Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Punahilkka täällä, hei! Mun tarttis hoitaa toi Lumikki lasiarkussa!

Vierailija
26.02.2013 |

Ootteks te isoi pahoi susii vai voisitteko tulla auttaan? (Luin Hesaria äsken ja se vehjasi susista, että voisin vaikka kokeilla.)

Tännepäin on tulos kai jotain rinssei, mut niiden aikomukset ovat sen verran hämärät, että tarttettaisiin apuu... Oliskos teistä kerrankin? Miten voisitte auttaa? Onks teill jotai nahkaliivei tai sillei? Mä tiedän kyllä yhden teurastajan, joka vois auttaa... se on pyörinny siell Slakthusetis päin ku mä näin sen vikaks...

Miten olis Gentelemen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin lepää lasiarkussaaaaaaan.... Kun yritin etsiä tätä ketjua, niin arvatkaas mimmoinen ketju tuli esille? Joku semmoinen kuin "Minkälainen obduktioliesi"... Huoh, mikä juttu? Kait me tiedetään, että Ruusunen nukkui 100 vuotta kunnes rinssi tuli suuteleen, mutta oliks toi Lumikki lasiarkussa jo kuollut vai samanlaisessa unessa kuin Ruusunen? No tossa se makaa, mutta en mää vaan usko, että joku obduktioliesi olisi joku ratkaisu... Voi mitä hömppää... sithän joku voisi esittää jotain Nunnauuniakin... Jos polttohautauksesta olisi kysymys, niin veisin kirkon kautta jonnekin, mutta ei... tää on joku ihan muu juttu... ei se ole missään pillereissäkään...

Mut oikeesti sitä on hauskempi katsoa tuolla lasiarkussa. Jos sillä on meikit ja muut niin ei ainakaan valu hikoilemisesta. Mites ne kaiken maailman tyypit noissa mausoleumeissa ja pyramideissa sun muissa paikoissa?

No ei tää ihan tommoinen juttu ole. Kertokaa te minkälainen?

Vierailija
2/4 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl luulen, et se Lumikki jatkaa uniansa tasan sen prinssin tuloon asti, ellei se sit ole kallellaan tyttöihin päin. Voihan sä kokeilla pussata sitä. Suvaitsevaisuus On päivän sana.

jos sä et saa sitä hereille pussaamalla, ni älä nyt ainakaan mitään susia päästä lähelle. Koita ottaa vaik yhteyttä lähialueen kääpiöihin, jos niillä vaikka ois kokemusta tällaisista tilanteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi kääpiöt oli kyll hyvä idis! Mitä kaikkia niitä olikaan? Jörö, Ujo, Tero??? Siis mä en yhtään muista enää. Multa taisi mennä muisti kun mä olin sen yhden suden vatsassa niin kauan ihan kuin se joku Joonas siellä ison kalan vatsassa. Mulle kävi sit kuitenkin niin, että toi mun metsästäjä/teurastaja (ei voi mitään, että se on ruotsalainen) sattui paikalle ja leikkas yhdellä vedolla sen suden mahan auki ja se kuoli siihen placeen. Et siten mä pelastuin. Sen jälkeen mä olen tykännyt vähän punkusta kun oli niin kamala kokemus siellä pimeässä. Sillä punkulla jotenkin vähän reläksää. Kato nyt tota tän päivän Hesaria, sarjakuvat... siellä mä olen viinilasi kädessä ja vikittelen noita susia... mä vähän testaan, et oliskos ne tottuneet jo meikäläisiin, jos olisivat vaikka niitä jostain luontopuistosta irti päästettyjä tai Urho Kekkosen puistosta karanneita... Jos mä olisin ollu jossan Urkin puistossa vankina, niin takuulla olisin karannut...

Niin mä vähän koklaan kepillä näitä susityyppejä... ennen kuin rinssit tulee... voishan ne olla noi rinssit ite kun ovat pukeutuneet tommoisiin susiasuihin, joista ei tiiä mitä ne oikein on. Ovat ottaneet mallia vaan joltain Lordilta tai jostain JurasikaParkista vai missä niitä "naamiosusia ja -karhuja" oikein onkaan tehty...

Tarttee olla tarkkana, että mitä nää sudet kantaa mukanaan. Mä en näes enää voi sietää paksuja mustia muovisäkkejä muuta kuin muutossa. Arvaas miks? No siks, että toi mun metsästäjä / teurastaja sanoi muinoin mulle, että ne jotkut ruumiit - oliks niitä enemmän ku yksi ja joku prostituoitu vielä - jotka löytyi paloteltuna jostain tommosissa säkeissä olisi ainoastaan vain joku teurastaja tai kirurgi voinut tollai palotella... ihan kauhulla ajattelen. Mutta kyllähän sen ymmärtää, että kun kymmeniä vuosia on kulunut niin millä tahansa tommoisella ihmisiä paloittelevalla sudella, joka osaa käyttää jotain veistä, on voinut olla käsapäin jo kaiken maailman oppityttöjä ja oppipoikia. Vähän tulee mieleen, että pystyiskö "kotona" oppimaan myös plastiikkakirurgiksi ja alkaa tekee ihmisille jotain muodonmuutoksia omassa yksityisessä mökkisairaalassa? Niitä mökkejähän seisoo tyhjillään vaikka missä. Siis on mulla ajatuksia, mutta mistä voit kun oot itekin kiertänyt ison suden vatsan kautta. Tuleehan sitä niitä ajatuksia. Ja koska olen punainen hilkka niin on tietysti hyvä kertoo satujakin, vaikka roikkuu mulla sydän ja risti tossa kaulakorussa. Ankkuri vielä puuttuis.

Niihin kääpiöihin olisi, joo, kiva ottaa yhteyttä. Mä voisin ostaa niille vaikka jotkut Nokian uudet 105 vai mitkä maksoivat 15 egee. Ja meillä on täällä jo se Nokian punainen saapas, joka ei oo menny kenenkään jalkaan (ootteks nähneet sen kuvan, se oli netissä jossain - ihan rinsessa-asu jo päällä).

Mut mun tarttee nyt lähteä lypsylle. Maito ihan loppu ja lehmä kärsii jo. Ei, ei me mitään lypsykonetta käytetä, mutta jädekone olisi tosi kiva. Mä aionkin selvittää ton jädemasiina-asian kun en enää halua tota jädee mitä saa kyliltä. Mä olinkin ihan ihmetellyt, että minne meidän punajuuret on tosta kadonnu ja kyll mä tajusin heti, että ne on just meidän punajuuret kun kerrottiin, että mansikkajäätelö värjätään punajuurilla punaiseksi. Yöks. Mä haluan vain aitoa tavaraaa ja se taitaa sit ollakin vaniljaa, suklaa tai kahvia vaan tästä lähtien.

Jos tiedät jotain jostain hyvästä jädemasiinasta niin kerro ja kerro jotain hintaluokasta, jos osaat siitäkin jotakin sanoa. Mehän voitaisiin laittaa sellainen Hilkkatarjous kesäksi kaikille mammoille ja mummoille... että täältä saa maailman parhaan jädekoneen omakustannushintaan. Mä vaan epäilen, että sitä konetta ei vielä ole keksittykään. Onneksi mä tiedän, että toi Tero on koneensuunnittelija, joten kait se yhden jädekoneen meille voi pyöräyttää... ja jos ei Tero niin sit joku muu. Onks sulla joku käsityötaitoinen tiedossas?

Hei, hei... mä meen ny hakeen sitä maitoo...

Vierailija
4/4 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan, et täällä on jotain kirjoitusvirheitä. Oon asunu metsässä koko ikäni enkä käyny koului, joten ei se nyt niin ihme. Voiskos, joku kiltti, pliis, korjata ainakin noi pahimmat virheet. Mull on ny niin kiirus.