Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovulaatio ja sen oireet! APUA??

Vierailija
25.02.2013 |

Eli laskujen ja laskureiden mukaan ovulaatio piti olla pe tai la. Lääkärin laskujen mukaan La koska verikokeet jotka pitää ottaa 4 päivää ovulaation jälkeen on määrätty nyt keskiviikolle. 
Nyt kuitenkin torstaista asti losotellu limoja ja eilen ja tänään mahaa nippaillu ja juilinu ilkeesti niinku menkat olis tulossa.Naamaan puskenu ovis finnitki mitkä ain tulee oviksen aikaan/jälkeen.
Onko siis nyt ovulaatio tulossa menossa vai mistä tässä voi olla kyse?
Monta kk ovistikuilla tikuttanu oviksen kp 19/31 tasavahvat viivat ja ovis oireet ollu kp 20/31
Tämä kierto kun päätän että en tikuttele ovista niin eiköhän sit käy näin että ihan ulapalla olen näiden oireideni kanssa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä ainakin ne mahanippaukset tarkoittaa että ovulaatio on just silloin... Menee niin että ensin alkaa tulla sitä kirkasta limaa enemmän, sitten tulee muutaman päivän päästä vähän menkkakipumaiset tuntemukset ja silloin on testauksen mukaan se ovulaatio.

Mutta on varmaan kyllä vähän yksilöllistä tuokin joten olisi paras jos olisi kiinnittänyt juuri omiin oireisiin huomiota tikutetuilla kierroilla. Itse en tikuta mutta käytän LadyComp ehkäisytietokonetta joten tulee siksi seurattua noita ovulaation ajankohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme