Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäselkäiset naiset, suositelkaa uimapukua

Vierailija
24.04.2023 |

Kaikissa kokeilemissani uimapuvuissa kautta aikain olkaimet venyvät äärimmilleen ja nännit peittyvät juuri ja juuri, haaraosa on niin kireällä että soi. Isompi koko ei auta, koska koon myötä puku kasvaa yleensä vain leveyttä. Bikinit minulta löytyy, mutta kokouimapuku olisi kiva olla.

Muutenkin saa suositella merkkejä, joita löytyisi pitkäselkäiselle sopivia vaatteita. Olen siis ihan kokonaisuutena pitkä ja hoikka. Yläosat etenkin loppuvat ihan kesken ja vaatteen vyötärö asettuu liian korkealle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, mutta olen vähän isompi. Tiimalasivartaloisena viihdyin ihan hyvin bikineissä, mutta nyt kaipaisin jotain vähän peittävämpää. Uimapuvut näyttävät yleensä aika hävyttömiltä päälläni.

Vierailija
2/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilla kuulu olla pitkää selkää vaan söpö lyhyt selkä.

Mulle ei ole vielä tarjottu lyhennysleikkausta, niin siksi joudun tällaisia vammaisten uimapukuja kyselemään siihen saakka. Sori vaan. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilla kuulu olla pitkää selkää vaan söpö lyhyt selkä.

Mulle ei ole vielä tarjottu lyhennysleikkausta, niin siksi joudun tällaisia vammaisten uimapukuja kyselemään siihen saakka. Sori vaan. Ap.

:D Mulla on päinvastainen ongelma, torso on ylilyhyt, ja kaikki kotelomekot sun muut menevät makkaralle.

Tulin ehdottamaan tankinia.

Vierailija
4/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiosainen uimapuku mutta ei bikini.

Vierailija
5/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lyhytselkäinen, ongelma sekin vaateostoksilla. Mulla uimapuvuissa tulee aina vyötärölle erillinen poimu kun kangasta on liikaa :D

Netistä voi kokeilla tilata valmiiksi pitkäselkäisten uikkareita:

esim. Zalandosta löytyy

https://www.zalando.fi/naiset/?q=uimapuku+pitk%C3%A4+selk%C3%A4

Vierailija
6/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lyhytselkäinen, ongelma sekin vaateostoksilla. Mulla uimapuvuissa tulee aina vyötärölle erillinen poimu kun kangasta on liikaa :D

Netistä voi kokeilla tilata valmiiksi pitkäselkäisten uikkareita:

esim. Zalandosta löytyy

https://www.zalando.fi/naiset/?q=uimapuku+pitk%C3%A4+selk%C3%A4

Koetin aiemmin hakea vaikka miten päin, mutta kokeilenpa tuon linkin kautta. Kiitos!

Vierailija
7/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essenuoton uimapuvut ovat mielestäni aika pitkiä

Vierailija
8/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiosainen uimapuku näyttää tavalliselta uimapuvulta, mutta on helppo käydä wc:ssä. Ei kannata ottaa liian isoa, sillä kangas voi hieman löystyä vedessä. 

Vierailija
9/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kiva uimapuku ja vie ompelijalle, joka lisää kangasta keskiosaan, saat mitoillesi sopivan. Toinen vaihtoehto on ostaa uimapukukangas ja viedä ompelijalle.

Vierailija
10/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma. Olen vuosia sitten ostanut Espritin tankinin, joka on toiminut hyvin. Niitä ei varmaan ole enää saatavilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä