Haluaisin kiinalaisen miehen
Oon tosissani. En haluaisi tätä miestä mistään Kiinan maaseudulta.
Oon 24v, ja ne oikeasti hyvännäköiset kiinalaiset miehet on mun mielestä 100 kertaa paremmannäköisiä kuin länsimaalaiset.
Onko kellään lähipiirissä tuttavalla kiinalaista kumppania? Onko kulttuurierot liian suuria?
Kommentit (35)
No, etkä haluais:) Onhan ne ilosen näkösiä mutta kamalan pieniä.
Minä haluaisin ( valkoihoisen) amerikkalaisen, mutta tuskin tulen koskaan saamaan.
Vierailija kirjoitti:
No, etkä haluais:) Onhan ne ilosen näkösiä mutta kamalan pieniä.
Sen pitäisi olla kanssa +180cm.
Mulla on (tosin länsimaissa koko ikänsä asunut).
Aasiassa voi olla hyvinkin komeita miehiä ja on sielläkin niitä 180cm+ miehiä, mutta tosi harvassa ja niilläkin on jo valmiiksi semmoset pienet 150cm neitokaiset kainalossa.
Kiinalainen mies ever never to me.
Eläinten kiduttajia.
Kelpaisiko joku muu aasialainen, esim. korealainen, taiwanilainen tai japanilainen? Entä suomalainen jonka vanhemmat on muuttaneet Vietnamista?
Tässäpä toive, mikä pitäisi olla hemmetin helppo toteuttaa sen pitkään harjoitetun yhden lapsen politiikan jälkeen, kun maa tursuaa ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko joku muu aasialainen, esim. korealainen, taiwanilainen tai japanilainen? Entä suomalainen jonka vanhemmat on muuttaneet Vietnamista?
Ei, mua kiinnostaa nimenomaan kiinalaiset miehet. :D Mielellään jostain Shanghaista tai Hong Kongista.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä toive, mikä pitäisi olla hemmetin helppo toteuttaa sen pitkään harjoitetun yhden lapsen politiikan jälkeen, kun maa tursuaa ukkoja.
Haha tätä en tullutkaan ajatelleeksi. :D
Mun mies on 175cm pitkä ja osa hänen sukulaisistaan ja ystävistään on 180-190cm. Mieheni on myös todella eläinrakas.
Oma perhe on todella tärkeä ja harva yli kolmekymppinen on enää "vapaa" ja lapseton.
-6-
Olen naimisissa kiinalaisen miehen (187cm) kanssa. Mies ei ole kotoisin maalta, joten ei syljeksi kaduille ja on oikea herrasmies. Kulttuurieroja meillä ei juurikaan ole, mutta pieniä eroavaisuuksia arvostamme toisissamme. :)
Tunnen pari pariskuntaa joissa mies kiinalainen ja vaimo länsimaalainen. Ei mitään valtavia kulttuurieroja näytä heillä olevan. Oikeesti kulttuurierot riippuu tosi paljon siitä, millaisesta taustasta mies on (kaupungista vai maaseudulta), mistä päin Kiinaa, kuinka perinteisesti kasvatettu... Ja paras tapa löytää se kiinalainen mies olis varmaan lähteä vaikka vuodeksi kiinaan opiskelemaan kieltä johonkin isompaan kaupunkiin ja osallistua kaikkiin rientoihin siellä, varmasti joku huikea tyyppi tulee vastaan 😁 Ja joo, näiden tuttujeni miehet on ihan mannerkiinalaisia, eikä tosiaan mitään maalaistolloja tai kovin perinteisiä! Että ei kanmata olla liian ennakkoluuloinen, niistä miljoonista sinkkumiehistä löytyy niin hyvää kuin huonoakin tyyppiä ihan satavarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari pariskuntaa joissa mies kiinalainen ja vaimo länsimaalainen. Ei mitään valtavia kulttuurieroja näytä heillä olevan. Oikeesti kulttuurierot riippuu tosi paljon siitä, millaisesta taustasta mies on (kaupungista vai maaseudulta), mistä päin Kiinaa, kuinka perinteisesti kasvatettu... Ja paras tapa löytää se kiinalainen mies olis varmaan lähteä vaikka vuodeksi kiinaan opiskelemaan kieltä johonkin isompaan kaupunkiin ja osallistua kaikkiin rientoihin siellä, varmasti joku huikea tyyppi tulee vastaan 😁 Ja joo, näiden tuttujeni miehet on ihan mannerkiinalaisia, eikä tosiaan mitään maalaistolloja tai kovin perinteisiä! Että ei kanmata olla liian ennakkoluuloinen, niistä miljoonista sinkkumiehistä löytyy niin hyvää kuin huonoakin tyyppiä ihan satavarmasti.
Haha kiitos. :) Joo, suunnitelmissa on lähteä opiskelijavaihtoon sinne. :)
Ne jotka heittävät pienuudesta niin onhan niitä pitkiäkin. Ja moni kelpuuttaa kyllä 170cm+ ja pippelikommentit ovat todella halventavia miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä parit ovat tavanneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha tätä en tullutkaan ajatelleeksi. :D
Alkaisivat homoiksi kaikki Kiinan miehet kun pitää tyttövauvan tappaa.
Taitavat ollakkin mutta miten aikovat lisääntyä?
Kiinan asevoimien kunniakomppaniaan on 192cm pituusraja. Mietin et mistä ne Kiinasta löytää komppanian verran (100) noin pitkiä miehiä? Aika harvassa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kiinan asevoimien kunniakomppaniaan on 192cm pituusraja. Mietin et mistä ne Kiinasta löytää komppanian verran (100) noin pitkiä miehiä? Aika harvassa ovat.
Kiinan isoissa kaupungeissa miesten keskipituus on n. 175cm. Eivät siis kovin kauas jää suomalaisista (n. 178cm). Seuraavaksi voit miettiä kuinka monta miljoonaa ihmistä asuu kiinan suurkaupungeissa ja kas, ei niiden pitkien löytyminen ole enää ollenkaan vaikeaa.
up