Mitä mieltä aikuisista, joilla ohut trikoinen pipo esim. tähtipipo?
Olen nyt viime aikoina nähnyt useammankin kerran äitejä ja isejä, joilla on sellainen itsetehdyn näköinen tähtikuosinen pipo päässä. Yleensä myös lapsella on samanlainen. Joku ihme muotivillitys ilmeisesti. Ei vaan ole mun makuun. Mitä mieltä? Oletteko törmänneet ilmiöön?
Kommentit (43)
Mun pipossa on HIFK brodeeraus. Punaisessa karvapipossa on korvat.
Mulla on töissä aina pipo päässä.
Keväällä ja syksyllä on trikoopipo, talvella joku mainospipo, kuumimpaan kesäaikaan mulla on jenkkihuivi tai mainoslippis.
Värejä ja kuoseja on lukemattomia, mun suosikki on Sampsukan pinkki poni ruttupipo. Käytännöllistä ja olkoon sitten vaikka junttia.
Niin ja en jaksa vahdata toisten ihmisten asuratkaisuja.
Se tähtipipo nyt on vaan (ainakin mun mielestä) hieno, kestävä ja kätevä.
Ostin itselleni mustan ja nelivuotiaalle tyttärelleni pinkin tähtipipon Name Itista.
Paras pipo vuosiin.
M30
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:38"]
No onhan se nyt vähän WT :D
[/quote]
Musta kans :)
Tosi paljon näkee äideillä just noita tähtipipoja tai sit jotain Me&I:n trikoopipoja. Ja mulle tulee kyllä wt-vibat niistä. Ei siis siitä että on PIPO PÄÄSSÄ vaan siitä että mikäään "normipipo" ei käy vaan sen täytyy olla just se Me&I:n pipo...
Muutenkin mulle on tullut tuosta Me&I:sta totaalinen turn off, ihan vaan just sen takia kun siitä on tullut sellainen wt-merkki... Sori nyt vaan kaikki M&I-fanit :)
[/quote]
Hei arvaa mikä on todellisen WT:n merkki. Just tuollainen älyvapaa asioiden leimaaminen Wt:ksi ilman että edes ymmärtää, miä koko wt edes tarkoittaa :) Kotiäitien rakastama lastenvaatemerkkikin on siis wt jonkun kahjon mielestä, voi elämä :DD
Ja en ole mikään me&I fani, ihan kivoja vaatteita kuitenkin. Parempia kuin mauttomat pikkubitch vaatteet mitä esim. pienille tytöille tarjotaan. Sinulle ne edustavat varmasti tyylikkyyden huippua.
Hitto, vasta viides veti WT-kortin esiin :O mikäs mammoja vaivaa, taito katoamassa??
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:38"]
No onhan se nyt vähän WT :D
[/quote]
Mulla on musta pipo missä lukee nutcase, sen sai kaupan päälle kun osti tarpeeksi suklaapatukoita, ärsyttääkö sekin sinua? :D
(On mulla sellanen tähtipipokin, niitä saa seppälästä ;) )
Apua, olen sitten säälittävä, kun lenkillä on kesällä ohkainen pipo päässä estämässä hien valumista silmiin ja pitämässä tukan poissa tieltä.
IIIIIIIK, olen aaveemamman mielestä säälittävä.
palstamamma 51v
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:43"]
Joo, näin talvella en kauheasti kiinnitä huomiota ihmisten pipoihin. Hyvä vaan, että kylmällä ilmalla ei mennä paljain päin.
Mutta niitä yli 3-kymppisiä, jotka sisällä/kesällä/tosi lämpimällä käyttävät pipoa asusteena pidän hieman säälittävinä wannabe-teineinä. Heistä vaan niin paistaa, miten yrittävät/luulevat olevansa trendikkäitä ja nuoria ja coooleja ja persoonallisia. Näyttävät siltä, että peittävät kaljuaan tai rasvaisia hiuksiaan, ja pipo näyttää siltä, että sen täytyy haista kuvottavan pahalle. Näyttelijä Ville Haapasalo pipoineen on yksi heistä..
[/quote]
Komppaan tätä. Kesällä tai keväällä voi käyttää lakkia, hattua tai lippistä (miehet tosin ei sisällä), vaikka olisi minkä ikäinen. Mutta pipo päässä kesällä yli 18-vuotiaalla = säälittävää.
[/quote]
Ai kauheeta, en tiennyt ettei ohuita tähtipipoja saa käyttä :D Olin juuri lenkillä sellainen päässä. Täytyy varmaan polttaa moinen WT-asuste takassa jo tänä iltana.
Kävelylenkillä tykkään käyttää ohuempaa pipoa, sillä paksumpaa neulosta olevat alkavat kutittaa otsaa kun pää hikoaa. Tähtikuvio nyt ilmeisesti on bannissa, oman piponi ostin Name It -liikkeestä.
Trikoisessa tähtipipossa mäkin lenkille menen. Oikein ihana! Itse asiassa ostin tyttärelleni, mut oli vielä niin iso, et otin omaan käyttöön :DDDDD Hui kamala!
Ja Me&I:n suuri fani en miäkään ole, mutt niiden plyyshipipot on ihan ok. Ostin itsellenikin, kun nyt satuin partyissä olemaan. Ajattelin, etä parempi ostaa sieltä, kuin olla ilman. Muuten kun ei kauheesti tule pipokaupoissa liikuttua ;)
Eli ei pää jäässä vaan eri kuvioin, eri paikoissa, peitetty. Toimii mulla!
Trikoisessa tähtipipossa mäkin lenkille menen. Oikein ihana! Itse asiassa ostin tyttärelleni, mut oli vielä niin iso, et otin omaan käyttöön :DDDDD Hui kamala!
Ja Me&I:n suuri fani en miäkään ole, mutt niiden plyyshipipot on ihan ok. Ostin itsellenikin, kun nyt satuin partyissä olemaan. Ajattelin, etä parempi ostaa sieltä, kuin olla ilman. Muuten kun ei kauheesti tule pipokaupoissa liikuttua ;)
Eli ei pää jäässä vaan eri kuvioin, eri paikoissa, peitetty. Toimii mulla!
Näin yli 30 vuotiaana on ylittänyt sen vaiheen, että jaksais kiinnostaa piirun vertaa, mitä muut ajattelee miten pukeudun ja minkälainen piponi on. Hemmetti, en jaksa välittää siitä aina itsekään! Minulla on oikeitakin ongelmia mietittävänä!
Mulla ja pojalla on keltaiset pipot, joissa pinkkejä skoottereita. Ihana kuosi, mukava päässä. En ajattele sen kummempaa. Itse olen ICT-alalla päällikkönä ja ihan normaali perhe ollaan.
37 tarkoitti kaikenikäisten, ei -näköisten. :)
Kuuluuko Svea-pipo myös nolouksiin?
Trikoopipo on 35+ ikäisiltä epätoivoinen yritys näyttää nuorekkaalta ja rennolta.
Minulla on kanssa yksi tuttu, joka aina joskus pitää trikoopipoa sisällä. Ja ikää on yli 35 v. Vaikuttaa hirveän huonotapaiselta ja epäsiistiltä, ja tosiaan tulee ajatus, että peittelee likaisia hiuksia. Ja siinä mielessä mielikuva on sitten kaksin verroin epäsiistimpi. Pitää itseään aika nuorekkaana.
Niitä käyttää ne, jotka haluavat 'hukkua' massaan. Tekevät muutenkin asiat niin kuin kaikki nuutkin ja aina mietitään mitä muut ajattelevat. Ja kuunnellaan radio novaa.
Voi ei, mä oon varmaan ihan hirveän näköinen ulkona ja vielä niin last season... Minulla ei ole, ikävä kyllä, trikoista tähtipipoa, mutta löytyy pipo missä on pandan naama, pipo missä on pupun korvat ja pipo minkä saa kietaistua kaulan ympärille. Niin ja ikää on melkein 40!!