Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ajattelet, jos joku kysyy "onko sulla(jostain toisesta/sillä) siskoa"?

miumaumou
03.03.2019 |

Miksi joku vastakkaisen sukupuolen edustaja mielestäsi kysyisi näin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
2/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on kiinnostunut kyseisestä henkilöstä, mutta henkilö itse on varattu/ei kiinnostunut, joten sen sisko olisi toiseksi paras vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin heti, että kaksoissiskoni on tehnyt jotain todella typerää ja ko Kysyjä epäilee typeryyden olleen minun touhuja. Edelleen näin aikuisena, tuo on ensimmäinen ajatus 😅

Vierailija
4/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän kyselyn selventääkseni asiaa miehelleni, kiitos kommentoija nro.2, ja tuota en tullut ajatelleeksikaan nro.3! :D Jos olette vieläpä identtisiä, niin varmasti.

Vierailija
5/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuntematon baarissa kysyi onko minulla kaunista ja seksikästä siskoa. Varmaan siksi kun en kiinnostunut hänestä , vaikka ärsyttävän innokkaasti yritti. Itse en ole kovinkaan kaunis enkä seksikäskään.

Vierailija
6/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nähnyt jonkun minun näköiseni jossain. minulla on kaksi siskoa.

Vierailija
7/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miumaumou kirjoitti:

Tein tämän kyselyn selventääkseni asiaa miehelleni, kiitos kommentoija nro.2, ja tuota en tullut ajatelleeksikaan nro.3! :D Jos olette vieläpä identtisiä, niin varmasti.

Eli miehesi on kysynyt joltain onko tällä siskoa, ja sinä vedit herneen nekkuun?

t. 1

Vierailija
8/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain toisesta/sillä?

Vierailija
9/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan mieheni ystävä kysyi minulta, onko minulla siskoa.

Vierailija
10/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nähnyt jonkun minun näköiseni jossain. minulla on kaksi siskoa.

Tämä.

Vierailija
11/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miumaumou kirjoitti:

Halusit siis takoa miehesi kalloon, että ystävänsä olisi kiinnostunut sinusta tai siskostasi, jos tämä olisi samanlainen, mutta vapaa?

t. 1

Vierailija
12/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin aloituksellani, että voisi joku vaikkapa miesporukassa kysyä, että onkos sillä Riitalla muuten siskoa, ja tähän todennäköisin syy olisi....... X.

Vierailija
13/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miumaumou kirjoitti:

Halusit siis takoa miehesi kalloon, että ystävänsä olisi kiinnostunut sinusta tai siskostasi, jos tämä olisi samanlainen, mutta vapaa?

t. 1

On point!

Vierailija
14/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Multa on kysytty usein.

On 5 vuotta nuorempi sisko. Hämmentävää on, että meitä luullaan kaksosiksi. Mun opiskelukaverit kerran yhdessä urheilutapahtumassa tuijottivat ja melkeen osoittelivat kun oltiin katsomossa. Ihmettelin että mitä v...a nyt. Tapahtuman jälkeen sanoivat että eivät tienneet että mulla on identtinen kaksossisko. Juu ei ole.

On myös baarissa luultu minua serkukseni. Hän on myös todella saman näköinen kuin minä ja siskoni.

Vierailija
15/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Multa on kysytty usein.

On 5 vuotta nuorempi sisko. Hämmentävää on, että meitä luullaan kaksosiksi. Mun opiskelukaverit kerran yhdessä urheilutapahtumassa tuijottivat ja melkeen osoittelivat kun oltiin katsomossa. Ihmettelin että mitä v...a nyt. Tapahtuman jälkeen sanoivat että eivät tienneet että mulla on identtinen kaksossisko. Juu ei ole.

On myös baarissa luultu minua serkukseni. Hän on myös todella saman näköinen kuin minä ja siskoni.

Tarkennan ettei enää yli nelikymppisenä, mutta kun oltiin tyyliin 20 v. ja 25 v. Jopa vielä kolmekymppisenä. Ja tuo serkku on iältään meidän välissä.

Vierailija
16/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tossa otsikossa lukee

Vierailija
17/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti muotoiltu otsikko juu, mutta ehkä asian laita kommenteista selvinnee :D

Vierailija
18/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että toi kysyy onko mulla tai hänellä siskoa. Ehkä hän jostain syystä ajattelee että joku on mun tai hänen sisko.

Vierailija
19/20 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi siskoa. Kerran yksi kaverinikin sekoitti siskoni minuun kun oli kauempana, mutta tajusi nopeasti virheensä. Eli en ajattelisi mitään sen kummempaa kuin että tyyppi tietäisi siskoni, ja kysyi koska näytetään samalta.

Vierailija
20/20 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus voisi saada Vuoden Epäselvin Otsikko -palkinnon. 

On varmaan ihan totta, että nuorison suomen kielen kirjoitustaito on nykyisin rappeutunut somekielen ja englannin vaikutuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi