Inhokkisi Suomen Selviytyjissä?
Omani Janne. Kamala kieroilija, vaikka tietty joka ohjelmassa pitää yksi tuollainen olla. Harrista tykkään, vaikka hän kieroilee Jannen kanssa. Ehkä ulkonäkönsä vuoksi saa anteeksi paljonkin.
Kommentit (46)
41 täsmennys: toivon siis että Janne luulee "Aki on paajehu" jutun menevän läpi --> ääniä Akille --> amuletti hänelle --> Janne tippuukin itse.
En pysty katsomaan sitä Piaa, inhottaa niin paljon ja ne sen ylisuureksi jääneet roikkuvat bikinien yläosat on kammottavat.
Voiko värittömämpää kalansilmää olla, ku se pappi? Mitään ei oo saanu aikaan, kerjää ruokaa muilta, kun on niin kauheen nälkäinen ja sit se menee loppuun asti siivellä. Ärsyttävää! Jani voittoon!
Voiko värittömämpää kalansilmää olla, ku se pappi? Mitään ei oo saanu aikaan, kerjää ruokaa muilta, kun on niin kauheen nälkäinen ja sit se menee loppuun asti siivellä. Ärsyttävää! Jani voittoon!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:28"]
Omani Janne. Kamala kieroilija, vaikka tietty joka ohjelmassa pitää yksi tuollainen olla. Harrista tykkään, vaikka hän kieroilee Jannen kanssa. Ehkä ulkonäkönsä vuoksi saa anteeksi paljonkin.
[/quote]
Janne on oikean leppoisan oloinen kaveri, tuskin ne siinä alkuperäisessä porukassa turhaan häntä kehuivat jo aikaisemmin. Ohjelman perusajatus on kieroilu. Harri on hauska, mutta nauttii vielä enemmän kieroilusta ja tuntuu, että sitä hienoista kieroilua (mm. Akin yllyttäminen kaivuupuuhiin jne) ei oikein ole saatu samassa määrin kuvattua kuin Jannen suorapuheista kieroilua. Akia pidän vähän reppanana, hyvä esimerkki on, miten yritti olla haastattelussa kohtelias ja sanomatta suoraan tissit, mutta päätyi kuvaamaan ne vielä ihmeellisemmin. Toisen joukkueen pappi on mun ykkös suosikki. Se Afganistaniin lähtenyt oli aikaisemmin ykkönen. Tällä hetkellä en keksi yhtään inhokkia, mutta Piia ei ole ainakaan ykkössuosikkejani.
PS. viimeinen jakso on vielä katsomatta...
Janne on aivan kauhea, siis ihan vastenmielinen. Ihmetteli esim. mikseivät saaneet pitsaa toiselta joukkueelta, ja miten voivat olla niin itsekkäitä. Itse antoivat suuresta ruokasaaliistaan toiselle joukkueelle yhden vesimelonin.
Mielestäni kieroilu kuuluu ohjelmaan. Tulee suorastaan myötähäpeä, kun jotkut sinisilmäiset ei ollenkaan mieti peliä ja ovat täten täysin muiden armoilla. Janne on suosikki.
Mua ärsyttää se tyhmyys. Kieroilu kuuluu peliin ja se on sen suola. Tänään esimerkiksi Sarin äänestäminen pois oli silkkaa typeryyttä.
Harri on kova tyyppi. Se on hiljaa, mutta pelaa todella juonikkaasti.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:15"]
Janne on aivan kauhea, siis ihan vastenmielinen. Ihmetteli esim. mikseivät saaneet pitsaa toiselta joukkueelta, ja miten voivat olla niin itsekkäitä. Itse antoivat suuresta ruokasaaliistaan toiselle joukkueelle yhden vesimelonin.
[/quote]
Janne on minun ykkössuosikkeja. Juuri avoimuutensa ansiosta. Toiset joista pidän on se palomies ja pappi. Harrissa on hauskaa juuri se omalaatuinen huumori, yllyttää joukkuekaveria Akia kaivamaan vähän sieltä sun täältä, eikä Aki edes ajattele, että sillä saattaa olla tieto amuletista... Jos Harri jatkaa, eiköhän Harri saa aikaan kaikennäköistä muutakin jäynää toisten kustannuksella.
Ei ollut toisella joukkueella mitään syytä antaa, mutta eipä Janne käynyt heille sitä sanomassakaan, poti vain harmistustaan omassa porukassa. Ja Joonashan oli se, joka ei halunnut, että vesimelonin lisäksi yksi kana menisi toiselle joukkueelle. Kyllä minuakin olisi harmittanut, jos suosikkiherkkuani ei olisi saanut ja helpottaa, kun sitä voi jollain tavalla muille samassa jamassa oleville purkaa. Tuskin Janne sitä pidempään murehtii.
Ei minulla ole mitään inhokkia tuolta. Jannen takia tuota ohjelmaa on hauska katsoa. Ilman Jannea tuo voisi olla aika tylsä.
Alusta asti Janne on ollut se joka on minua ärsyttänyt ihan hirveesti. Toisaalta alusta asti Janne on ollut se, jonka takia Selviytyjät on jännä.
Kieroudesta ja vittumaisuudesta en tykkää yhtään irl, mutta sitähän varten tuolla ollaan, voittamassa. Janne tekee sen törkeästi ja tyylillä. Ei voi kuin ihailla. Haluaisin samaa rohkeutta itsellenikin.
Just se röh röh... Nimeltä mainitsematta. Sen pienen aisan pystyy aistimaan. Yöök!
Janne ja jannen apulainen täällä vastailevat:). Onhan sitä hauska katsoo kun joku on ihan Urpo.
Selviytyjät on peliä ja pelaamista. Musta on ollut alunperinkin hienoa huomata, että nää suomalaiset kilpailijat ovat oikeesti tajunneet sen. Ei mitään henkilökohtaista, mutta..
Janne on ollut mun suosikki alusta lähtien lepposa, suorapuheinen, tarpeeksi kiero ja panisin. Harrista ja Janistakin olen pitänyt. Aki on ihmeellinen hössö, mutta hauskaa seurattavaa. ;) Onneksi sille kirjoitettiin se aarre uudestaan jemmaan. :D Papistakin tykkään, kun se on niin sinisilmäinen vai onko...?
Joonas oli ehdoton inhokki, voiko jätkä enempää täynnä olla itseään ja sitten kolisikin tyhjät tynnyrit. Piakin on tavallaan yök, en mä siitä Heinistäkään pidä. Koska hän pääsi tippaan yms. Hieno homma!
Jenkkiversiossahan ei moisia takaisin päästetä, mutta kun suomalaiset lähtee tekee sarjaa maailmalle on tili miinuksella jo valmiiksi... nolosti näyttää siltä, kun heimoilla on ihmeellisiä yksilökisoja ja vain yksi kisa per jakso. No, päästäänpähän tutustumaan kilpailijoihin ja rantaelämään paremmin. ;)
Janne on aivan kamala, toivon niin että tippuu pois.
Tilannehan menee jännäksi (ei mikään ihme että tuotanto piilotti amuletin...) nyt kun heimot yhdistyvät, koska punaisilla yhden ylivoima nyt jos ja kun Janne löytää amuletin äänestyksessä tippuu se ketä keltaiset äänestävät jos amuletti pelataan oikealle henkilölle. Toivon vaan että ääliö kaatuu omaan näppäryyteensä (eli siihen että juonivat Akin muka pääjehuksi, sokeakin näkee ettei sitä ole, ja äänestyksessä pelaa amuletin Akille, ei itselleen, jota punaiset luultavasti äänestävät). Jos punainen tippuu tilanne olisi tasan.
Toinen inhokki on Piia, ei voi luottaa, pelaa koko ajan vain ja ainoastaan OMAAN pussiinsa. Teoriassa noin tulee tehdäkin, mutta on ärsyttävän oloinen, jotenkin ylimielinen/itsekäs, vaikea selittää tarkemmin sanoin.
Hauska on nähdä miten käy, jos olisin Joonas ollut, olisin jäänyt kisaan (ja vaikka vidduilu mielellä) vaihtanut heti punaiseen leiriin yhdistymisen jälkeen.
Joonas ei ollut mikään järjen jättiläinen, mutta hänellä oli mielestäni ihan hyviäkin pointteja esim. siitä miten muut leirissä koko ajan tekivät/esittivät tekevänsä koko ajan jotain, fiksumpaa olisi ollut hoitaa pakolliset ja lepäillä sen jälkeen. Lisäksi kun monta ahkeroi ja puuhaa, niin siihen väliin on vaikea mennä, jokainen varmaan tietää sen tunteen jos jossain jutussa "martat" viuhtovat menemään, siinä tulee helposti sellainen olo että on vain tiellä ja vetäytyy. Uskon että olisi hommat hyvin hoitanut, jos esim. kaikki muut olisivat sairastuneet ja olisi pitänyt yksin pilkkoa puut, pitää tulta yllä, valmistaa ruokaa jne.