Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen käy päiväkaljoilla?

Vierailija
03.03.2019 |

Sunnuntaisin?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulainen?

Vierailija
2/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darrainen ja vuorotyöläinen.

Kippis, köyhä!

Mee aamulla taas viikkoduuniisi hajoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttajat ja alkoholistit käy säännöllisesti päiväkaljalla, niinku loiventavilla. Minusta ei ole normaalia käydä keskellä päivää oluella, ellei ole jokin harvinainen erityistilanne, kuten lomamatka. 

Vierailija
4/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä,! Mikäs siinä, jos on aikaa ja kivaa seuraa. Ei se ole viikonpäivästä ja kellonajasta kiinni. Kun pidetään lystiä ja viihdytään, niin silloin mennään.

Jeeee! Kannat kattoon ja huurteista tuoppeihin.   :D

Vierailija
5/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti

Vierailija
6/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi ihminen jos ottaa siinä ohessa muutaman paukun. Jos taas pelkän oluen niin sitten jokin hih.huli tai hip.steri. Todennäköisesti kasvissyöjä.

Vierailija
7/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkaljat on parhaat joka päivä.

Vierailija
8/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ei-suomalainen eurooppalainen ihminen, jota ei ole peloteltu pienenä pilalle.

Vierailija
9/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis kohtuukäyttäjä.

Vierailija
10/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on päivällä aikaa. Itse joskus nuorempana kävin, ja siinä on ihan oma erityinen tunnelmansa. Ei kaikkien tarvitse mennä baariin vain perjantai-iltana!

Vierailija
11/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurkuluttajat ja alkoholistit käy säännöllisesti päiväkaljalla, niinku loiventavilla. Minusta ei ole normaalia käydä keskellä päivää oluella, ellei ole jokin harvinainen erityistilanne, kuten lomamatka. 

Saksassa on ihan normaalia juoda päivällä olutta vaikka terassilla, ei se ketään kiinnosta, vaikka olisit selvästi maistissa. Englannissa mennään joka päivä töiden jälkeen pubiin, vauvasta vaariin. Naurattaa kun täällä päin leimataan heti juopoksi, jos päivällä uskaltaa selkä suorana istua kaljalla. Te uskallatte ainoastaan illalla pimeässä, perjantaisin ja peiton alla. Pthui!

Vierailija
12/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää käyn bensalla, eiku.

Vierailija
13/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jolla on päivällä aikaa. Itse joskus nuorempana kävin, ja siinä on ihan oma erityinen tunnelmansa. Ei kaikkien tarvitse mennä baariin vain perjantai-iltana!

Kaikki menee perjantaina ja illalla kun luulee ettei sitten kukaan näe, muista tunnista. Naurettavaa. ;)

Vierailija
14/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minä. Tykkään silloin tällöin töistä kotiin tullessa venyttää bussinvaihtoa keskustassa ja poiketa pubissa lukemassa lehdet + juoda tuopin tai kaksi.

Vierailija
15/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Illalla haluan olla jo kotona.

Vierailija
16/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on sääntöjen maa. Jos teet jotain (kirjoittamattomistakin) säännöistä poikkeavaa, sinua paheksutaan.

Vierailija
17/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, aamuihminen. Tosin käyn viikolla kun sunnuntain olen töissä.

Vierailija
18/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kahvi, tee, kokis, viini, onko noista joku normaalia?

Vierailija
19/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään päiväkalja?

Puolen päivän aikaan tai aiemmin ensitöikseen oluella oleva on ihan varmasti alkkis, joka loiventaa edellisillan olojaan.

Jos neljän aikaan iltapäivällä töiden jälkeen käy ottamassa yhden oluen, kun odottaa junaa tai bussia kotiin, onko se vielä päiväkalja?

Vierailija
20/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määritellään päiväkalja?

Puolen päivän aikaan tai aiemmin ensitöikseen oluella oleva on ihan varmasti alkkis, joka loiventaa edellisillan olojaan.

Jos neljän aikaan iltapäivällä töiden jälkeen käy ottamassa yhden oluen, kun odottaa junaa tai bussia kotiin, onko se vielä päiväkalja?

Mikä he*vetti siinä kellonajassa on niin tärkeää? Eikö joskus voi rikkoa edes vähän rutiineja ja ottaa yhden tuopin klo 13? Mikä siinä niin pelottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan