkiä ja meininkiä edes puolta siitä :P

Edellisen miesystävän löysi käsittääkseni kirjastosta ja yksi toinenkin aikoinaan nettitreffeiltä.

Ole avarakatseinen ja iloinen oma itsesi :)

Vierailija
26/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti 60v löysi itselleen oikein mainion ja sopivan miehen oisko ollut suomi24-deittipalstalta. Asuvat vielä eri kaupungeissa mutta näkevät viikottain ja kummatkin tuntuu olevan tosi tyytyväisiä ja ovat ehdottomasti täydellinen pari toisilleen, heillä on aina hauskaa ja tekevät paljon yhdessä. Semmosia arjen pieniä seikkailuja.

Joskus oon vähän kade kun itsellä 30v ei ole menekkiä ja meininkiä edes puolta siitä :P

Edellisen miesystävän löysi käsittääkseni kirjastosta ja yksi toinenkin aikoinaan nettitreffeiltä.

Ole avarakatseinen ja iloinen oma itsesi :)

Kiitos positiivisesta viestistä ja onnea itsellesikin. Vaikutat mukavalta ja löydät varmasti onnesi myös:) ap.

Vierailija
27/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet 500m vasempaan, 30m koilliseen, 200m luoteeseen, suuren puun alla, siellä se tosirakkaus sua odottaa sydänsuklaarasia kourassa.

Vierailija
28/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet viehättävä, löydät kumppanin helposti vaikka baarista. Katso niitä miehiä ja valitse.

Vierailija
29/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujen kautta löysin eli oltiin alun perin samoilla kutsuilla. Samat kiinnostuksen kohteet. Vaihdettiin numeroita ja siitä se eteni.

Tosin loppuelämästä en mitään uskalla sanoa. Kuitenkin nyt kolme vuotta yhteiseloa. Mies on viisi vuotta nuorempi eli nyt hän 51v.,minä 56.

Yleensä tämä tapahtuu onnekkaan yhteensattuman kautta. Nettijuttuja en ole kokeillut, mutta kai niissäkin joku on onnistunut. Vaarana kyynistyminen, jos pitkään roikkuu.

Vierailija
30/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon väärin.  Ei tainnutkaan olla kuppikoko!

Laittaudu puumaksi ja hae 30-40v poju eläkepäivien hoitajaksi! Kokeneilla naisilla on vientiä, mutta vain nuorten parissa!

Vierailija
31/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämän? Milloin se on?

Voi päättyä jo vaikka huomenna.

Sitä suuremmalla syyllä pitää elää nyt! Ja vaikka hankkia se kumppani, vaikka sitten yhdeksi päiväksi ennenkuin kuolee. Ei kovin kaksiselle kuulosta elämä jos koko ajan miettii että jos ja kun kumminkin kuolen niin ei kannata sitä tai tätä. sitä kun kukaan ei tiedä ei päivää ei hetkeä. Siksi täysillä joka hetki!

Vierailija
32/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut nyt vuoden verran yksin pitkän parisuhteen jälkeen ja  laitoin ilmoituksen nettitreffi-palstalle (e-kontakti). Ei näin viikon kokemuksella vaikuta miltään kultakaivokselta. Peräkamaripoikia ja muuten vaan ukkoontuneita viisikymppisiä siellä enimmäkseen pyörii, mutta pitänee nyt tämä kuukausi seurailla, kun sen maksoin. 

Seuraavaksi ajattelin ilmaista kaikille kavereille, että minulle saa esitellä kaikki potentiaaliset kumppaniehdokkaat :D Tutut kun tietävät, että harrastuksiini ei kuulu kirkkokuoro ja kalastus, niin heidän kauttaan voisi löytyä vähän parempia ehdokkaita.

Toki tässä pitää ympärilleen katsella joka paikassa, vaikka siellä marketin kassajonossakin.

Vierailija
33/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei +50 vuotiaana kannata enää haaveilla lentäjä-toimitusjohtaja-runokirjanjulkaisijasta. Nyt rouva peilin eteen ja katse sinne.

Miksi ei? Täytän nuo kaksi ensin mainittua kriteeriä, oikeasti ja runojakin olen joskus nuorempana rustaillut.. :) Etsin nimenomaan itseni ikäistä eli n. 50 v. naista. Olen muuten aina seurustellut ja ollut suhteessa suurin piirtein oman ikäiseeni naiseen, miksi sen pitäisi nyt yhtäkkiä muuttua?

Vierailija
34/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu napakymppiin :)

Vierailija
35/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä menisi tuonne 50plusmatchiin vielä, koska voisin ottaa nuoremmankin - ehkä 5 vuotta nuoremman ja heitä tuolla ei ole varmaankaan tarjolla. Ehkä sitten viiden vuoden päästä, jos sitä ennen ei ketään ole löytynyt. ap.

Ei 45 v miehet huoli, niillä on ottajan markkinat ja ottavat sitten vastaavasti nuorempia.  Kyllä just tämä 50 v on hankalaa aikaa naiselle, kun kaikki kunnon miehet on varattuja ja eronneet ottaa nuorempia.

Vierailija
36/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämästä en tiedä, tai vakavuudesta, mutta oletko ajatellut itseäsi nuorempaa miestä? Älä ainakaan sulje sitä mahdollisuutta pois. Minä olin todella hämmästynyt, kun nuoremmat miehet lähestyivät baareissa, en edes ollut imarreltu vaan ihmeissäni. Nyt en enää hämmästele vaan toivon suhdetta nuoremman miehen kanssa.

Tuttavapiiri. Eli älä pidä vapaa-statusta peiton alla. Se olis niin luonteva tapa tutustua ihmisiin, kun yhteiset tuttavat esittelisivät. Mutta kun joka kutsuilla päivystää yleensä puolitusinaa vapaata naista, eikä yhtään vapaata miestä!

Vierailija
37/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän alle 50-vuotias nainen. Eronnut pitkästä liitosta ja en koe mitään pakottavaa tunnetta etsiä ketään.

Kuitenkin näitä ” ehdokkaita” on tullut jo vastaan ihan yllättävissä tilanteissa.

Naamakirjassa on tullut aitoja yhteydenottoja tuttavilta, ei mitään sydänystäviä elämästä vaan enemmänkin tutuilta, joita on joskus eri elämänvaiheissa tavannut. Ihan fiksuja treffiehdotuksia, kuulumisten kyselyä jne.

Kokeilin paria nettisovellusta, mutta en innostunut kauheasti, yritin vastailla, mutta enimmistö ikävä kyllä keskittyi ulkonäkööni ja seksiä kieräviin puheisiin.

Harmi, sillä olen täynnä muutakin kuin seksiä, joskin sekin on erittäin ihana asia elämässä.

Jännä, että sekään ei tuntunut olevan niin negatiivinen asia, että ylipainoa on jonkin verran. Osalle jopa päinvastoin tai puheiden mukaan ”samantekevää.”

Asiaan saattaa tietty vaikuttaa, että olen muuten ihan naisellinen ja perusnätti. ;) Ainakin sinut itseni kanssa.

Tuntuu, että iloisuuteni ja lämmin luonne, avoimuus ovat niitä luonteenpiirteitä, joihin moni kiinnittänyt huomiota. Se antaa vähän toivoa muuten niin seksikeskeiselle lähestymistavalle netissä.

Jätin treffipalstat, kun ei vain tuntunut omalta jutulta.

Sokkotreffejä ovat ehdotelleet työkaverit ja ystävät.

Vielä en ole uskaltautunut!

Läheinen miespuolinen työkaverini, joka on itseäni reilusti vanhempi, totesi keskustelumme aikana, että tietää että minulle olisi ehdokkaita ja monta. Lämmittihän se, aito kommentti.

Näin iltaisin tulee tunne, että iltakävely, sauna ja lähekkäin sohvalla oleminen olisi hienoa. Haluaisin vain, että se ei olisi pelkkää katsotaan tunnetta. Se on tämän ikäisenä ehkä itselläni se tympein pelko.

Katsotaan mitä. Vaihtamalla paranisi, olisiko parempaa tarjolla tai hetken kokeilua.

Tämän vuoksi taidan pukea toppatakin ja lähteä tuulettamaan aivoja.

Läheiset on onneksi voimavara, kumppanin puutteen kestän ja sydän on kuin nuorena. Haaveillahan saa.

Vaikka siitä miehen olkapäästä.

Lämmittää hiukan, että on muitakin jotka haaveilevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä