MOT, demonit ja Pirkko Jalovaara
Katsoin tämäniltaisen (25.2.-13) MOT:n ja ällistyin todella Pirkko Jalovaaran "sanomasta". Hänen mukaansa demonit eli riivaajahenget aiheuttavat mm. syöpää ja masennusta. Jos käytät lääkkeitä, niiden kautta saatana pääsee todella sisääsi! Aivan kammottavan kuuloista puhetta. Ei pitäisi enää tällä vuosituhannella olla tuollaista "julistusta". Ja ne paljon puhutut ihmeparantumisetkin taitavat olla huuhaata. Ikävää, että sairaita, heikkoja ihmisiä huiputetaan näin (samalla kerätään isot rahat).
Espoon piispa Luoma, joka A-studiossa kommentoi asiaa, vaikutti totiselta hengenmieheltä ja varmaankin asiaa kirkon sisällä nyt puidaan tarkasti. Siis luovuttaako kirkko tilojaan enää Pirkko Jalovaaran harhaoppien julistukseen? Toivottavasti ei!
Kommentit (203)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 13:28"]
Ihminen erehtyy kukaan ei ole täydellinen, inhimillinen virhe. Pirkko on ekonimo ammatiltaan ja tienaisu hyvin ilman kutsumustaan.
Sen voin vakuuttaa, että Pirkko Jalovaara ei tienaisi rehellisellä työllään ekonomina lähestulkoonkaan sitä summaa, minkä hän käärii ajamalla riivaajahenkiä ja demoneja pois ihmisistä.[/quote]
[/quote]
Suurin osa rahoista menee lährtystyöhön. Ja kaikki on median vääristelyä. Pirkko ei kiellä lääkkeitä:
Tuossa koko nauhoite:
Sekä ppirkon tervehdys koskien MOT ohjelmaa ja totuus kohusta:
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 19:29"]
Niin, kyllä Egyptin faaraon Ramsesin pääpapitkin pystyivät tekemään monet temput samalla tavalla kuin Mooses, kuten sauvan muuttumisen käärmeeksi. Mutta Mooseksempa käärme SÖI nämä toiset käärmeet. Hyvä voittaa aina pahan.
[/quote]
Tämä onkin hyvä ja aiheeseen sopiva lainaus Raamatusta. Niinhän se on, että aina joku silmäkääntötemppujen tekijä on muita taitavampi. Hänestä tulee sitten legenda, joka alkaa elää omaa elämäänsä.
Niilo Ylivainio kehitti ensimmäisenä Suomessa kaatamisen taidon ja jäi sillä historian lehdille. Nyt lähes jokainen saarnamies osaa tuon tempun. Pirkko Jalovaara väittää kykenevänsä parantamaan ihmisen ja ajamaan hänestä demonit ulos. Tässä hän astuu suoraan Jeesuksen tontille. Haluaisin nähdä edes yhden Pirkko Jalovaaran ihan oikeasta sairaudesta parantaman ihmisen, jonka paraneminen voidaan lääketieteellisesti todistaa!!!
En yhtään aliarvioi sitä muuta työtä, mitä hän tekee ihmisten lohduttamiseksi. Mutta miksi pitää ryhtyä uudeksi Jeesukseksi, kun se bluffi takuuvarmasti aikanaan paljastuu???? Kertokaa te, minua viisaammat ja oikeaopisemmat kristityt.
Jalovaara on henkisesti sairas ja hänen paikkansa on mielisairaalan suljetulla osastolla.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 13:53"]
Suurin osa rahoista menee lährtystyöhön.
[/quote]
Tuossahan on jo tarpeeksi syytä irtisanoutua koko paskasta. Lähetystyö tuhoaa kulttuureja edelleen, pakottaa kääntymään kristityksi oman uskonnon kustannuksella, jne. jne. jne. Nykyään kääntyminen on muka vapaaehtoista, mutta jokainen joka on asiaan vähänkin tutustunut, tietää että näin ei TODELLAKAAN ole.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 13:53"]
Suurin osa rahoista menee lährtystyöhön.
[/quote]
Kerrompa teille, miksi olen hieman kateellinen Pirkko Jalovaaralle. Hän on perustanut aatteellisen yhdistyksen, Rukousystävät ry:n. Tähän yhdistykseen Pirkko ohjaa omaan käyttöönsä tulevan rahavirran. Hänen nettisivuillaan tämän yhdistyksen tilinumero komeilee täyttämättömässä tilisiirtolomakkeessa. Lähetystyöhön kohdennetuille rahoille on omat tilinumeronsa, keräysluvat jne.
Rekisteröity aatteellinen yhdistys on todellinen pelimiehen ja -naisen väline. Rukousystävät ry:n tilille valuu uskovaisten rahaa jatkuvana virtana kaikkialta Suomesta. Aatteellinen yhdistys ei maksa euroakaan veroa, joten rahat ovat nostettavissa "kuluina" puhtaana käteen -periaatteella. Ei Pirkko Jalovaara turhaan lukenut itseään ekonomiksi.
Jalovaara valehteli: http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/3197/radio_dei_julkaisi_kallion_kirkon_aanitallenteen_kokonaisuudessaan
Kannattajahihhuli sanoo tähän, että " väärennös, väärennös, Pirkkoa syrijitään!" ja kantaa lisää rahaa huijaukseen.
Olen nyt kuunnellut ekat 20 minuuttia youtubessa olevaa leikkaamatonta versiota puheesta. Tuollaista opetusta en ole ennemmin luterilaisessa kirkossa kuullut. Aika paljon s-alkuisia sanoja tulee. Mieluummin kuulisin toivoa, rohkaisua, lohdutusta, armon evankeliumia. Onhan ev.lut kirkossakin tuomiosunnuntai, mutta tuo mielestäni on lähinnä pelottavaa. Minä turvaan Jeesukseen ja luotan siihen, että olen turvassa. Jumalan siunausta Pirkolle.
Pirkko ei edusta ev.lut. kirkkoa vaan rappiota. On surkea sattumus ja leväperäisyyttä, että tällaisia päästetään seurakuntiin puhumaan. Pirkon paikka olisi lahkoineen jossain ihan muualla. Toivotttavasti Jalovaaran toiminnasta tehdään poliisitutkimus.
Ajattelen asiaa siltä kannalta, että joskus otan lapseni mukaan seurakunnan tilaisuuksiin. Monenlaisissa tilaisuuksissa on tullut käytyä, mutta tuonkaltaiseen tilaisuuteen jos lapseni veisin, niin joutuisin lähtemään pois kesken tilaisuuden. Tavis messut ovat ns. turvallisia lapsen kannalta, ainakin siihen olen tottunut. Opetuksen tulee mielestäni olla tasapainossa. Kaiken tärkeimpänä asiana tulee olla usko Jeesukseen ja ilosanoma, ei pelko.
Kotona ja koulu ympäristössä lapsenne näkevät riitaa,väkivaltaa,seksiä ja valehtelua jo hyvin pienestä alkaen.Tämän päivän tv ohjelmat ja tietokone pelit ovat todella sairasta katseltavaa. Tiedätkö mitä lapsesi lukee ja näkee tietokoneen kautta esim.Iltalehtien uutiset noin 80% on kuolemaa,vahingontekoja,alastomuutta seksiä,valehetlua,riitaa jne...
Maailma muuttuu ja kipukynnys kasvaa...
Joka vuosi elämä muuttuu paljastavammaksi..
Kuka auttaa meidän nuoria ja meitä vanhempia kun kaikki on nähty??
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 18:50"]
Kotona ja koulu ympäristössä lapsenne näkevät riitaa,väkivaltaa,seksiä ja valehtelua jo hyvin pienestä alkaen.Tämän päivän tv ohjelmat ja tietokone pelit ovat todella sairasta katseltavaa. Tiedätkö mitä lapsesi lukee ja näkee tietokoneen kautta esim.Iltalehtien uutiset noin 80% on kuolemaa,vahingontekoja,alastomuutta seksiä,valehetlua,riitaa jne...
[/quote]
Mitä haluat tällä viestilläsi sanoa? Pointti ei selvinnyt.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 18:50"]
[/quote]
Mitä haluat tällä viestilläsi sanoa? Pointti ei selvinnyt.
