Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta hyvää yötä teidän n. 2v on viikossa?

Vierailija
24.02.2013 |

Hyvällä yöllä tarkoitan sitä, että sinun ei tarvitse reagoida lapseen / käydä antaa tuttia / rauhoitteleen / tassutteleen tms. Sinun ei tarvitse nousta sängystä ja saat nukkua. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti 7 hyvää yötä. 2-vuotias saattaa tosin kömpiä yöllä mun viereen, mutta en yleensä edes herää siihen. 

Vierailija
22/25 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotiaan paikka ei edes ole nukkua yksin. Jotenka vastaus on, eipä tarvi ikinä nousta, kun sängyt on vierekkäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella oli kutakuin seitsemän seitsemästä, jos ei tullut pissavahinko tai jotain muuta poikkeuksellista. Tämä keskimmäinen nukkuu ehkä yhden yön seitsemästä ilman mitään puuttumista. Ei silti mitään ongelmaa, koska poika mönkii omasta sängystään meidän viereen laitettuun lisäpetiin jossain välissä yötä. On niin kova näkemään unia, että kaipaa turvaa. Siinä sitten jatkaa itse unia, nousen vain hetkeksi ottamaan syliin ja peittelemään.

Vierailija
24/25 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 yötä. Vuoden ikäisestä nukkunut täydet yöunet ellei ole kipeä. Samoin esikoinen. Kumpikaan ei ole koskaan käyttänyt tuttia ja yöheräilyt loppuivat, kun lopettin imetyksen. Esikoisen yölliseen vessareissuun saatan silloin tällöin havahtua nykyään.

Vierailija
25/25 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö,eli 7. Noin puoli vuotiaasta lähtien nukkunut yöt kokonaan.Tutti on heitetty menemään jo ajat sitten,rajaa olen pitänyt 1v,ennen ensimmäistä syntymäpäivää on aina tutit,pullot jne heitetty pois.