Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän päivää tässä silitellyt kirppikselle meneviä vaatteita...

Vierailija
24.02.2013 |

... vähän joka välissä. Urakka jotakuinkin puolivälissä (ja omakin silitettävien vuori alkaa olla melko vaikuttava - eli ei tää tähän lopu). 

Sanokaa nyt mulle oikein vakuuttavasti, että homma kuitenkin kannattaa. Vai jätänkö loput sikseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus t-paidasta 1-2€. Jos paita on uusi tai joku merkkipaita voi pyytää vähän enemmän. Mieti paljonko itse maksaisit käytetyistä vaatteista ja hinnoittele sen mukaan. Kirjoista voi phytää enemmänkin kun 2€. Riippuu toki kirjasta. Mulla meni lastenkirjat (hyväkuntoiset) hyvin kaupaksi viimeeksi. Samoin nora robertsit. Mitään kulahtaneita vaatteita ei kannata viedä myyntiin, niitäkin näkee monilla pöydillä.

Vierailija
2/8 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 20:23"]

Perus t-paidasta 1-2€. Jos paita on uusi tai joku merkkipaita voi pyytää vähän enemmän. Mieti paljonko itse maksaisit käytetyistä vaatteista ja hinnoittele sen mukaan. Kirjoista voi phytää enemmänkin kun 2€. Riippuu toki kirjasta. Mulla meni lastenkirjat (hyväkuntoiset) hyvin kaupaksi viimeeksi. Samoin nora robertsit. Mitään kulahtaneita vaatteita ei kannata viedä myyntiin, niitäkin näkee monilla pöydillä.

[/quote]

Kiitos kun vastasit. Kirjoissa ei ole mitään ihmeellisyyksiä, siksi alhaisilla hinnoilla. Ja oon koittanut pitää silmällä tavaralaatua, oon itse niin järkyttynyt siitä, mitä ihmiset yrittää myydä, kun suurin osa kuuluisi suoraan roskiin :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä sikseen se on tunti kirpparilla niin vaatteet on solmussa ja sikin sokin ja puolet muilla pöydillä ja osa varastettu

Vierailija
4/8 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet menevät paremmin kaupaksi, jos näyttävät siisteiltä. Kuka mitään ruttuista myttyä ostais? Ihanaa, että jaksat nähdä vaivaa. :)

Vierailija
5/8 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne menee paremmin kaupaksi silitettyinä. Eri asia sitten on, kannattaako se sittenkään. Mietipä, mitä maksetaan jostain vauvan bodystä tai lapsen paidasta, hyvä jos saa 50 senttiä kipale. Sen summan takia lajittelu, peseminen, silittäminen, kirpparille kuskaaminen (bensakulut ja pöytävuokra), myyntipöydän järjesteleminen ja kaikki...Vaivanpalkkaa jää niin vähän, että homma on aika turhanpäiväistä.

Vierailija
6/8 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun hommaa. En ole ikinä silittänyt vaateita joita vien kirpparille myyntiin ja kaikki on silti menneet kaupaksi.

Vierailija
7/8 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään silittele kirpparille meneviä vaatteita. Mutta ei se myyminen mitään tyhmää hommaa ole.

Työkaveri myi kirpparilla 400€ tavaraa, lähinnä omia ja lasten vaatteita.

Itse sain kesällä 160€ myymistäni vaatteista ja kengistä, pöytävuokra oli 30€ joten aika hyvin voitolle jäin. Ensiviikoksi taas pöytä varattu.

Vierailija
8/8 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran olette pyytäneet hintaa esim perus t-paidasta? Olen ekaa kertaa viemässä kirpputorille tavaraa, lähinnä päästäkseni nurkkiin kertyneistä kamoista eroon. Tietysti pääsen eroon jos laitan halvan hinnan, mutta olisi se viikkovuokrakin kiva saada kasaan :P Kirjoista ajattelin pyytää 1-2€/kpl, sit olis jotain lasten lautapelejä, aikuisen arkivaatteita, jotain asioita.. Saas nähdä ostaako kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän