Oletko teeskennellyt koskaan orgasmin nykyisen miehesi kanssa? Jos,niin miksi?
Meillä takana 10 yhteistä vuotta ja voin ylpeänä tunnustaa etten ole teeskennellyt koskaan.Jos en ole saanut niin sitten en,teeskennellyt en ole kuitenkaan.
Joskus aiemmissa suhteissa tuli niin tehtyä,yksikin exä aina hoki että "saitko jo,saitko" ja jotenkin tuli suorituspaineita siitä sitten..
Kommentit (15)
en todellakaan teeskentele orgasmia koskaan. miksi pitäisi ja mitä siitä hyötyy? jos ei tule, niin ei tule.
En ole koskaan teeskennellyt kun en tiennyt nuorena mikä oli orgasmi,ensimmäisen sain vahingossa 17vuotiaana.Vieläkään en saa minkäänlaisessa yhdynnässä,minua häritsee toisen läsnäolo.
suhteen alkuaikoina teeskentelin. miehelle oli niin tärkeää että minäkin sain niin en halunnut pahoittaa hänen mieltään vaan teeskentelin (joo.typerää) esikoisen syntymän jälkeen olen saanut orgasmin herkästi eikä enää todellakaan tarvitse teeskennellä :)
Kyllä. Teeskentelen joka kerta. Tulee miehelle hyvä mieli eikä se ole multakaan pois. Tosiasiassa olen aseksuaali, joka en tunne mitään seksuaalisessa kanssakäymisessä. Mutta olisi miehelle tosi kova paikka tietää se, siis se ettei hän eikä kukaan muukaan voi minua sillä lailla tyydyttää, koska en kaipaa seksiä lainkaan. Joten minä teeskentelen ja ollaan tyytyväisiä.
En. Ei ole koskaan ollut tarvetta. Eikä siinä kyllä olisi mitään järkeä.
En, en oo koskaan tajunnu mikä idea tuossa on. Jos mä en saa, niin miehen on kyllä syytä olla siitä tietoinen.
En ole.
Miksi ihmeessä teeskennellä? Toinen luulee sitten tehneensä jotakin ihmeellistä, saaneensa toiselle hyvän olon, ja mitään ei tapahtunutkaan. Ihan helppoa on sanoa hellästi, ettei nyt "lähde", mutta hyvältä se silti tuntuu. Kai se on tämä ikä.
Yhdessä 9 vuotta 34v-43v
Olen, suhteen alkuaikoina. Teeskentelin kaikissa aiemmissakin suhteissani. Se oli jotenkin olevinaan helpompaa niin, vaikkei todellisuudessa ollut, vaan turhauttavaa ja minulla oli aina huono omatunto siitä.
Tajusin kuitenkin jossain vuoden yhdessäolon (ja teeskentelyn jälkeen), että tämän miehen kanssa haluan ja aion viettää loppuelämäni, enkä todellakaan jaksaisi teeskennellä orgasmeja loputtomiin. Sanoin asiasta suoraan ja keskustelimme siitä. Mitään ongelmaa ei miehen puolesta asiassa ollut, ihmetteli vain, miksi vaivauduin teeskentelemään :) Tunnustuksen jälkeen olemme keskustelleet seksistä useammin ja yksityiskohtaisemmin, ja tunnustin miehelleni jopa salaisimmat ja oudoimmat fantasiani sekä fetissini. Hän on aivan innoissaan toteuttamassa kaikkia toiveitani ja päähänpistojani :)
Eilen hän sai minulle aikaiseksi ihka ensimmäisen orgasmin, käsin. Aina ennen olen joutunut tekemään sen itse :) Elämä on ihanaa! :D
En ole teeskennellyt. En saa orgasmia yhdynnässä ja mies tietää sen, käsin/suulla kyllä saan. Jossain aiemmissa suhteissa olen teeskennellyt. Eräskin mies kysyi kun oltiin oltu ekaa kertaa sängyssä, että "kuinka monta kertaa sä sait"... Njooh, en kertaakaan......
En nykyisen kanssa, mutta kahden eksän kanssa kyllä. Toinen heistä kesti tuntikausia, joten oli pakko teeskennellä, jotta jyystö loppuisi joskus. Miehelle ei riittänyt, että sain kerran ,vaan olisi pitänyt saada 10 kertaa, koska hän oli niin kestävä (johtui mielialalääkkeistä, jotka estivät orgasmin tulon hänelle). Hirveää. Nahkat rullalla, pelkäsin aina jo etukäteen tunnin sessiota.
Olen, jotta seksi loppuisi nopeammin. En ole aseksuaali, mutta aina ei vaan jaksa niin kauan, että saisin oikeasti ja sitten se toiminto vain jatkuu ja jatkuu.
Aloitus vaikuttaa miehen kirjoittamalta. Miksi kysyt juuri nykyisestä miehestä? Kuinkahan moni äijä käyttää tätä palstaa exiensä elämän kyttäämiseen, kun on jostain yksittäisestä kertomuksesta huomannut heidän täällä käyvän?
Olen, ihan suhteen alussa, epävarmana alle parikymppisenä. Olin neitsyt tavatessamme ja luulin, että naisen pitäisi saada aina orgasmi yhdynnässä. Niinpä alkuaikoina muutamaan kertaan teeskentelin muka saaneeni. Sittemmin tajusin, etten tule saamaan orgasmia ainakaan helpolla ja lopetin teeskentelyn. Enkä ole vieläkään yli 30-vuotiaana saanut ikinä ainoatakaan orgasmia, yhdynnässä tai muutenkaan. Vaikka seksistä tykkäänkin.
En ole. Mies huomaisi, jos niin tekisin. Mulla orgasmit on niin primitiivisiä ja hallitsemattomia, etten pystyisi niitä teeskentelemään.
Mies kyllä jatkaa sormilla, ellen saa yhdynnässä. Sekään ei aina auta ja toisaalta ärsyynnyn turhasta tekemisestä. Ellei psyyke ole mukana syystä tai toisesta, on orgasmit silloin haavetta vain. Onneksi noin käy harvoin.
Olen ja teeskentelen, en vaan pidä seksistä, en halua, että minuun kosketaan, mutta eihän miehelle siitä voi kertoa, luulee vielä, että en halua sitä, mutta en vaan halua seksiä...