Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit, jos miehesi heittelisi vaatteitasi vaatehuoneen lattialle myttyyn

Vierailija
25.02.2013 |

jos olet jättänyt/unohtanut/laittanut vaatteitasi esim tuolille makuuhuoneessa tms.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin. Aikuisen pitää osata käyttäytyä sen verran, että siirtää vaatteent kauniisti kaappiin tai hengareihin. Toisaalta, jos sä unohdat vaatteet jatkuvasti tuoleille sun muualle, niin silloinhan mieheltäsi vain menee hermo sun epäsiisteyden takia.

Vierailija
2/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin ja sanoisin miehelle selvät sanat. Ilkeäähän tuollainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan noin tekisi, eihän?

Vastaan kysymykseen, että olisin järkyttynyt.

Vierailija
4/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuttaisi. Riippuisi kuitenkin paivasta, sanoisinko mitaan. Ehka miehellakin on toisinaan liian kovaa ja sitten kayttaytyy noin. Meille kaikille tulee tallaisia hetkia.

Vierailija
5/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että sitä ihan tosiaan ottaa kaalin mun tapa jätellä vaatteita sinne tänne, ja yrittäisin korjata tapani...

Vierailija
6/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sovittu ettei vaatteita jätetä tuoleille, niin silloin toisella on oikeus heittää ne siitä pois. Tietysti joskus voi unohtua keneltä vain, mutta jos jatkuvasti jättää noudattamatta yhteisiä sääntöjä niin ihan oikein on.

Vierailija
7/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vieraita tms tulossa, niin varmaan pitäisi kiittää. Jos kyse olisi siitä, että olisin luvannut siivota omat vaatteeni, niin pitäisi varmaan pyytää anteeksi.

Vierailija
8/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuisin. Jos tavarat on unohtuneet väärään paikkaan, niin siitä voi sanoa nätisti tai siirtää ne siististi pinoon muualle.

Tietysti jos toisen tavarat on aina väärässä paikassa ja sikin sokin levällään niin sekin suututtaa. Silloin ehkä ymmärrettävää että käämit palaa jossain vaiheessa, etenkin jos se sotkija ei saa tapojaan yhtään parannettua. Jos on eri siisteyskäsitykset, niin jonkinlainen kompromissi pitää löytää eikä mennä vaan sen sottapytyn tai himosiivoojan pillin mukaan.

Vierailija
9/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään, kun teen tuota samaa itsekin. Se vaan tuntuu olevan liian mahdoton paikka saada ne vaatteet nätisti sinne minne ne kuuluvat. :D

Vierailija
10/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella hämmästynyt. Jätämme aina kaikki vaatteet makkarin tuolin ja pöydän päälle tai sitten pesukoneen päälle. Jos mies siitä alkaisi paiskomaan niitä lattialle, olisin todella ihmeissäni. 

Minä kyllä itse paiskon joskus suuttuessani miehen vaatteita kasaan kun niitä löytyy keskeltä olohuoneen lattiaa, eteisen lattiaa, keittiön pöytää ja välillä vähän joka nurkasta. 

Vierailija
11/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Tuo on henkistä väkivaltaa (oletan että mie ei ole yrittänyt keskustella kanssasi asiasta)

Vierailija
12/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kunnioittava tapa huomauttaa siisteydestä. Mun vanhemmat oli henkisesti hyväksikäyttävää tyyppiä ja siellä oli meno tuollaista. Jonkun lapsen nalle saattoi lentää kaaressa roskiin kun se oli imurointipäivänä lattialla tai naama painettiin jonkun pöydänpinnassa olevan tahran lähelle ihan tuosta vaan. Sama meininki mielestäni miehelläsi.

Vierailija
13/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että hei, älä pilaa mun vaatteita ja kävisin keräilemässä ne loukkaantuneena. yrittäisin jatkossa laittaa vaatteeni sinne minne ne kuuluvat.. tosin mies jättää niitä itekin mihin sattuu, joten voisin tehdä ihan samoin hänelle. plus miinus nolla. 

Vierailija
14/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vois olla miestä, joka tekisi tommoista, joten olen sanaton, enkä tiedä mitä edes osaisin sanoa.

Eikä sulla ollu tossa jutulle edes mitään taustaa eli miten te tommoiseen lapselliseen vaatesotaan olette päätyneet? Ihan kuin heittelisitte toisianne kivilumipalloilla suoraan silmään? Emmäää sellaiseen ryhtyis...

Vierailija
15/17 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mä keksinkin! Se miehes haastaa tahallaan riitaa, jotta se sais sulta sitten jotain sovintoseksiä... katsos palstan tekstejä tänään aikaisemmin... sopisikos kuvioihin?

Vierailija
16/17 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin! Yleensä jätän vaatteeni makuuhuoneen nurkkaan myttyyn, ja päivien/viikkojen saatossa siihen tuppaa muodostumaan sellainen ikävä kasa, jonka yli täytyy hyppiä. Samapa tuo, missä se kasa on, mutta tosi kivaahan se olisi, jos mies ne siitä siirtäisi. Ei itse sitten tarvitsisi. :)

Vierailija
17/17 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkisin kilon hiekkaa pimppiini ja pihtaisin viikon :-DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi