Heikkoutesi äitinä? Entä puolisosi heikkoudet isänä?
Miten teillä mielestäsi?
Minä olen liian lyhytpinnainen, mies taas liian laiska ja itsekeskeinen.
Kommentit (5)
Voi kuule Marko kulta,kyllä sä mut tunnet! Olen herkkä taiteellinen ja alati innostuva persoona.Suutun helposti jos en pääse lenkille tai muuten urheilemaan,olen riippuvainen säännöllisestä liikunnasta.Kaipaan myös paljon aivotyöskentelyä.En ole hyvä ruuan laittaja.Ex hoiti meillä ruokapuolen ja kaupassa käynnin.Nyt joudun tähän itse kun kaukosuhteessa elän.Terkut ex-Markolle Lappiin.
Väsyneenä hermostun liian helposti (tiuskin ja huudan). En ole ylpeä tästä ominaisuudesta, toivon että joskus saan vielä nukkua ja pystyn olemaan leppoisampi. Mies on ihan hyvä isä, vähän enemmän vois olla aloitekykyä tehdä asioita ilman että minä pyydän että josko nyt tekisi jotain.
Minun heikkuteni äitinä on se, että en todellakaan ole mikään ulkoilmaihminen. En jaksa ulkoilla lasten kanssa tarpeeksi. Lisäksi saatan välillä olla ajatuksiin vaipunut (poissaoleva).
Mieheni heikkous on myös tuo vähäninen ulkoilu lasten kanssa.
Mitään muuta tehnytkään lasten kanssa kun pieniä olivat että kaikki mahdollinen aika raittiissa meri-ilmassa mökillä.Sinne oli päästävä.Ja matkusteltiin heidän kanssa tosi paljon ja asuttiin ulkomailla.
Minä olen liian äkkipikainen. Siinä hermostuksissani jaan tuomioita täysin epäloogisesti. Mieheni ei ole lapseni isä, mutta en äkkiä keksi mitään huonoja puolia, on erittäin hyvä kasvattaja. Hänen kohdallaan oikeasti on niin, että lapseton on parempi kasvattaja. Täysin oikeudenmukainen aina, ja jämpti.