[/quote]
Kyllä tuo pointti ainakin minulle tuosta aukeni.
kaikenlainen sonta mitä nykyään joka tuutista puskee sisään ei aiheuta ihmisissä minkäänlaisia reaktioita. On ihan normaalia, että radiossa ja televisiossa kiroillaan ja puhutaan vaikka minkälaisia hävyttömyyksiä ilman että juuri kukaan älähtää aiheesta?
Nuoriso voi huonommin kuin koskaan aikaisemmin. Alkoholi-, huumeongelmat lisääntyvät jatkuvasti. Mielenterveysongelmat eivät ole ainakaan vähenemään päin.
Mistähän tämäkin johtuu?
Tuo meni vähän aiheesta ohitse, mutta sääliksi käy tätä nykysukupolvea kun totuus tulee julki pasuunoiden soidessa...
Pyytäkää Jeesusta sydämeenne, niin silmänne avautuvat totuudelle. Oikeasti.
Mitä te siinä häviätte? Kokeileminen ei maksa mitään. Armo ja pelastus annetaan 100% ilmaiseksi. Se ei sinänsä velvoita yhtään mihinkään, mutta kun kokee sen totaalisen pyyteettömän rakkauden haluaa jakaa sitä itsekkin eteenpäin.
Uskosta osattoman on kohtuu mahdotonta ymmärtää syvällisemmin Raamatun totuuksia. Näin ainakin kävi omalla kohdallani. En vaihtaisi takaisin mistään hinnasta. En mistään hinnasta.
Miten voi olla mahdollista, että Pirkko Jalovaaran kaltainen hihhuli on päässyt kirkkoihimme esittämään hourupäisiä ja hengenvaarallisia oppejaan. Papistomme ja piispamme ovat totisesti töpänneet päästämällä tämän Troijan hevosen kirkkosaleihin harhauttamaan seurakuntalaisia. Hyväuskoiset ihmiset ovat menneet tilaisuuksiin luottaneen siihen, että kirkoissa julistettava sana on Jumalasta, ei saatanasta.
Mielestäni Kirkon pitäisi nyt ensimmäiseksi nostaa kissa pöydälle ja tutkituttaa Jalosen tekemiset. Pidän täysin mahdollisena, että jotkut ovat saattaneet kuolla lopetettuaan lääkkeitten ottamisen. Puhumattakaan siitä ahdistuksesta, joka seuraa esim. psyykelääkkeen käytön lopettamisesta. Olen täysin varma, että Pirkko Jalovaaraa on aiheuttanut suunnattomia kärsimyksiä suurelle joukolle ihmisiä. Tästä kaikesta hänet on laitettava vastuuseen.
Mä kyllä luulen ettei tuossa ole kyse pahasta ihmisestä vaan siitä ettei saarnaaja ole ihan terve itsekään. Tai on ajautunut liian syville ja pakkomielteisille vesille liiallisen hengellisen kottaraispönttöön tuijottamisen seurauksena.
Kyllä kyse on nyt vaan siitä, että te ette tunne uskon asioita ollenkaan.
Kirkko on sanoman vesittänyt jo ajat sitten. Kuka tahansa, joka Raamattua yhtään tuntee tietää nämä asiat. Siinä on tapakristittyjen, jotka eivät siellä kirkossakaan käy, saati, että olisi omaa uskon elämää, aivan turha tulla ulkopuolelta selostamaan, kuinka asioiden tulisi olla. Jeesus ajoi riivaajia ulos ja kehoitti meitä samaan, kuka sinä olet häntä kieltämään?
Jos et ole Jumalan puolella, olet häntä vastaan.
Ja kukas siellä toisella puolella olikaan, ihan Raamatun mukaan ja kirkonkin tunnustamana? Näin simppeliä se on.
Niin voidaan sanoa, että Pirkko Jalopeuran alamäki on alkanut. Ensin on nousukausi ja aina tulee se lasku.
Minä olen ollut kiinnostunut tästä ns. karismaattisesta liikkeestä Niilo Yli-Vainion ajoista lähtien. Hän muuten yritti työntää minutkin kumoon, mutta kai minussa on demoni, kun en kaatunut, hah. Myöhemmin jopa Seppo Juntunen on myöntänyt, että tämä kaataminen ei ole Jumalasta. Siksi Pirkko Jalovaarakaan ei enää käytä tätä, jo huiputukseksi todettua silmänkääntötemppua.
Niilo Yli-Vainiosta tuli mieleen, että hänen väitettiin parantaneen kymmeniä sairaita. Tapaukset tutkittiin puolueettomasti ja näistä tutkimuksista kirjoitettiin kirjakin. Yhtään todistettavissa olevaa paranemista ei löytynyt!!!!!
Kävin aikoinaan kuuntelemassa Pirkko Jalovaaran ja Seppo Juntusen yhdessä pitämiä rukoustapahtumia. Niissä oli hyvä henki ja etenkin Juntunen vaikutti harvinaisen sympaattiselta ja fiksulta kaverilta. Kun nyt viime aikoina olen käynyt muutamassa Pirkko Jalovaaran omassa tapahtumassa kirkossa, olen todella järkyttynyt. Minulle on ihan oikeasti tullut tunne, että se demoni onkin livahtanut nimenomaan Pirkko Jalovaaran sisään.
Olen äärimmäisen huolissani niiden ihmisten puolesta, jotka uskovat hänen sanojaan. Lukekaa ihmiset raamattua. Jeesus nimenomaan varoitti jopa opetuslapsiaan näistä hänen nimissään hääräävistä parantajista ja ihmeidentekijöistä!!!!!! Voin toki kaivaa kyseiset varoitukset esiin Raamatusta, kunhan ehdin. Pirkko Jalovaara on täydellisesti sellainen tyyppi, josta Jeesus nimenomaan varoitti. Toivon ymmärrystä ja siunausta suomalaisille!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 20:21"]
Pyytäkää Oopiumia henkeenne, niin silmänne avautuvat totuudelle. Oikeasti.
Mitä te siinä häviätte? Kokeileminen ei maksa mitään. Hurmio ja satumaailma annetaan 100% ilmaiseksi. Se ei sinänsä velvoita yhtään mihinkään, mutta kun kokee sen totaalisen pyyteettömän ihanan olon tunteen niin haluaa jakaa sitä itsekkin eteenpäin.
Oopiumista irtiolevan on kohtuu mahdotonta ymmärtää syvällisemmin satumaailman totuuksia. Näin ainakin kävi omalla kohdallani. En vaihtaisi takaisin mistään hinnasta. En mistään hinnasta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 20:21"]
Pyytäkää Oopiumia henkeenne, niin silmänne avautuvat totuudelle. Oikeasti.
Mitä te siinä häviätte? Kokeileminen ei maksa mitään. Hurmio ja satumaailma annetaan 100% ilmaiseksi. Se ei sinänsä velvoita yhtään mihinkään, mutta kun kokee sen totaalisen pyyteettömän ihanan olon tunteen niin haluaa jakaa sitä itsekkin eteenpäin.
Oopiumista irtiolevan on kohtuu mahdotonta ymmärtää syvällisemmin satumaailman totuuksia. Näin ainakin kävi omalla kohdallani. En vaihtaisi takaisin mistään hinnasta. En mistään hinnasta.
[/quote]
[/quote]
Minä taas pyydän, ettet käyttäisi sanaa oopiumi, edes näissä yhteyksissä. Siitä tehdään maailman vaarallisin ja tappavin huume heroiini, joka on minulle liiankin tuttu. Minäkin kokeilin useamman kerran uskoon tuloa suurimman hätäni hetkellä. Auttoihan se niin kauan, kunnes saarnaajan auton perävalot hävisivät näkyvistäni.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 13:28"]
Ihminen erehtyy kukaan ei ole täydellinen, inhimillinen virhe. Pirkko on ekonimo ammatiltaan ja tienaisu hyvin ilman kutsumustaan.
Sen voin vakuuttaa, että Pirkko Jalovaara ei tienaisi rehellisellä työllään ekonomina lähestulkoonkaan sitä summaa, minkä hän käärii ajamalla riivaajahenkiä ja demoneja pois ihmisistä.[/quote]