Ovatko muut 18v nuoret tällaisia:
Tuli eilen tyttökaverin luota kotiin ja ensimmäiseksi kaivamaan jääkaappia. Sanoin, että pöydällä on ruokaa. Otti muovirasian ja sanoi että tässähän on jotain piirakkaa. Sanoin että ei ole, siinä on ruokaa, syö pois. "Ei kun tässä on jotain piirakkaa, ei tässä ole ruokaa." Sanoin ettei meillä ole ollut piirakkaan kuukausiin, siinä on ruoka, muut ovat jo syöneet. "No on tää piirakkaa" ja tulee tunkemaan sitä astiaa mun nenäni eteen. Voi per*** kun osa ärsyttää!! Rasiassa oli täytettyjä cancelloneja, argh! Miksi tuo jätkä vääntää joka hemmetin asiasta, ihan väittää mustaa valkoiseksi vaikka varmaan tietää itsekin että on väärässä.
Kiitos kun sain purkautua, ei edes helpottanut :D
Kommentit (26)
Minä en haukkunut äitipuolta, se sinun äitipuoleutesi selvisi kyllä vasta aika pitkällä kinan alkamisesta.
SINÄ tässä nyt olit se pirusti ärsyyntynyt, joten jos nyt oikeasti haluaisit päästä eroon vitutuksesta, kannattaisi sen pojan haukkumisen sijasta nähdä asia vähän objektiivisemmin eli että teillä ei kummallakaan mennyt ns. putkeen tuo keskustelu.
Voi kinos... cancelloneja tai piirakkaa samaa sontaahan ne on.
Mulla ärsyttää tuollainen, oma pikkuveli (18v) on tismalleen samanlainen. Luulee että ovi juoksuttaa muita ja itse voi vaan vetelehtiä
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 13:54"]
Mulla ärsyttää tuollainen, oma pikkuveli (18v) on tismalleen samanlainen. Luulee että ovi juoksuttaa muita ja itse voi vaan vetelehtiä
[/quote]
Jep, jos olisi satunnainen juttu, mutta kun sitä se ei ole näille joillekin, silloin kyllä ärsyttää herkemmin ja ehkä myös useammin. Mut ainahan äitipuoli on persiistä...
-ohis-
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 13:49"]
Lyhyestä virsi kaunis... Oletko koskaan kuullut käyttäytyjästä ja käytösken mahdollistajasta. Tai, että kaikki vuorovaikutustilanteet on kahden kauppaa ja yhdenosapuolen syyttämisen sijaan voisi miettiä olisiko kummassakin vikaa?!
Ja mitä tulee kysymyksesi, osaat varmaan vastata itsekkin...EI, kaikki ei ole samanlaisia!
[/quote]
Kuten sanoin jo aikaisemmin, olisi varmaan pitänyt jurta jaksaen selittää rasian sisällön koostumus, mutta kun en jaksanut. Toivoin että tosiaan pistäisi sapuskat naamariin ja olisi tyytyväinen, mutta kun ei.
Lyhyestä virsi kaunis... Oletko koskaan kuullut käyttäytyjästä ja käytösken mahdollistajasta. Tai, että kaikki vuorovaikutustilanteet on kahden kauppaa ja yhdenosapuolen syyttämisen sijaan voisi miettiä olisiko kummassakin vikaa?!
Ja mitä tulee kysymyksesi, osaat varmaan vastata itsekkin...EI, kaikki ei ole samanlaisia!