Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teiniraivarit

Vierailija
25.03.2013 |

Teinityttö raivoaa. Tietäisipä itse miten naurettavalta näyttää ja kuulostaa. :=))

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttösikö? Ihan hienoa, että suhtaudut tyynesti, mutta miksi tarvitsee tulla tänne naureskelemaan? En minä ainakaan omalleni naureskele, annan raivota ja tiedän, että se menee hetken päästä ohi. Kuuluu ikään, olisi huolestuttavaa, jos teini käyttäytyisi aina kuin enkeli.

Vierailija
2/8 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä omalla lapselle voi näyttää, että raivarit naurattaa, parempi se on naureskella esim. tällaisella anonyymilla palstalla. Teinit on usein sen verran hermojakoettelevia, että kannattaa yrittää säilyttää se huumorintaju, raivarit on paljon helpompi silloin ottaa vastaan. Kunhan muistaa, että teinille itselleen ei saa ikinä suoraan nauraa ja mitätöidä hänen tunteitaan.

Toki epäsuorasti voi teinijutuille nauraa, jos teini itsekin sellaiseen pystyy, meillä esim. tykättiin Jere-sarjakuvista, joiden humoristisuuden jopa teinityttö ymmärsi. Ja yhdessä nauraminen Jerelle auttoi myös teinin itsensä näkemään asioiden huvittavatkin puolet, tosin ei juuri silloin kuin oli paha angsti päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla pidetään täysin normaalina että teinit käyttäytyvät hirviömäisesti ja joutuvat koulukoteihin, mutta se varmaan kertoo eniten juuri tämän palstan naisista ja heidän kasvatusmetodeistaan. Todellisuudessa teinit eivät ole lainkaan sellaisia vaan normaalisti käyttäytyviä fiksuja nuoria jotka eivät todellakaan saa mitään "raivareita".

Vierailija
4/8 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Kyllä äiti ainakin naureskeli toisinaan mun teiniangstille. Ei ivallisesti, ei pahansuovasti vaan ihan vilpittömästi ja niin aidosti tuli nauunpyrskähdyksiä välillä äipältä, että alkoi itteäänkin naurattaa. Mitä tietenkin yritti peitellä jonkun aikaa. :) Kyllä niiden teinien tunteita voi kunnioittaa, vaikka välillä osoittaisikin, ettei joku juttu nyt niin kuolemanvakava ehkä kuitenkaan ole. :D

Vierailija
5/8 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:00"]

Tällä palstalla pidetään täysin normaalina että teinit käyttäytyvät hirviömäisesti ja joutuvat koulukoteihin, mutta se varmaan kertoo eniten juuri tämän palstan naisista ja heidän kasvatusmetodeistaan. Todellisuudessa teinit eivät ole lainkaan sellaisia vaan normaalisti käyttäytyviä fiksuja nuoria jotka eivät todellakaan saa mitään "raivareita".

[/quote]

Normaalilla teinillä on mielialanvaihteluja, ovi saattaa pamahtaa pikkuasian takia, ja seuraavassa hetkessä teini on aurinkoinen ihana itsensä.

Jos oma teinisi käyttäytyy aina seurassasi fiksusti, hän ei uskalla seurassasi osoittaa tunteitaan ja olla oma itsensä. Toivottavasti hänellä on joku läheinen, jonka hän tietää välittävän silloinkin, kun hän ei ole fiksuimmillaan.

Vierailija
6/8 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin teininä ainakin ihan kauhea. Hermostuin muistaakseni todella harvoin, mutta sitten kun maltti meni, niin se meni kunnolla. Oli sitä äidin kanssa vaikka minkälaista nokkapokkaa. En odota omilta tyttäriltäni yhtään sen helpompaa teini-ikää.

Vierailija
7/8 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te tosiaan kaikki luulette että teini-ikä on joku melkein ylipääsemätön vaihe????

Vierailija
8/8 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:18"]

miksi te tosiaan kaikki luulette että teini-ikä on joku melkein ylipääsemätön vaihe????

[/quote]

Kuka tässä sellaista on luullut?