Useat Perussuomalaiset kansanedustajat servaa woket venyttämällä silmiään somessa.
PS 100 - Woket 0
Kommentit (103)
Tyhmyys, tuo alati lisääntyvä suomalainen luonnonvara!
Voi jeesus! Tää lössi edustaa meitä hallituksessa!
Sviddu mitä pellejä.
Ja pilaa Suomen maineen. Sinne menee Aasian turistit ja business. Talous sakkaa entistä enemmän. Suomella oli i ennen hyvä maine. Joka suuntaan. Nyt poliitikot tekee kaikkensa pilatakseen sen. Miksi?
Hyvä Persut, pienen ihmisen asialla!
Äänestän teitä, en ikinä woke-puolueita.
Seuraavissa vaaleissa persuehdokkaan tärkein ominaisuus on se, että osaa venyttää silmänsä vinoon.
Teineiltä vielä ymmärtäisin tuon. Jotenkin. No, itsensä vain häpäisevät.
Taas yksi todiste lisää persujen aivovammaisuudesta
Taas kohtaamme woken, tuon kuvitteellisen mörön, jonka avulla yhteiskuntamme heikkolahjaisemmat yksilöt saadaan kätevästi toimimaan halutulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys, tuo alati lisääntyvä suomalainen luonnonvara!
Tottakai koska vanhojen mummojen määrä Suomessa lisääntyy vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Ja pilaa Suomen maineen. Sinne menee Aasian turistit ja business. Talous sakkaa entistä enemmän. Suomella oli i ennen hyvä maine. Joka suuntaan. Nyt poliitikot tekee kaikkensa pilatakseen sen. Miksi?
Ilmasto kiittää.
Siis kansanedustajat? Ps porukka on lapsenmielistä ja ilman muuta hyväksyvät rasismin.
Mutta eivät hyväksy seks. erilaisia yms. Eivät eri uskoisia, eivät afrikkalaisia. Paitsi ne omat ulkomailta tuodut sänkykaverit. Sit kelpaa vaikka toisuskoinen kuten ex-edustajalle oulusta.
Ei ne mitään servaa (omasta mielestään varmaan joo) vaan nolaavat ihan itse itsensä taas kerran.
Olen todella pettynyt perussuomalaisten kansanedustajien käyttäytymiseen. Maahanmuuton rajoittaminen on ok, mutta aasialaisille irvailu ei, se on täysin asiatonta ja törkeää.
Vain yksi syy lisää olla äänestämättä lapsellisia persuja.
Persut ras isti ma mujen puolella. Miten onnistuinkin yhä yllättymään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Persut, pienen ihmisen asialla!
Äänestän teitä, en ikinä woke-puolueita.
Tämä on persujen ainoa meriitti. Huono käytös. Olivat vähän aikaa ihmisiksi ja kannatus romahti. Nyt estotonta törkeyttä ja tyhmät hurraa.
Hei me servataan! Ihankuin koulun tarkkiksen ääliöt.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pettynyt perussuomalaisten kansanedustajien käyttäytymiseen. Maahanmuuton rajoittaminen on ok, mutta aasialaisille irvailu ei, se on täysin asiatonta ja törkeää.
Ei tuo ole aasialaisille irvailua vaan joka asiasta pöyristyville wokettajille irvailua.
Puoluetta äänestäneenä tämä oli minulle järkytys. En vastaa omia arvojani. En voisi kuvitellakaan, että esim. kokoomuslaiset tai kristilliset edustajat käyttäytyisivät tällä tavoin.
Tämä onkin hyvä tapa ottaa etäisyyttä Ideologiaan.
Kansallinen silmienvenytyspäivä. Nyt!