Mikael Gabriel kolmen kimpassa naimisissa olevan julkkisnaisen kanssa
https://www.is.fi/viihde/art-2000006022389.html
Kuka veikkaatte naisen olevan? Tai tietääkö jokj?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon miehen ulkonäössä houkuttelee naisia? En tajua.
Sopivan jännä.
Miksu ja joku poju panivat nk julkkisnaimissa olevaa naista vuorotellen vai miten se meni?
Palstaetsivät selvitti jo et kyseessä oli Sofia B ( oli vielä naimisissa kirjan tekemisen aikaan) ja se kaverihan on Bea.
Juu Sofia Belorf on kyllä todella vahva ehdokas. Ja olisiko sitten Bea side kickinä. Puistatus... Niko Nousiaisen voi myös kuvitella soittavan känniraivoamispuheluita keskellä yötä.
Kyllä on suomalaiset julkkupiirit surullisia.
Aikamoinen kompensointi on päällä pikku miehellä.. Eiköhän se jossain vaiheessa älyä tulla kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Martina?
Eihän Martina ole naimisissa.
Iida, joka on kampaajana, tehnyt radiotöitä. Toinen veikkaus on Marika Fingeroos.
Ai kamala mikä myötähäpeä tästä ihmisestä tulee. On jo kuitenkin aikuisen miehen iässä, mutta ulkonäkö ja jutut kuin yläkoululaisella.
Minä en muuten usko hetkeäkään näihin naisjuttuihin, helppohan se on huudella mitä vain. Odotan sitä päivää kun tämä pikkumies kasvaa aikuiseksi. Toivottavasti niin joskus vielä käy.
Mitäs jos ap pitäisi huolen ihan omista asioistaan?
Kyllä kai joku silloin baarissa ollut voisi muistaakin.
Mutta miettikää: "Mikael oli seurannut tunnettua kaunotarta median kautta vuosia ja haaveillut pääsevänsä harrastamaan tämän kanssa seksiä." Tällaista kehdataan nykypäivänä sanoa ääneen... Ihan leveillään että ollaan himoittu jotain varattua ihmistä. On kyllä käskyt ei vain unohdettu vaan oikein käännetty paha hyveeksi :(
No, taivaa portilla kosahtaa viimeistään, ellei tajua Jeesuksen merkitystä ennen sitä.
Mikael Gabriola on kuin Zayn Malik. Sama look, miksi? Täytyykö AINA matkia jotain toista? Gabriolan lässähtänyt puhe -muzak on sellaista sontaa, että vois luulla, että gabriola oli ruotsalainen shlager-musikantti norrlannista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai joku silloin baarissa ollut voisi muistaakin.
Mutta miettikää: "Mikael oli seurannut tunnettua kaunotarta median kautta vuosia ja haaveillut pääsevänsä harrastamaan tämän kanssa seksiä." Tällaista kehdataan nykypäivänä sanoa ääneen... Ihan leveillään että ollaan himoittu jotain varattua ihmistä. On kyllä käskyt ei vain unohdettu vaan oikein käännetty paha hyveeksi :(
No, taivaa portilla kosahtaa viimeistään, ellei tajua Jeesuksen merkitystä ennen sitä.
Toi sun jeesustelu on typerää tämäntyylisessä jutussa.
Sofia kai varmaan. XDD huutista lol
Se meni näin:
E: Kumman kaa oisit, Mikael Gabrielin vai Remontti Reiskan?
A: Remontti Reiskan.
E: Niin mäki.
A: Eiku. Mä valitsen aina sen Remontti Resikan. Siks mä vaihdan. Mikael Gabrielin.
E: Joo mäki vaihdan. Mä sanon kans Mikael Gabriel.
A: Mä haluisin olla sen kans sillai nyt.
E: Joo. Niin mäki haluisin.
...
A: Soitetaan sille!
E: Joo. Soitetaan vaan.
A: Eiku. Soittaminen näyttäis siltä et me ollaan kiinnostuneita. Mä en soita. Mä laitan vaan viestin.
E: Joo, laita vaan viesti.
A: "Mä ja mun kaveri halutaan panna sua just nyt"