Millaista elämää pidät kadehdittavana?
Tähän ei nyt odoteta vastauksia teiltä, jotka haluatte ilmoittaa ettette kadehdi mitään.
Se on ihan ok, mutta ketju on tarkoitettu vastaamaan otsikon mukaisesti kysymykseen, millaista elämää pidät kadehdittavana.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin ihmisiä, jotka saavat elää rauhassa tasaista, arkista elämää. Itselläni on riesana alkoholistivanhemmat, soittelevat kännissä eikä ikinä tiedä mitä on tuloillaan ja mitähän seuraavaksi. En enää jaksaisi tätä, ei mitään rauhaa.
Ei omien vanhempien kanssa ole pakko pitää yhteyttä. Itse tein tämän ratkaisun ja sain vihdoinkin sisäisen rauhan. Päätöksiä ja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin herttuatar Catherinea ja kaikkea, mitä hänen elämäänsä kuuluu.
Ihan oikeasti? Ihan viimeiseksi haluaisin olla hänen sijassaan. Kahden ihmisiä, jotka ovat todella tyytyväisiä pieniin ja yksinkertaisiin asioihin. Ei mitään rikkauksia vaan rakkautta ja hyvää oloa.
Joo, oikeasti. Britannian kuningashuoneessa on vaan jotain niin kiehtovaa. Nimenomaan Catherinen osa on kadehdittava, koska hän on älykäs, vahva ja riittävän itsenäinen selviämään täyspäisenä noissa olosuhteissa. Osaa varmaan poimia parhaat puolet asemastaan ja nauttia niistä sekä katsoa läpi sormien vähemmän hohdokkaita asioita.
Ja William on fiksu ja karismaatttinen, tuskin on maailman pahin puoliso. Ja onhan ne mielettömän kauniitakin ihmisiä molemmat!
Jotenkin vaan olisi aivan mahtavaa olla osa sitä maailmaa. Tosi kihelmöivä ajatus, että jonkun "ihan tavallisen" ihmisen (mikä Catherine monella mittapuulla on) kohdalle tuo sauma on avautunut.
Kadehdin ihmisiä jotka on samalla alalla kuin minä mutta ovat saavuttaneet enemmän. Kadehdin aidosti positiivisia ja tyytyväisiä ihmisiä.
Kadehdin ihmisiä joilla on avioliitossa hyvä seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Minttu Räikkösen.
Oikeesti?? Kimi laukkaa koko ajan maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin ihmisiä jotka on samalla alalla kuin minä mutta ovat saavuttaneet enemmän. Kadehdin aidosti positiivisia ja tyytyväisiä ihmisiä.
Kadehdin ihmisiä joilla on avioliitossa hyvä seksielämä.
Mihin perustat käsityksesi toisten seksielämän laadusta?
Mun ymmärtääkseni toisten seksielämän laatua on jokseenkin mahdoton tietää, niin että aika vaikea taitaa olla kadehtiakin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttu Räikkösen.
Oikeesti?? Kimi laukkaa koko ajan maksullisissa.
Tuskinpa. Sanoi itsekin, että tässä parisuhteessa on päättänyt, että ei petä eikä kuseta.
Ihmistä, joka on löytänyt paikkansa ja joka tekee rakastamaansa työtä eli harrastuksesta ammatti ja tulee sillä hyvin toimeen. On löytänyt kumppanin, jota rakastaa. Haluaa kaikille hyvää eikä kadehdi. Ei osoita hyvyyttään kirjautumalla someen kalastaakseen kehuja. Eläinrakas, jolla paljon eläimiä. Iso suku joihin pidetään yhteyttä. Itsevarmuus joka kantaa.