Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomailla asuvat! Etenkin Espanjassa!

Vierailija
25.02.2013 |

Asutteko tai asuitteko alkuun vuokralla kalustetussa asunnossa?

Eikö teistä se tunnu jotenkin ärsyttävältä kun asunnosta ei aina saa ihan täysin omansa näköistä, joillain on pahimmillaan valokuvia ja ristejä ym. seinät väärällään.

Jos hommasitte oman asunnon tai siirryitte vuokralle tyhjään asuntoon niin kuinka pian muutosta sen jo teitte?

Kun jotenkin mietityttää mennä  kalustamattomaankaan vuokralle ja kalustaa se (useissa jopa remapata, hyvä kun keittiökaappeja löytyy) ja sitten jos joutuiskin lähtemään eikä kalustamatonta löytyisi samalla hetkellä, että minne koko irtaimisto sitten laitettas?

Viimeksi kun asuimme Espanjassa vuokrasimme semikalustetun, mutta silti mua nyppi ne jotkin rumat huonekalut kun ei ollut edes kellaritilaa tai vinttiä minne ne olis voinu piilottaa.

Nyt tahtoisin ihan oman näköisen. :) Ostaminen vois toki tulla kysymykseen myöhemmin, mutta kauankohan ne hinnat pysyy alhaalla laman vuoksi?Nelikoita paritalossa ym. saa paikalliselta 40 000e:lla.

Jos tietäisi kaiken olevan vain väliaikaista niin voisin olla kalustetussa, mutta olisi kiva lukea häiritseekö muita vastaavassa tilanteessa olevia/olleita toisten rompe?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut useasti vuokralla Espanjassa Funkussa, ja aina on ollut mieluiset kalusteet. Oon kyllä aina käynyt katsomassa vähintään viittä asuntoa, että mieleinen löytyy :)
Musta se on niin helppoa muuttaa kun ei tarvii kaikkia huonekaluja muuttaa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla