Mitä teillä on sohvapöydällä?
Tällä hetkellä 2 ktnttilänjalkaa ja kukkamaljakko
Kommentit (58)
Näyttäis olevan Nintendo DS ja laturi, joku a4 paperi, leikkitraktori, pelikortit.
Kukka
Kaukosäädin
2 aaltotuikkua palamassa
Lasillinen mehua
Mulla aina siistiä, pidän siististä ja kauniista kodista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sohvapöytää :D
Ei mullakaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo sohvapöytää...
Ei minullakaan, ei ole ollut koskaan. Mitä hemmettiä sillä tekee? Sohviin kuuluva rahi on, sillä tällä hetkellä Hakolasta hankittu korkkitarjotin, jonka päälle voi halutessaan kahvikupin laskea. Säätimet yms. säilytän Hakolan Notessa, joita kaksi, kummankin sohvan käsinojalla.
Hirveältä kuulostaa tuo krääsän määrä, tuikkukuppeja 🤢 ja muuta romua.
Lamppupöydät on, koska en käytä kattovaloa kuin siivotessa, muutoin valaistus pöytävalaisimilla.
Et olis kysynyt. Pitää näköjään siivota se. Hedelmiä, miehen kahvikuppi, näköjään satsuman kuoret (miehen jäljiltä, kohta motkotan niistä jos ei tajua viedä roskiin), paikallislehti, kynsisakset, joku miehen asiakaslehti, kynsisakset ja näköjään siimaa, lisäksi vielä näppis, jolla ohjaillaan telkkaria kun sitä käytetään näyttönä, vaikee selittää. Niin ja yks paperikasa, mun tulostettuja muistiinpanoja. Ei valideja, pitäisi laittaa paperinkeräykseen. Me tarvitaan pienempi pöytä, tuo kerää liikaa tavaraa.
Lelukaivuri, yleensä ei mitään. Pöydän sisällä on torkkupeittoja.
Kaksi kaukosäädintä, jäätelöauto, kuihtunut amaryllis. Alahyllyllä nukkuu koira.
Kaukosäädin,tuikkukuppi,kahvikuppi ja tyhjä lautanen,jolta on syöty juuri laskiaispulla.
Lahjaksi saatu ruusukimppu ja koiran haikala-lelu näyttäisi olevan.
Ei mitään. Välillä tulppaanikimppu tai yksi kynttilä. Näyttää ihan kamalalta jos sohvapöydät on täynnä rojua, vähän niinkuin sotkuiset eteiset, niistä saa hyvin osviittaa ihmisistä. Samoin jos kaukosäädöt on esillä (silloin kun tvtä ei aktiivisesti käytetä), tai jos rätit ja tiskiharjat roikkuu näkyvillä ja fairy tiskipöydän reunalla :—-)
Kaksi kynttilää alustalla, jossa myös lasinalusia, 2 kaukosäädintä.
Sillä utelen, koska sohvapöytä on minullekin uusi tuttavuus enkä vielä oikein tiedä mitä siinä säilyttäisin. Joku koristetarjotin voisi olla kiva tai vaikka kastehelmi-iso lautanen ja siihen tuikkukupit. Ap
Mulla Pentikin Sininen ruusu -sarjan maljakko (sarja lopetettu) täynnä tulppaaneja ja vieressä saman sarjan koristevati. Lisäksi kirja, jota luen vielä tänä iltana.
Lautasellinen kynttilöitä, 2 kaukosäädintä, 3 silmälasit, 2 puhelinta ja 1 aikakausilehti. Ja kahvikupit.
Kynttilä, kaukosäätimet, lasinalunen sekä kuulokkeet.