Miten ajattelet, jos joku kysyy "onko sulla(jostain toisesta/sillä) siskoa"?
Miksi joku vastakkaisen sukupuolen edustaja mielestäsi kysyisi näin?
Kommentit (20)
Että se on kiinnostunut kyseisestä henkilöstä, mutta henkilö itse on varattu/ei kiinnostunut, joten sen sisko olisi toiseksi paras vaihtoehto?
Epäilisin heti, että kaksoissiskoni on tehnyt jotain todella typerää ja ko Kysyjä epäilee typeryyden olleen minun touhuja. Edelleen näin aikuisena, tuo on ensimmäinen ajatus 😅
Tein tämän kyselyn selventääkseni asiaa miehelleni, kiitos kommentoija nro.2, ja tuota en tullut ajatelleeksikaan nro.3! :D Jos olette vieläpä identtisiä, niin varmasti.
Joku tuntematon baarissa kysyi onko minulla kaunista ja seksikästä siskoa. Varmaan siksi kun en kiinnostunut hänestä , vaikka ärsyttävän innokkaasti yritti. Itse en ole kovinkaan kaunis enkä seksikäskään.
On nähnyt jonkun minun näköiseni jossain. minulla on kaksi siskoa.
miumaumou kirjoitti:
Tein tämän kyselyn selventääkseni asiaa miehelleni, kiitos kommentoija nro.2, ja tuota en tullut ajatelleeksikaan nro.3! :D Jos olette vieläpä identtisiä, niin varmasti.
Eli miehesi on kysynyt joltain onko tällä siskoa, ja sinä vedit herneen nekkuun?
t. 1
Ei, vaan mieheni ystävä kysyi minulta, onko minulla siskoa.
Vierailija kirjoitti:
On nähnyt jonkun minun näköiseni jossain. minulla on kaksi siskoa.
Tämä.
miumaumou kirjoitti:
Halusit siis takoa miehesi kalloon, että ystävänsä olisi kiinnostunut sinusta tai siskostasi, jos tämä olisi samanlainen, mutta vapaa?
t. 1
Tarkoitin aloituksellani, että voisi joku vaikkapa miesporukassa kysyä, että onkos sillä Riitalla muuten siskoa, ja tähän todennäköisin syy olisi....... X.
Vierailija kirjoitti:
miumaumou kirjoitti:
Halusit siis takoa miehesi kalloon, että ystävänsä olisi kiinnostunut sinusta tai siskostasi, jos tämä olisi samanlainen, mutta vapaa?
t. 1
On point!
Jaa. Multa on kysytty usein.
On 5 vuotta nuorempi sisko. Hämmentävää on, että meitä luullaan kaksosiksi. Mun opiskelukaverit kerran yhdessä urheilutapahtumassa tuijottivat ja melkeen osoittelivat kun oltiin katsomossa. Ihmettelin että mitä v...a nyt. Tapahtuman jälkeen sanoivat että eivät tienneet että mulla on identtinen kaksossisko. Juu ei ole.
On myös baarissa luultu minua serkukseni. Hän on myös todella saman näköinen kuin minä ja siskoni.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Multa on kysytty usein.
On 5 vuotta nuorempi sisko. Hämmentävää on, että meitä luullaan kaksosiksi. Mun opiskelukaverit kerran yhdessä urheilutapahtumassa tuijottivat ja melkeen osoittelivat kun oltiin katsomossa. Ihmettelin että mitä v...a nyt. Tapahtuman jälkeen sanoivat että eivät tienneet että mulla on identtinen kaksossisko. Juu ei ole.
On myös baarissa luultu minua serkukseni. Hän on myös todella saman näköinen kuin minä ja siskoni.
Tarkennan ettei enää yli nelikymppisenä, mutta kun oltiin tyyliin 20 v. ja 25 v. Jopa vielä kolmekymppisenä. Ja tuo serkku on iältään meidän välissä.
Mitä ihmettä tossa otsikossa lukee
Huonosti muotoiltu otsikko juu, mutta ehkä asian laita kommenteista selvinnee :D
Ajattelen että toi kysyy onko mulla tai hänellä siskoa. Ehkä hän jostain syystä ajattelee että joku on mun tai hänen sisko.
Minulla on kaksi siskoa. Kerran yksi kaverinikin sekoitti siskoni minuun kun oli kauempana, mutta tajusi nopeasti virheensä. Eli en ajattelisi mitään sen kummempaa kuin että tyyppi tietäisi siskoni, ja kysyi koska näytetään samalta.
Tämä aloitus voisi saada Vuoden Epäselvin Otsikko -palkinnon.
On varmaan ihan totta, että nuorison suomen kielen kirjoitustaito on nykyisin rappeutunut somekielen ja englannin vaikutuksesta.
Hä?