En läpäissyt inssiä ensimmäisellä kerralla, olenko huono kuski?
Otsikossa jo siis tuli kysymys.
Ja kertokaa, pääsittekö itse inssin ja teorian ensimmäisellä kerralla?
Kommentit (11)
Jos olet saanut ajokortin, olet yhtä hyvä kuski kuin kuka tahansa kortin saanut.
minä pääsin kummatkin kolmannella läpi ja sitten menivätkin täysin virheettömästi. eli periaatteessa parempi kuski olen kuin ne jotka ovat saaneet ekalla läpi mutta nippa nappa...
Kaikki on huonoja kuskeja vielä tuossa vaiheessa, riippumatta siitä meneekö se inssi läpi. Turha kuvitella olevansa mikään sorateiden sankari sittenkään kun se inssi on läpi. Muutama vuosi päivittäistä ajoa ja kysy sitten uudelleen.
Ei tuosta voi päätellä mitään. Se inssin virhe voi tulla hyvin inhimillisesti, kun toisella taas sattuu olemaan vähän liikennettä, ei tietöitä ja inssi ajattaa samat kohdat, mihin ajo-opettaja on opettanut.
Huomattavasti enemmän ratkaisee se, millä asenteella ajamista jatkaa ja kuinka paljon siihen saa käytännön harjoitusta. Silti paljonkin ajava voi olla huono kuljettaja, jos asenne on piittaamaton.
Itse läpäisin ekalla kerralla.
No mun mielestä ainakin olet IHAN PASKA.
Kiitos kommenteista. Käytiin tutkinnonvastaanottajan kanssa läpi virheet. Ajoin valo-opastimesta ohi kun punainen valo paloi kaarteessa. Liikennevalot olivat siis hankalassa kohtaa, eikä lumisateessa nähnyt pysähdysviivaa joten jännityksessä sekoilin.
Ajan autokoulun Helsingissä, joten ymmärrän että muut, jotka autokoulua käyvät pääsevät paljon helpommalla, kuin jotka käyvät Helsingissä jossa vilskettä riittää. En tietenkään voi väittää että se on syy miksi reputin, mutta osasyy.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 20:46"]
No mun mielestä ainakin olet IHAN PASKA.
[/quote]
Onneksi kuskina voi kehittyä, mutta jotkut säilyy paskoina koko ikänsä.
Kuulema Jyväskylä ja Pori on veemäisimmät kaupungit opetella ajoa, kun on niin paljon yksisuuntaisia. Tiedä sitten, mutta näin sanoi yksi autokoulunope.
Minä jouduin käymään inssissä 8 kertaa ennen kuin pääsin läpi. En ole silti huono kuski. Olen omistanut auton ja ajanut päivittäin parikymmentä vuotta ilman onnettomuuksia. Syy miksi en päässyt inssiä millään läpi oli paniikkihäiriö ja ahdistuneisuus. Useimmat yritykset päättyi täyteen paniikkikohtaukseen ja itkuun, oli pakko keskeyttää.
Meilläkään ei tyttö pääsyt eka kerralla, oli tosi pettynyt. Sanoi ,että ei lähde kouluunkaan itki sen päivän huoneessaan. Sai kortin ja on tosi hyvä kuski, ajaa joka päivä työ matkoja 120 km.
Epävarma siis ainakin. En päässyt. Omassa tuttavapiirissä olen toisiksi ainut, joka ei päässyt ensimmäisellä kerralla. Minulla kesti tosi kauan uskoa, että ihmiset osaavat ja noudattavat liikennesääntöjä:D