Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaisena olen pettynyt näihin silmiään vääntäviin!

Vierailija
12.12.2025 |

Olen äänestänyt perussuomalaisia ja mielestäni Riikka Purra yrittää ihan aidosti  saada Suomen talouden hallintaan. 

Olen ärsyyntynyt tämän palstan persu-jankkaajista, ikäänkuin kaikki mahdollinen huono ja juntti olisi perussuomalaisten vika. Mitä ihmeellisimmillä ja törkeimmillä sanankäänteillä on puoluetta haukuttu, mikä puolestaan on antanut minulle viher-vasemmistosta hyvin vastenmielisen ja suvaitsemattoman mielikuvan. 

Kuitenkin nyt missikohun myötä nämä perussuomalaisten kansanedustajien silmien venyttämis - kuvat ovat mielestäni ala-arvoisia. En voi käsittää toimintaa. Perussuomalaisissa on paljon fiksuja ja asiallisia edustajia, mutta tälkainen käytös muutamilta pilaa koko puolueen maineen. Ensi kerralla äänestän kristillisiä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen venyttää persreikäänsä mustalla munalla

Vierailija
2/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tyypillinen vihervassari-kommentti. Säälittävää. Kookomusta mietin minäkin, kun erehdyin pitämään väärää henkilöä eduskuntaan sopivana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en äänestä enää. Ei vastaa minun arvojani tällainen "edustus".

Vierailija
4/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se homous teille maaseudun akoille sitten vaan kauhea asia. 

Vierailija
5/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisaalta olen varmaan perussuomalaisena jo tottunut siihen, että oma puolue tuottaa jatkuvasti pettymyksiä.

Vierailija
6/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä alkaa minullekin riittämään. Sitä miettii että millaisessa porukassa oikein on. Asiallisuus on niin perin juurin hakusassa.

Talousjuttu että miksi äänestänyt Persuja? Ei taideta Persuja enää tarvita siinäkään. Jokainen puolue jo tajuaa että Suomen rahat loppu ja jotain tarttis tehdä. Että ei olisi enää pakko näitä silmiensä repijöitä ja irvistelijöitä äänestää.

Persut vetää niin alakanttiin näissä aina että hävettää äänestää heitä.

Vierailija
7/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus voi kaatua tähän.

Vierailija
8/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on mennyt kuppi nurin. Ovat epäonnistuneet niin täydellisesti, että nyt ei osata enää kuin ilveillä. Lapsellista puuhaa. 

Vierailija
9/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen kehuskelee miehensä munan kokoa. On siinä kumppanilla pitkä pinna, itse olisin lähtenyt jo litomaan. 

Vierailija
10/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasemmistoa äänestänyt aina ja minusta tämä missin erottaminen oli täysin järjetön episodi. Ei tästä ole yksikään kiinalainen loukkaantunut, vaan loukkaantujat ovat ihmisiä, jotka loukkaantuvat toisten puolesta. Jotka pitävät esim silmien mongolipoimua huonompana asiana kuin ns. länsimaisia silmiä. Ja siksi tämän asian korostaminen on heidän mielestään aasialaisten halventamista. 

Ja koska heillä ei tunnu elämässään olevan mitään järjellistä sisältöä kuin jauhaa tällaisia asioita.

Minäkin voisi venyttää silmiäni tämän jutun vuoksi. Se ei ole aasialaisten halventamista, vaan näiden ammattiloukkaantujien. Meillä loukataan kiinalaisia mediassa joka päivä, ja oikein yrittämällä yritetään rakentaa heistä vihollista.

Vierailija
11/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut osaavat olla pelkkiä kakaroita. 

Vierailija
12/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilla on mennyt kuppi nurin. Ovat epäonnistuneet niin täydellisesti, että nyt ei osata enää kuin ilveillä. Lapsellista puuhaa. 

Se on helppo ilveillä mahtipalkoilla hillotolpan juurella, samalla kun äänestäjäkunnalta viedään työt ja tuet. Äänestäjäkunta vieläpä on sen verran yksinkertaista, että ostaa nämä sirkustemput kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
13/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tosiaan alkaa miettimään muita vaihtoehtoja, kun ei tällaisten jälkeen kehtaa enää ääneen myöntää mitä on äänestänyt.

Vierailija
14/14 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

persut nyt on täynnä näitä keskikaljoja, katuampujia, naamanvääntelijöitä jne. ei mitenkään hallituskelpoinen puolue

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme